Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä naisella goottityyli on naurettavaa?

Vierailija
12.04.2010 |

Eli on liian vanha kys. tyyliin?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää goottityylit sun muut taas kertoo kuinka sitä nuoruutta pitkitetään ja siihen ripustaudutaan.

Vierailija
42/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää gootteilu on nyt pinnalla Suomessa, iso hitti pitää korsetteja sun muita vermeitä (tai oli muutama vuosi sitten). Saahan sitä hassutella halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt ja muut vanhenemisen merkit tulee joskus jokaiselle, jos elää tarpeeksi pitkään. Minä muistelen, ettei me nuorena arvosteltu kenenkään vanhemman naisen naamaryppyjä. Sellainen arvosteleminen, jos mikä on naurettavaa. Naurettavaa varmaan on joidenkin nuorten mielestä kaikki vanhuuteen liittyvä, kunnes kaikki tulee omalle kohdalle. Jos tapana on pilkata muita, niin ehkä sitten pilkataan sen aikaisia nuoria. Jokainen ihminen on yhtä arvokas ulkonäköön ja vaatetukseen katsomatta. Ilkeys ja pahansuopaisuus on pahinta ihmisessä, ei suinkaat rypyt ja rastat.

Vierailija
44/77 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Jokainen saa pukeutua miten tahtoo ja minkä ikäisenä tahansa. ei sen luulisi muita haittaavan, eikä muille kuuluvan. Itse kuljen vaatimattomissa tavallisissa vaatteissa, mutta on kiva nähdä erilaisesti pukeutuvia ihmisiä. Rohkeasti vaan päälle sitä mitä haluaa. Eihän me asuta missään vanhassa Kiinassa.

Vierailija
45/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi pukeutua teidän silmissä kauniisti eli pissismäisesti. Blondatkaa hiukset ja kuunnelkaa passaa roinaa sieluttomat rotat

Vierailija
46/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari kaunista ja todella mukavaa goottia, iältään alta 25 vuotiaita. Heillä tuo tyyli on harkittu ja täsmälleen sopiva, mutta vaikka he vapaa-aikanaan ovatkin gootteja, niin molemmat ovat työpaikoissa, joissa on firman työasut ja sekin on heille ok. He eivät siis ole mitään kaavoihinsa kangistuneita, vaan asiallisia nuoria naisia, lukeneita, iloisia ja upeita ihmisiä. Voin hyvin kuvitella heidän tyylinsä jatkuvan vielä vuosia.

Vierailija
47/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goottityyli ei ole naurettava. Se voi olla minkäikäisenä tahansa.

Entä punk, rock ja heavy? Yhtälailla niitä voi sanoa naurettaviksi tyyleiksi.

Miksi vaivata itseänsä toisten tyylillä elää?

Vierailija
48/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja räppi tyylin ala ikä raja on 20 koska muuten näyttää jonnelta. Mekkoon ja hameeseen 30 ikäraja. HMM... Miten täällä on aina yhtä tyhmiä keskustelun aiheita. Oikeesti? Jotkut wanna BE mammatko näitä kirjoittelee jotka ei ole edes nähnyt maailmaa? Itse olen gootti ja isäni mukaan musta piti tulla jo muutaman vuoden ikäisenä. Naiseni on myös gootti ja aloitimme tyylimme nuoruuden alku vaiheilla. Olisi söpöä jos lapsemme tulisi olemaan gootti Jo ensimmäisenä ikävuotena ja kasvaisi siihen :3

Vierailija
49/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goottityyli ei ole naurettava. Se voi olla minkäikäisenä tahansa.

Entä punk, rock ja heavy? Yhtälailla niitä voi sanoa naurettaviksi tyyleiksi.

Miksi vaivata itseänsä toisten tyylillä elää?

Täsmälleen näin.

Vierailija
50/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis vaan huono ryhti?

Vierailija
51/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt jumalauta.. miksei kukin voisi pukeutua/meikata miten itse haluaa. Mitä se muiden persettä kynsittää onko gootti tai muu. Jospa annettaisiin kaikkien päättää miten pukeutuu ja elää, eikä tultais neuvomaan 👍 ei kaikkien tarvitse kulkea massan mukana... eikä siitä tarvitse tehdä isoa haloota, oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
52/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun asenne on naurettava erityylisiä ihmisiä kohtaan. Aikuisillakin eri tyylit voi näyttää hyviltä ilman et tulee "yrittää näyttää teiniltä" vibat, vaikka sun mielestä tietty kaikki normaalista poikkeava on teinimäistä ja noloo, on kyllä aikuisen elämä ikävää jos täytyy ittensä tiettyyn muottiin laittaa ja näyttää samalta kuin muut.

Vierailija
53/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kysyn nyt vaan teiltä arvoisat toisten ulkonäön ja tyylin arvostelijat..

Mikä oikeus SINULLA on arvostella toisen ihmisen valintoja? Kun joku arvostelee SINUN valintoja, ei se varmaan tunnu sinustakaan kivalle.

Toisen ihmisen valinnoille, tyylille ja elämäntavoille et voi vaikuttaa, varsinkaan jos kyseessä on tuntematon ihminen. Vielä vähemmän pystyt vaikuttamaan negatiivisella asenteella, kuten täällä jo mainittu ''harmi jos haluaa näyttää pelleltä'' -tyyliset viittaukset.

Ehkä jonkun toisen mielestä SINÄ näytät pellelle. Mietippä sitä.

Vierailija
54/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha munattomat ja nimettömät uskaltavat täällä moralisoida. On todella upeeta että ihmiset uskaltavat erottua tylsästä, harmaasta massasta! Ihanaa kun joku uskaltaa laittaa päällensä jotain erinlaista, sekä selkeästi nauttia omasta, persoonalisesta tyylistään... Menkää nyt leggings, nikelenkkari salimuijat nyt vähän itseenne....

Vierailija
55/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sen tyylisesti voi pukeutua jos tekee sen ikänsä mukaisesti. Kyllä teininä menee pahemmatkin ylilyönnit läpi, mutta aikuisena (vaikka 50-vuotiaana) on hyvä miettiä onko ne naamakorut ja värikkäät rastat hirveän hyvännäköisiä. Mutta kyllä 50v voi olla tyylikkäästi gootti!

Vierailija
56/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sitä naurettavana. Yleensähän nämä erikoisuuden tavoittelijat ovat tylsiä ja persoonattomia ihmisiä, joille se ulkonäkö on pääasia. Tunnen monta yli parikymppistä "hippiä", joille ei ole mitään oikeita mielipiteitä mistään. Ei fiksun ihmisen tarvitse korostaa persoonaansa ulkoisesti. Pukeudun itse fiksusti ja tyylikkäästi.

Kiva, että pukeudut itseäsi miellyttävällä tavalla. 

Kysymys kuitenkin kuuluu: miten niin erikoisuudet ovat tylsiä ja persoonattomia? Tunnetko yhtäkään? Tunnet kasan ''hippejä'', mutta et sitten muista alakulttuurien porukoista ketään. Et voi täten siis leimata kaikkia eri tavalla pukeutuvia ihmisiä.

Fiksu ihminen saa ja voi pukeutua ja näyttää juuri siltä miltä haluaa, eikä fiksuuskaan vaadi tiettyä muottia. Mietippä sitä.

Vierailija
57/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja huonosti toteutettu tyyli on aina naurettavaa iästä ja tyylisuuntauksesta riippumatta.

Ja kai te tiedötte että goottityylin sisälläkin on erilaisia suuntauksia...

Täällä hippi-gootti.

Tykkään sellaisesta synkemmästäkin goottityylistä, mutta tämmöinen hipimpi sopii persoonani paremmin.

-N45

Vierailija
58/77 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme kommentteja täällä taas. Minusta on ihanaa nähdä ihmisiä eri väreissä ja tyyleissä, iästä, koosta tai sukupuolesta riippumatta. Itse pukeudun sellaisiin vaatteisiin mitkä tuntuvat minulta itseltäni ja missä on kiva olla, muiden mielipiteistä viis. En mitenkään korostaakseni ooh-omaa erinomaisuuttani tai uuh-omaperäisyyttäni, vaan ihan yksinkertaisesti tunteakseni oloni mukavaksi. Näin kuvittelen muidenkin tekevän. Tai kuvittelin, täällä taisi olla kenkälaatikoiden kokoontumisajot ajatusmaailmasta päätellen...

kuunnelkaas vähän Groove Armadaa kohdasta 00:31 ja inspiroitukaa. Hyvää keskiviikkoa kaikille!

Vierailija
59/77 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäisenä ole naurettavaa pukeutua niinkuin haluaa. Paljon naurettavampaa on, kun aikuiset ihmiset arvostelevat toisten tyyliä. Tyhmää se arvostelu on lapsenakin, mutta sen nyt jokseenkin ymmärtää kun ei olla vielä opittu tavoille. 

Vierailija
60/77 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sitä naurettavana. Yleensähän nämä erikoisuuden tavoittelijat ovat tylsiä ja persoonattomia ihmisiä, joille se ulkonäkö on pääasia. Tunnen monta yli parikymppistä "hippiä", joille ei ole mitään oikeita mielipiteitä mistään. Ei fiksun ihmisen tarvitse korostaa persoonaansa ulkoisesti. Pukeudun itse fiksusti ja tyylikkäästi.

Mitä on se fiksu ja tyylikäs pukeutuminen?

Saako yli 35v nainen pukeutua sit vaikka näihin releisiin?

http://www.senjoclothing.com/images/uploads/winter-2009-2/winter-2009-2…

Vai onko taas "naurettava"?

Omassa työssäni tosin jakkupuku olis melko naurettava asu... ;D

Apua, olikohan tuo joku Senjo clothing outlet. Nuo olivat kuin yläasteen kässätunnilla tehtyjä. Merkki on mulle tuttu aikojen takaa ja siellä oli aivan ihania keskiaikaan vivahtavia mekkoja. Niin aikuisen naisen tyyliä. Nuorelle tytölle ehkä sopii joku goottilolita tyyli.

En tykkää itselleni esim mustista hiuksista koska se on usein suomalaiselle iholle vaikea väri ja olen luonnostaan vaalea. Toki meikillä voi sovittaa. Ihailen 44vuotiaana vaaleaa goottityyliä. Esim Pinterestistä löytyy esimerkkikuvia. Yläosissa leveitä hihansuita, pitkiä huppuja. Juhlapuketumisessa yksinkertaisuutta ehkä pitsiä vähän tilanteen mukaan. Ripaus fantasiaelokuvia. Luonnollisuutta unohtamatta (minulla on pitkät luomuhiukset) Uskon siihen että ulkonäköasioissa jokaiselle sopii se, mistä itse tykkää. Monesti ympäristön kuten äidin kommentit latistavat omaa makua ja se ei ole päässyt kehittymään niin että nainen näyttäisi niin upealta mitä hän on. Kateus ja nokittelu ei ainakaan kaunista ketään.

Ja naistyyppejä on erilaisia. Onneksi. Ja onhan nuo meikit ja pukeutuminen vaan sellaista huvia. Kuka nyt aina ehtii ja jaksaa tälläytyä. Tai minä en ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi