Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähestyvän juhlan kunniaksi: kuulutko työntekijäliittoon? perustelut mukaan!

Vierailija
13.04.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin siihen kyllä riittää pelkän työttömyyskassankin jäsenyys) ja tiedän, että jos työnantaja irtisanoo minut laittomasti, liitto ajaa asiaani oikeudessa ja työnantaja joutuu maksamaan korvaukset laittomasta irtisanomisesta.

Vierailija
2/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä mihin liittoon kuuluisi kuulua... :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä mainostoimistossa ja sain fudut. Ansiosidonnainen päiväraha on jotakuinkin samaa luokkaa kuin normikeskituloisen taviksen bruttokuukausipalkka. Duunikaveri, joka ei kuulunut liittoon päätyi kelan rahalle, pudotus siihenastiseen tulo- ja elintasoon nähden oli täysi romahdus...

Vierailija
4/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani yritetän aina sumuttaa tavalla ja toisella työntekijöitä. Liitosta on ollut iso apu asioita setviessä.

Pelottavinta asiassa on se, etteivät kaikki edes tajua, että heille esim. maksetaan liian pientä palkkaa tai pidetään laittomassa työsuhteessa. Silmäni ovat viime aikoina avautuneet myös aikuisten ihmisten tietämättömyydelle omista oikeuksistaan.

Luojan kiitos liitosta ja hyvin neuvotellusta tessistä!

Vierailija
5/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kassaan kuuluminen on vähän eri asia kuin liittoon kuuluminen. Hulluhan se on, joka ei edes siihen työttömyyskassaan liity.

Moni kyllä tuntuu kuuluvan liittoonkin ansiosidonnaisen takia. Hyvä toisaalta, jos sitä ei muuhun tarvita :)

Vierailija
6/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun silti lähinnä työttömyysturvan ja lehtien takia. En kuitenkaan saa osallistua ihan lakisääteisestikään mihinkään ammattiyhdistystoimintaan aktiivisesti. Minun tehtäväni on valvoa työnantajan etuja (ja pitää huolta laillisista päätöksistä)

Vierailija
7/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun silti lähinnä työttömyysturvan ja lehtien takia. En kuitenkaan saa osallistua ihan lakisääteisestikään mihinkään ammattiyhdistystoimintaan aktiivisesti. Minun tehtäväni on valvoa työnantajan etuja (ja pitää huolta laillisista päätöksistä)

Vierailija
8/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä ketjussa puhutaankin työntekijöiden liitosta.

Vierailija
9/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa minulle tärkeitä asioita

Vierailija
10/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä: ansiosidonnainen, edunvalvonta, vakuutukset ja alennukset (siis esim. kotimaan matkailusta) :)

Ja kaikki maksut verovähennyskelpoisia, mitään ei menetäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän