Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä naisella goottityyli on naurettavaa?

Vierailija
12.04.2010 |

Eli on liian vanha kys. tyyliin?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksasen ihme lankakerä systeemi päässä. Miks muka taiteilijan pitää olla noin erikoinen, että joka ikisessä paikassa kantaa päässään noin outoa kapistusta? Kyllä hänet uskotaan vähemmälläkin esityksellä taitelijaksi.

Vierailija
22/77 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuustoistavuotiailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä naurettavana. Yleensähän nämä erikoisuuden tavoittelijat ovat tylsiä ja persoonattomia ihmisiä, joille se ulkonäkö on pääasia. Tunnen monta yli parikymppistä "hippiä", joille ei ole mitään oikeita mielipiteitä mistään. Ei fiksun ihmisen tarvitse korostaa persoonaansa ulkoisesti. Pukeudun itse fiksusti ja tyylikkäästi.

Vierailija
24/77 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä naurettavana. Yleensähän nämä erikoisuuden tavoittelijat ovat tylsiä ja persoonattomia ihmisiä, joille se ulkonäkö on pääasia. Tunnen monta yli parikymppistä "hippiä", joille ei ole mitään oikeita mielipiteitä mistään. Ei fiksun ihmisen tarvitse korostaa persoonaansa ulkoisesti. Pukeudun itse fiksusti ja tyylikkäästi.

Mitä on se fiksu ja tyylikäs pukeutuminen?

Saako yli 35v nainen pukeutua sit vaikka näihin releisiin?

http://www.senjoclothing.com/images/uploads/winter-2009-2/winter-2009-2…

Vai onko taas "naurettava"?

Omassa työssäni tosin jakkupuku olis melko naurettava asu... ;D

Vierailija
25/77 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä toukkia ne on, ja huomio kiinittyy ekana ryppyihin

Vierailija
26/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kumpikaan ole naurettava. Toki he ovat muuntaneet tyyliään ikänsä mukaan, mutta ihan se on gootiksi tunnistettavissa silti. Molemmat ovat jonkun sortin taiteilijoita.

Vierailija
27/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi 16-v on ihan hyvä raja. Sofi Oksasen jotenkin hyväksyy, kun se on julkkis ja fiksu, mut auta armias et meinaan repeillä tuolla kadulla...

Vierailija
28/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät ihan pelleiltä. kuka aikuinen ihminen haluaa näyttää niin kummalliselta. rumentaa ihmistä. ehkä jotkut tykkää olla rumia ja synkkiä.

Vierailija
29/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumempia naisia en ole nähnytkään eikä katso ikää.

Vierailija
30/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saahan sitä pitää vaikka pellenaamaria, jos siltä tuntuu.

Vierailija
31/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät goottityyliä ja -meikkejä, eivät vain ole koskaan olleet tarpeeksi rohkeita kokeilemaan miten mukavalta tuntuu olla naisellisen kaunis ja normaali. On niin vaikea luopua siitä omasta "erikoisuudesta" ja "persoonallisuudesta".

Itse olin teini-ikäisenä vannoutunut gootti ja tärkeintä oli olla erilainen. Koin ylemmyyttä siitä, että ihmiset kummaksuivat lookkiani. Sitten jostain syystä päädyin kokeilemaan siistiä kaunista kokonaisuutta, enkä unohda miltä tuntui olla kaunis, normaali ja antaa sen oman persoonan säteillä ulkonäön ylitse. Ja aatteiden välittyä muuten kuin ulkonäön kautta.

Vierailija
32/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin alle 16 v. jotenkin ymmärrän sen yhtenä murrosikäisen tapana kapinoida, vaikkei se kaunista katseltavaa ole silloinkaan...

Vierailija
33/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät goottityyliä ja -meikkejä, eivät vain ole koskaan olleet tarpeeksi rohkeita kokeilemaan miten mukavalta tuntuu olla naisellisen kaunis ja normaali. On niin vaikea luopua siitä omasta "erikoisuudesta" ja "persoonallisuudesta". Itse olin teini-ikäisenä vannoutunut gootti ja tärkeintä oli olla erilainen. Koin ylemmyyttä siitä, että ihmiset kummaksuivat lookkiani. Sitten jostain syystä päädyin kokeilemaan siistiä kaunista kokonaisuutta, enkä unohda miltä tuntui olla kaunis, normaali ja antaa sen oman persoonan säteillä ulkonäön ylitse. Ja aatteiden välittyä muuten kuin ulkonäön kautta.

Minä taas pukeuduin nuorempana juuri "kauniisti ja normaalisti" ja löysin vasta parikymppisenä tyylini, joka sattui olemaan juuri tuo gootti (tai ehkä hivenen kevyempi versio siitä, mutta siis tunnistettavissa). En pukeudu siksi niin, että haluaisin shokeerata tms. vaan koska tunnen oloni parhaimmaksi "synkeänä".

Vierailija
34/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittaa, jos ei tunne oman persoonansa riittävän ja pitää herättää huomiota jollain asusteilla.

Vierailija
35/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on löytänyt oman tyylinsä ja se on osa persoonaa, se on tyylikästä. Mä toivon näkeväni goottimummoja sitten kun olen mummoikäinen. Tylsää, jos kaikki hylkäävät oman persoonallisen tyylinsä ja alkavat pukeutua farkkuihin ja neuleisiin. Mä en ainakaan aio (en siis ole gootti).

Vierailija
36/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittaa, jos ei tunne oman persoonansa riittävän ja pitää herättää huomiota jollain asusteilla.

Farkut ja neule? Se mitä halpisketjuissa myydään?

Vierailija
37/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo pitkälle yli 20, olen gootti, ja toimin esimiehenä suurehkossa yrityksessä, ja koskaan ei kukaan ole minua tullut haukkumaan rumaksi, meikkiäni pellemäiseksi saati sitten kyseenalaistamaan tyyliäni.

Satun nyt tykkäämään siitä tyylistä, ei sille tarvitse olla sen enempää syytä kuin sillekkään että haluaa olla lihava kotiäiti karmeissa marimekon räteissä miehen elätettävänä. Jokaisen oma valinta. Siihen ei pitäisi kenelläkään olla sanomista.

Ja mielestäni näytän monta kertaa enemmän naiselta kuin nämä marimekkomammat kakara laumoineen :D En kyllä yhtään ihmettele jos miehet pettää ^^

Vierailija
38/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo pitkälle yli 20, olen gootti, ja toimin esimiehenä suurehkossa yrityksessä, ja koskaan ei kukaan ole minua tullut haukkumaan rumaksi, meikkiäni pellemäiseksi saati sitten kyseenalaistamaan tyyliäni. Satun nyt tykkäämään siitä tyylistä, ei sille tarvitse olla sen enempää syytä kuin sillekkään että haluaa olla lihava kotiäiti karmeissa marimekon räteissä miehen elätettävänä. Jokaisen oma valinta. Siihen ei pitäisi kenelläkään olla sanomista. Ja mielestäni näytän monta kertaa enemmän naiselta kuin nämä marimekkomammat kakara laumoineen :D En kyllä yhtään ihmettele jos miehet pettää ^^

Ja gootin vaihtoehtoko mielestäsi on lihava marimekkomamma jolla monta lasta ja mies pettää.

Noista määritelmistä ei kyllä minuun osu yksikään - no, Marimekon verhoja kyllä kotona on mutta siinä se sitten olikin. Ja 50 kilolla tuskin on lihava, eikä ole vielä lapsiakaan siunaantunut.

Kulje sinä hautajaisvaatteissasi ihan rauhassa..

Vierailija
39/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alle 20-vuotiaat gootit on usein hupaisan olisia. Tuntuu, että haetaan sitä omaa tyyliä ja kokeillaan sitten tuota goottijuttuakin.

Jos vanhmpi ihminen pukeutuu goottityyliin, voi olettaa, että hän on siitä löytänyt oman itsensä eikä ole vain trendipelle.

Minusta goottityyli sopii erityisesti yli 30-vuotiaille, ilman yläikärajaa! Ja gootti, joka on pukeutunut hyvin (eikä likaisiin riepuihin) on tyylikäs.

Itse olen ihan tavallinen nainen, en gootti enkä mikään muukaan erikoinen. Tällainen perus farkkutyttö. Mutta minusta goottityyli(kin) on monella ihmisellä kaunis.

Vierailija
40/77 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huonosti toteutettu tyyli on aina naurettavaa iästä ja tyylisuuntauksesta riippumatta.

Ja kai te tiedötte että goottityylin sisälläkin on erilaisia suuntauksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi