Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako poliitikko ajaa vaalirahoittajansa asiaa?

Vierailija
13.04.2010 |

IS kysyy tätä ja vaihtoehdot on kyllä/ei.

Hmm... Ottamatta kantaan suuntaan tai toiseen Tiuran tapausta johon olen jo täysin kyllästynyt, mietin että jos olisin itse poliitikko niin mieluitenhan mitä ottaisin vaaliavustusta yrityksiltä joiden kanssa olen jo valmiiksi samaa mieltä ja joiden asiaa ajaisin muutenkin. Pitäisikö etsiä rahoittajia niistä joiden toimintatapoja vastustan ja joiden asioita en aio lähteä missään nimessä ajamaan? Haluaisinko edes heidän rahojaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä ettei.

Vierailija
2/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kääntäen, rahoittaisinko minä poliitikkoa, jonka tietäisin olevan eri mieltä kanssani?

Ylipäänsä, eikö se nyt ole aika luonnollista, että jotakin henkilöä avustaa siksi, että uskoo siitä olevan itselleen jotakin hyötyä, ei hyväntekeväisyysmielessä? Enkä minäkään siis halua vatvoa enää Tiuraa, vaan miettiä asiaa yleisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa voimakkaasti ajaa rahoittajatahojensa asioita, niin johtaako se lopulta siihen, että ajaa sen asiaa, joka maksaa eniten? Riippumatta siitä mitä mieltä asiasta on henkilökohtaisesti.

Vierailija
4/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en jaksa enää edes Tiura-tapauksia enää lukea, tuntuu ihan median rahastukselta koko juttu että saadaan lehtiä myyntiin. Jos jotain jossain on totta ja jossain jotain suurta vääryyttä niin se peittyy jo muuhun hässäkkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi