Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lähteä 15v poikani kanssa ensi kesänä Inter-Railille.

Vierailija
13.04.2010 |

Eli matkusteltaisiin tosi kevyesti varutettuna. Mutta mitä teen 1v kuopukselle? Hommaanko hoitopaikan vai otanko mukaan?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se onnistu, sillä kamaa tulee väkisinkin mukaan pikkureppua enemmän. Ei 1-vuotiasta mukaan, annat 15-vuotiaalle aikuisen huomiota ja vietätte yhdessä hyvän reissun! Parin vuoden päästä ei enää haluakaan vanhempiaan mihinkään, eli juuri nyt vielä ehtii tehdä yhteisen reissun. Yksivuotias kyllä pärjää toisen vanhemman kanssa tai mummolassa tms. tutussa paikassa, eikä mene rikki. 15-vuotiaan elämän kannalta tuo yhteinen reissu voi olla todella merkittävä!

Vierailija
42/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mielummin koko joukko jonnekin, missä viihtyvät niin 15- kuin 1-vuotiaskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat 15v ja 16v, mutta ei ehkä onnistu tänä kesänä rahatilanteesta johtuen.

Mutta kuukaudeksi jättää 1v on aika pitkä aika. Missään tapauksessa en kyllä mukaan ottaisi jos ei hotelli (tai lapsiystävällinen hostelli)majoitusta.

Vierailija
44/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsette reissuun:)

Mä lähden mun 15v tytön kanssa kesällä New Yorkiin.

(meil "kuopus" lähtee matkaan mukaan, kun on veilä vatsassa)

Vierailija
45/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reililippuja saa monen pituisiksi ajoiksi. Vilkaskaa vaikka veeärrän sivuilta.

Eikä mun kai ole pakko tehdä niin kuin "muut tekee". En muutenkaan toimi niin.

Haluan nimen omaan poikani kanssa, koska hän on samanluonteinen kuin minä, voisimme oikeasti nauttia seikkailemisesta ja hassuttelusta. Hänen seurassaan tunnen itseni teiniksi jälleen ;)

Miestä ei vois vähempää kiinnostaa tollanen matkustelu, mua taas ei mikään hotellimatkailu.

t. ap

Vierailija
46/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muuten kyllä teiniksi:)

Reililippuja saa monen pituisiksi ajoiksi. Vilkaskaa vaikka veeärrän sivuilta.

Eikä mun kai ole pakko tehdä niin kuin "muut tekee". En muutenkaan toimi niin.

Haluan nimen omaan poikani kanssa, koska hän on samanluonteinen kuin minä, voisimme oikeasti nauttia seikkailemisesta ja hassuttelusta. Hänen seurassaan tunnen itseni teiniksi jälleen ;)

Miestä ei vois vähempää kiinnostaa tollanen matkustelu, mua taas ei mikään hotellimatkailu.

t. ap

Vierailija
47/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tarvittaisiin joku hoitaja. Mummot eivät käy, he eivät ole olleet missään tekemisissä "vauvamme" kanssa.

Vierailija
48/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tarvittaisiin joku hoitaja. Mummot eivät käy, he eivät ole olleet missään tekemisissä "vauvamme" kanssa.

On siinä mies! Ei halua tuhlata lomaansa OMAN lapsen kanssa aikaa viettäen! Toisaalta, jos asenne hänellä tuo, niin ei ilmeisesti ole kovin läheinen pienen kanssa. Ja sen myötä ei siis ole sovelias hoitamaan vauvaa yksin noin pitkää aikaa. Jos ap olet vauvan läheisin ihminen ja hänellä ei muita läheisiä ja tuttuja hoitajia, niin et kyllä voi kovin pitkäksi aikaa vauvaa hoitoon jättää.

Vierailija
49/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä ja vanhin poikani ollaan käytännössä kasvatettu häntä kahdestaan. Meiltä löytyy myös 11 ja 13-vuotiaat lapset, mutta heidän harteilleen en voi laittaa vauvaa. Itsensä he kyllä pystyvät hoitamaan sen ajan...

Meillä on kyllä muutama tuttu tyttö, jotka ovat olleet lastenvahtaina aina välillä. Heitä voisi ehkä kysyä kesätöihin.

t. ap

Vierailija
50/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on valmis jättämään 1-vuotiaansa "tuttujen tyttöjen" hoitoon pariksi viikoksi, koska haluaa itse leikkiä teiniä esikoisensa kanssa... Ja on tehnyt neljä lasta sellaisen miehen, joka ei halu hoitaa niistä yhtäkään, kanssa. Just...

Vierailija
51/51 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 15v:na kesätyöpaikan 5 v lapsenvahtina. Vanhemmat oli päivät töissä, eli tuli illoiksi kotiin. Se oli hyvinkin normaalia silloin, MLL välitti paikan (oli heidän viikonloppukurssinsa käynyt). Se 2,5 kk meni tosi tyvin, ei ollut mitään ongelmia saati vaaratilanteita. Oli mukava kesä kaikilla.

Nyt en kyllä missään nimessä antais omaa 1v tuollaiseen hoitoon, vaikea kuvitella että sitten myöhemminkään. Mikähän tässä maailmassa on niin on muuttunut, kun kukaan muu kuin vanhemmat/isovanhemmat ei enää lapsia osaa hoitaa?

Aidosti siis ihmettelen, kun itsekin olen ajatuksissani tavallaan tehnyt täyskäännöksen asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä