Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuuko sillä että

Vierailija
12.04.2010 |

jättää kaikki herkut pois, syö normaalia kotiruokaa kohtuullisia määriä ja käy 3-5 kertaa viikossa tunnin mittaisella reippaalla kävelylenkillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pienet annokset, paljon kasviksia. Puoli kiloa taas ei vaadi hirveän dramaattisia muutoksia. Alkuvaiheessa paino saattaa pudota nopeaankin tahtiin, vaikka esim. minulle ei näin käynyt, kun pudotan normaalipainon sisällä.

Muista juoda paljon vettä ja tuijottaa vaa'an sijasta myös mittanauhaa ja peiliä.

Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen lapsen raskaudesta jääneet kilot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkut pois olen laihtunut vuodessa 18kg.

Vierailija
4/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä syönyt herkkujakin, lähinnä kyllä karkkia, ja olen pitänyt sellaisia "paastopäiviä", jolloin syön tosi vähän mitään. Pari sellaista päivää, ja automaattisesti on mahalaukku pienentynyt, ja on helpompi pienentää ruoka-annoksiakin.

Vierailija
5/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelylenkkejä ja syön makeaa usein. Tuntuu vaan siltä että jos kieltää kaiken hyvän itseltään ja huhkii joka päivä salilla ja juoksupoluilla niin ei saa mitään aikaiseksi vaan repsahtaa varmasti viikossa :) ap

Vierailija
6/6 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 eli kaikki mitä raskaukiloista jäi roikkumaan,mutta en tiedä onko tällä aikataululla mahdollista.ap