Älkää hemmetissä sitten huomenna vaunujen kanssa Hulluille Päiville lähtekö!
Käämit palaa kun mammat jyystää vaunujen kanssa ja kakarat huutaa tungoksessa hikisinä pää punaisena. Lapsirääkkäystä ja ihmisrääkkäystä.
Kommentit (31)
mutta esim. minä olen joutunut siellä niin moneen kertaan vaunuja työntävien urpojen runnomaksi että enää en sellaisia runnojia väistä (jos nätisti pyytää niin tietty annan tietä yms). Teräskovikkeiset kengät suojaa varpaitakin kivasti.
Ja täytyy myöntää että niitä äitejä jotka on hullareilla pitkään huutavien lasten kanssa (siis niitä tapauksia kun huudon kuulee kaukaa ja lapsen oloa ei mitenkään yritetä helpottaa ja mamma vaan katsoo hissuksiin tavaroita) pidän sadistisina kusipäinä.
mutta esim. minä olen joutunut siellä niin moneen kertaan vaunuja työntävien urpojen runnomaksi että enää en sellaisia runnojia väistä (jos nätisti pyytää niin tietty annan tietä yms). Teräskovikkeiset kengät suojaa varpaitakin kivasti.
Ja täytyy myöntää että niitä äitejä jotka on hullareilla pitkään huutavien lasten kanssa (siis niitä tapauksia kun huudon kuulee kaukaa ja lapsen oloa ei mitenkään yritetä helpottaa ja mamma vaan katsoo hissuksiin tavaroita) pidän sadistisina kusipäinä.
vaunujen kanssa ihan hyvin niin kauan kunnes pitää mennä niiden vaunujen kanssa hissiin, joka on täynnä ei vaunujen kanssa liikenteessä olevia tai muutenkaan liikuntarajoitteisia idiootteja jotka on niin laiskoja että ei saamari jaksa liukuportaissa seistä! Siinä kohtaa mulla palaa käämit!!!
Eikö silloin olisi helpointa jättää vaunut kotiin ja tulla ilman? No, ei tietenkään: MINUN pitää saada kulkea vaunujen kanssa ruuhkassa, KAIKKI muut ovat minun ja vaunujeni tiellä!
vaunujen kanssa ihan hyvin niin kauan kunnes pitää mennä niiden vaunujen kanssa hissiin, joka on täynnä ei vaunujen kanssa liikenteessä olevia tai muutenkaan liikuntarajoitteisia idiootteja jotka on niin laiskoja että ei saamari jaksa liukuportaissa seistä! Siinä kohtaa mulla palaa käämit!!!
lapselle mieluisista virikkeistä. ;) Mutta olen melko varma, että 5v valitsee kaverit ja kivat kuraleikit shoppailun sijasta. Eskarilainenkaan tuskin palaa halusta lähteä mukaan sovittamaan kenkiä ym. Eli minä haen kengät ja vaatteet kotiin; kotona sovitellaan ja palautetaan mitä ei tarvita. Lasten kanssa mennään hullareille sunnuntaina klo 17.30 - silloin sieltä saa ottaa niitä HP-ilmapalloja mukaansa. Siinä on meidän lapsille HP virikkeitä ihan riittävästi. =)
t. 23
meillä on hullut päivät usein ihan täällä kotona. Halpaa ylijäämätavaraa pukkaa joka nurkasta ja ihmiset on kiireisiä ja kireitä ja kahvi laihaa
Ja lähden pois, jos lapsi hermostuu. Järkeä pitää puolin ja toisin osata käyttää.
Mun vanhempi lapsi ei ainakaan oo saanu mitään traumoja, kun vasta joku tovi sitten kysyi, että onko stockalla niitä hulluja päiviä, jos mentäis sinne syömään keltaiset leivokset vai munkki vai mikähän sillä oli mielessä...
Ei sinne pidä mennä lapsien kanssa tuntikausiksi hyörimään, mutta voi siellä käydä piipahtamassa lasten kanssa ihan samalla tavalla kuin missä tahansa kaupassa, kunhan välttelee pahimpia ryysisaikoja ja paikkoja.
Te menee hermot siitä ja tästä ja tuosta -tyypit voisitte ehkä jäädä kotiin ...?
lähdetään :D Ja joka päivä mennään. 10 vuotta olen käynyt jokaisilla hulliksilla, eikä mulla ole koskaan mennyt hermot kehenkään tai mihinkään, olen sitten itse ollut sinkku, vaunuilija tai ai kauheeta; vaunujen JA seisomalaudan kanssa :D Hermoheikot valittajat löytävät aina valituksen aiheen, oli vaunuja tai ei. Niiltä se hp shoppailu pitäisi kieltää lailla ;)
kun en pääse päiväl. Mut nähään sitten!
ne kiilaa jonon ohi sukkapakettinsa kanssa. Niihin mulla hermot menee, ei vaunuihin (itsekin vaunujen kanssa ko. päivillä useampaan otteeseen käynyt).
Valikoima on kyllä huonontunut tai sitten sitä on muuttunut krantummaksi ... ;)