Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin voi tehdä 8h työpäivää + matkat jos

Vierailija
02.06.2010 |

lapsi on koulussa ja toinen päiväkodissa?

Jos ei ole toista ihmistä jakamassa hakuja ja noutoja.

Aamupäivällä ei ole kerhoja ennen kouluun menoa, joka alkaa klo 9, ja lapsi pitää saattaa, ja hakea koska on erityislapsi (asutaan niin lähellä kuitenkin koulua, että ei tarvitse taksia). Iltapäivällä kerho päättyy klo 16-17, viimeistään on oltava eri paikassa sijaitsevalla päiväkodillakin klo 17, ja se on liian myöhään kyllä pienemmälle, joskus klo 16 - 16.30 välillä olisi vielä ok hakea.

On varmaan ihan pakko tehdä lyhennettyä työpäivää eli 6h päivässä jotta yhtälö olisi mahdollista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tavallinen päivä ei käy.

Vierailija
2/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan liitosta ansiosidonnaista, joka ei paljoa pienempi ole kuin palkkani. Voin hyvillä mielin olla kotona lasten kanssa ja kotona kun esikoinen tulee koulusta. Etsin uuden työn sitten aikanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan liitosta ansiosidonnaista, joka ei paljoa pienempi ole kuin palkkani. Voin hyvillä mielin olla kotona lasten kanssa ja kotona kun esikoinen tulee koulusta. Etsin uuden työn sitten aikanaa.

Vierailija
4/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin toisen perheen kanssa? Esimerkiksi aamulla veisitte vuorotellen niin, että aina toinen voisi mennä jo aikaisemmin töihin.

Vierailija
5/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että olisin itse kirjoittanut tuon ap:n viestin. Minun ammatissa kun ei niin vaan tehdä mitään lyhennetyä työpäivää...

Olen välillä tehnyt 25 tuntista viikkoa (kevyttä toimistotyötä) ja sekin yhtälö oli sortua moneen otteeseen, kun lapset sairastelivat vuorotellen.

Vierailija
6/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erityislapsi diagnoosilla, tämä onnistuu.

Vierailija
7/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla työttömänä ja naisethan niitä pienipalkkaisia on:(

Vierailija
8/8 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on erityislapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi