Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun puhutaan minkä ikäinen äiti tekee lapsia niin

Vierailija
13.04.2010 |

minkä ikäisiä miehiä on pienten lasten isinä?

Meidän isi täällä on 34v ja hän on mielestään liian vanha että yhtään lasta enään tulisi :( Vanhin lapsi 7v nuorin 3kk

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikko on 1v 4kk ja kuopuksen LA on kahden viikon päästä :)

Vierailija
2/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että on muka liian vanha tekemään enää lapsia? Minusta 34 vuotias ei kyllä ole todellakaan liian vanha isäksi. Oma isäni oli 45 vuotias kun synnyin. Silti ei oikeastaan koskaan tuntunut lapsenakaan siltä että hän olisi liian vanha vaikka kaikilla kavereilla olikin nuoremmat vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 2,5v, toisen LA toukokuussa

Vierailija
4/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onpahan tuo nyt joka tapauksessa tulossa taas isäksi 42 v.

t: 41 v, neljättä oottava

Vierailija
5/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 41, nuorin lapsi alle vuoden ja lisää ei suunnitella.

Vierailija
6/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen la joulukuussa

Vierailija
7/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös sitä mieltä, että on liian vanha vauvan isäksi. Kolmonen, ei kyse ole siitä, etteikö olisi biologisesti kykenevä saamaan lapsia, vaan siitä, HALUAAKO niitä enää. En minäkään jaksaisi enää vauvaa, ja olen 33-vuotias!

Vierailija
8/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

la 5vkon päästä.

Vierailija
9/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 28 kun synnyin. En ikinä pitänyt mitenkään nuorena.

Vierailija
10/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasta jälkikäteen tajunnut, että ihan liian lapsellinenhan se oli monessa asiassa. Eipähän ole kovinkaan lämpimät suhteet nyt.

Vierailija
11/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-36, kun lapsemme ovat syntyneet.

Oikein sopiva ikä.

Vierailija
12/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aikuisena olen miettinyt omaa lapsuuttani ja verrannut siihen miten itse toimin lasteni kanssa, on huomannut miten kypsymättömiä omat vanhempani aikanaan olivat.

Vierailija
13/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasta jälkikäteen tajunnut, että ihan liian lapsellinenhan se oli monessa asiassa. Eipähän ole kovinkaan lämpimät suhteet nyt.

tämäkin isä oli 19 kun ensimmäinen syntyi. Minä olen perheemme kuopus.

Vierailija
14/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkein 34 kun toinen lapsi syntyy. Ei halua enempää juuri iän takia koska haluamme olla "vapaita" viisikymppisinä, siis että elämää on sen jälkeenkin. Henkilökohtaisesti olen myös sitä mieltä, että täytyy ajatella sukupolvien ketjua pidemmällekin. Haluamme olla myös aikuisten lastemme tukena jos he aikanaan perustavat perhettä. Mielestäni yli 35-vuotiaat, tai varsinkin noin 40-vuotiaat, ovat aika iäkkäitä saamaan lapsia mutta en syyllistä! Mielipiteitä on erilaisia! Meidän ajatusmaailmaamme vain sopii tämä että lapsia on yritetty saada noin 30-vuotiaina.

Vierailija
15/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni 32-vuotiaana eikä tullut mieleenikään, että olisin liian vanha enkä jaksaisi vauvaa... (Sain sitten vielä pari lisääkin) Ehkä olen sitten nuorekas... :)

Mieheni oli yli 35 esikoisen syntyessä, ja ihan hyvin hänkin jaksoi.

On myös sitä mieltä, että on liian vanha vauvan isäksi. Kolmonen, ei kyse ole siitä, etteikö olisi biologisesti kykenevä saamaan lapsia, vaan siitä, HALUAAKO niitä enää. En minäkään jaksaisi enää vauvaa, ja olen 33-vuotias!

Vierailija
16/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v kun esikoisemme syntyi. Nyt on 33v ja lapsia meillä on nyt 3. Iän puolesta ei ole kyllä sanonut, etteikö lapsia enää tehtäisi, muuten on kyllä sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä.

Vierailija
17/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isi oli esikoisen syntyessä 26.

Vierailija
18/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 24v, kun ensimmäinen syntyi ja nyt 27v ja kolme lasta... Ja todennäköisesti nämä lapset meille riittääkin. Lapset haluttiin alle 30v, jotta sitten mummo- ja pappaiässä jaksaa vielä toivottavasti lastenlastenkin kans. :)

Vierailija
19/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset 7v ja 5v.

Vierailija
20/42 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki täytyy muistaa, että joskus puoliso löytyy vasta kypsemmällä iällä tai lasten saaminen ei olekaan niin yksikertaista, vaan vauvan yrityksessä vierähtää useampi vuosi. Itsellä ns. kipuraja vauvojen synnyttämiseen on 35. Sen vanhempana en haluaisi tulla äidiksi. Miehellä tuo raja voisi olla muutaman vuoden enemmän, mutta ei yli 40v. mieskään enää nuori isä ole.

haluamme olla "vapaita" viisikymppisinä, siis että elämää on sen jälkeenkin. Henkilökohtaisesti olen myös sitä mieltä, että täytyy ajatella sukupolvien ketjua pidemmällekin. Haluamme olla myös aikuisten lastemme tukena jos he aikanaan perustavat perhettä. Mielestäni yli 35-vuotiaat, tai varsinkin noin 40-vuotiaat, ovat aika iäkkäitä saamaan lapsia mutta en syyllistä! Mielipiteitä on erilaisia! Meidän ajatusmaailmaamme vain sopii tämä että lapsia on yritetty saada noin 30-vuotiaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi