Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

posliinina gynelle

Vierailija
12.04.2010 |

kehtaatko mennä vai odotatko kasvua...?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa kulttuureissa se on enemmänkin sääntö, kuin poikkeus, että karvat on ajettu pois.

Siksi onkin huvittavaa, miten suomalaistyttöset pitävät ilmiötä jonain Sinkkuelämän lanseeraamana muotina ja ovat olevinaan niin kauhean radikaaleja ja trendikkäitä posliineineen. Näkeehän sen tästäkin keskustelusta. Esim. musliminaiset ovat aina ajelleet karvansa. Suomessakin ajeltiin joskus keskiajalla, jolloin hurskailla naisilla ei saanut olla ruumiissaan karvan karvaa.

Vierailija
22/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjänneet? Tää posliinimuotihan on kuitenkin aika tuore juttu?

Muuten, jos kuivunut valkovuoto häpykarvoissa inhottaa, niin miten se koko pillu ei sitten inhota? Kannattaisko vaihtaa työtä, jos tuollaisia ongelmia on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parempi siistinä ilman karvoja kuin sellaisen pehkon (iiik!) kanssa. Niin ja kun kerran menee, niin ei seuraava kerta ujostuta enää ollenkaan.

Mun täytyy kyllä sanoa, että en kehtaisi ikinä mennä gynelle (tai mihinkään) luonnollisessa pehkossani:D

Vierailija
24/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, jos kuivunut valkovuoto häpykarvoissa inhottaa, niin miten se koko pillu ei sitten inhota? Kannattaisko vaihtaa työtä, jos tuollaisia ongelmia on?

Vierailija
25/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myös kainalokarvani, toivon että myös se ajaa, joka ajatteli alapääkarjen olevan luonnolliset.

Miksi ne pitää ajaa? Perustelehan vähän!

Vierailija
26/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joillakin ihan henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen helpottuisi, jos siistisi alapäätään.

Miksi ei siistisi?

Melkein jokainen siistii kyllä muita karvojaan, mitä erikoista on alapään karvoituksessa

Vierailija
27/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue viesti 26

että sinä aikana, kun vaikkapa Suomessa on harjoitettu gunekologista toimintaa, naisilla on ollut häpykarvoja. Keskiajalla ei juuri gynekologisia tutkimuksia tehty, ja tuo karvattomuus päti kyllä vain yläluokan naisiin. Muslimimaissa naiset eivät ole pääsääntöisesti posliineja, mutta esim. häitä varten karvat kyllä poistetaan. Tämäkin vaihtelee maakohtaisesti.

Sori, mutta nuo argumentit ei kelpaa mulle. Päätän itse, millaiseksi alapääni trimmaan.

Vierailija
28/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joillakin ihan henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen helpottuisi, jos siistisi alapäätään.

Miksi ei siistisi?

Melkein jokainen siistii kyllä muita karvojaan, mitä erikoista on alapään karvoituksessa

mitä karvoilleen tekee.

Vierailija
29/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan kaiken pois häpyhuulien ympäriltä. Pari senttiä vaon yläpuolelta löytyy sitten karvakolmioni. Minusta vain tuntuu inhottavalta jo ajatus että karvoissani roikkuu valkovuotopalleroita ja vessapaperihieriäisiä.

Vierailija
30/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan kaiken pois häpyhuulien ympäriltä. Pari senttiä vaon yläpuolelta löytyy sitten karvakolmioni. Minusta vain tuntuu inhottavalta jo ajatus että karvoissani roikkuu valkovuotopalleroita ja vessapaperihieriäisiä.

Ja vaikka muten ajalen vain n. kerran viikossa (laiska), lääkäriä edeltävänä iltana sheivaan huolella. Ja pesen tietysti muutenkin, joko lääkäriä odotellessäni tai töistä/kotoa lääkärille lähtiessäni. kohteliasta, minusta.

Vierailija
31/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä "kätilöitä", joita INHOTTAA ja OKSETTAA karvat. Kun niitä on niin VÄHÄN ja HARVOIN. Kun KAIKKI on nykyään posliineja. Ja kaikilla MAJAVILLA valkovuodot ROIKKUU ja VALUU karvoista.

:D

Vierailija
32/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin siistin häppärit, mutta kun niistä puuttuu karvat, kuset menee reisille. En edes tajunnut asiaa, kun mulla on ollut tää malli niin kauan, etten ajatellut koko asiaa, ennen kuin joku siitä täällä mainitsi.

Lisäksi ne alapääkarvat suojelevat itse alapäätä nukalta ja kaikenlaiselta muulta sinne kuulumattomalta.

Mä en jaksa ymmärtää tätä posliinien huolta toisten ihmisten karvoista. Antakaa jokaisen olla sellainen kuin itse haluaa. Ja tosiaan, jos kätilöä äklöttää kuvunut valkovuoto häpykarvoissa, niin mikähän muu mahtaa äklöttää? Mites synnytyksessä tuleva kakka, pyörrytkö? Kyllä paskapökäle mun mielestä voittaa jonkun kuivuneen valkovuodon 6-0.

Vierailija
33/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu inhottavalta jo ajatus että karvoissani roikkuu valkovuotopalleroita ja vessapaperihieriäisiä

eivät jää karvoihin, vaan nimenomaan nahkeaan ihoon.

Terv. kaikenlaisia kampauksia kokeillut

Vierailija
34/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi vain, että toisinaan epäpuhtauksia jää karvoihin.

Vierailija
35/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, toi kätilö ei missään vaiheessa sanonut, että ÄLLÖTTÄÄ ja OKSETTAA. Totesi vain, että toisinaan epäpuhtauksia jää karvoihin.

on kysymys, niin ei voi olettaa, että siellä ei mitään epäpuhtauksia ole. Joten aika turhaa vikinää kätilöltä. Kyllähän sinne ihopoimuihinkin jää kaikenlaista, ja enemmän silloin, kun alapääkarvat eivät ole suojaamassa.

Mun oma kampaus on siis sellainen, että häppärit ovat karvattomat, mutta on mulla välillä ollut niissä karvatkin, ja olen todennut, että vähemmän nukkaa ja muuta tavaraa on toosassa silloin, kun on karvat. Silti tykkään pitää huvipuolen karvattomana, ei kutita ja hikoile niin.

Vierailija
36/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ymmärrän gynen, kätilön toiveen edes jonkinmoisesta karvoituksen siistimisestä tutkimukseen, hoitotoimenpit.yms. mennessä.

Ja eihän tarvii ajella kaikkea pois. Itselläni jo kauan tavaksi tullut jättää pieni tupsu tuonne häpykarvoituksen rajaan, vaikka muuten ajelen pois. Kyllä karvaiset kainalotkin inhottaa itseäni, saatikka muita.

Vierailija
37/37 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ymmärrän gynen, kätilön toiveen edes jonkinmoisesta karvoituksen siistimisestä tutkimukseen, hoitotoimenpit.yms. mennessä.

Ja eihän tarvii ajella kaikkea pois. Itselläni jo kauan tavaksi tullut jättää pieni tupsu tuonne häpykarvoituksen rajaan, vaikka muuten ajelen pois. Kyllä karvaiset kainalotkin inhottaa itseäni, saatikka muita.

pois, häppäreistäkin menee karvat melkein aukon suulle asti. Miten ne edes saa ajeltua jos häppärit on ihan lorpat? Mä tyydyn saksimaan niitä vähän silloin tällöin, joskus tuskalla poistin jollain bikiniraja-aineella ja sitähän piti levittää tosi syvälle ja silti jäi sellainen kauhee parta ihan häppäreiden väliin ja se tuska kun ne karvat kasvoi takaisin - auuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän