En halua miestäni enää, miten harrastaa seksiä hänen kanssaan?
Miten saisin harrastettua seksiä mieheni kanssa kun en halua häntä seksuaalisesti enää? Voiko tästä päästä yli? Miestä kiinnostaa seksi, minua kiinnostaa seksi, mutta minua ei kiinnosta mieheni enää kerta kaikkiaan yhtään siinä mielessä. Pikemminkin haaveilen muista miehistä. Tähän tilanteeseen on ajauduttu varmasti suhteemme ongelmien takia, mutta toisaalta ei mieheni ole alastomana kovin kaunista katseltavaa, jos ihan totta puhutaan. Se myös vaikuttaa tähän, varsinkin kun muitakin miehiä on olemassa, ja monta kertaa paremman näköisiä ja kroppaisia... Tilannetta ei ehkä auttanut seksi toisen miehen kanssa joka oli sopivan timmissä kunnossa ja siis mieheni vastakohta, koska tämä tunne etten halua miestäni vaan koko ajan voimistuu. En haluaisi kuitenkaan vielä luovuttaa, miten saisin kipinän seksiin mieheni kanssa?
Kommentit (50)
Petit häntä niin ei ihmekään tuo ole. En voisi tuollaisen jälkeen kuvitella koskevani siihen jota satutan. Ei toisen läheisyyttä ansaitse enää. Vaikuttaa siltä että seksi ei ole suurin ongelma. Se on vain oire jostain isommasta. Ne teidän kannattaa korjata. Rakkaus toiseen on paljon enemmän kuin hyvä tai huonompi kroppa. Kaikkihan sitä joskus rupsahtaa. Ehkä pitäisi ensin oppia rakastamaan ja miettiä missä oikeasti olet. Arvosta häntä kenen kanssa olet. Kai teillä jotain hyvääkin on kun yhdessä olette. Surullinen olen puolestanne. Ehkä asiat järjestyy mutta se taitaa vaatia sulta aika paljon kun olet erehtynyt jo noin pahasti.
Pystytkö katsomaan miestäsi vielä silmiin?
Kuulostat minun naiselta joka ei pysty enään edes katsomaan silmiin. Tiedän että kiinnostaa seksi mutta muitten kanssa. Oletko hyödyn takia.
Laita paperipussi hänen päähän. Tai sido silmäsi tai ehdota hänelle että rakentaa gloryhole-seinän tai milking table-pöydän ?
Vierailija kirjoitti:
Laita paperipussi hänen päähän. Tai sido silmäsi tai ehdota hänelle että rakentaa gloryhole-seinän tai milking table-pöydän ?
En pysty lopettaa nauramista 🤣🤣🤣
Silläkös se selvii, että miehelle lisää ihanaa..voi julmettu. Vai niin. Entäs naiselle?
Jos toisella ei näytä kiinnostavan opetella mitä tehdä voittehan kysyä puolisolta haluaako hän olla paras vai huonoin seksikumppani jonka on kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Ei pätkääkään enää haluta, mutta on suostuttava, kun kerran olen avioliitossa. Koko mies oksettaa. Inhottaa, kun hän tulee päälleni tuhisemaan sen limaisen siittimensä kanssa. Lähen heti, kun kuopus täyttää 18, mihin on onneksi enää puoli vuotta.
Onneksi se sun seuraava mies ajattelee sinusta vastaavalla tavalla. Vanha kurppa mutta saahan tähän kassit tyhjennettyä.
Toivottavasti miehesi löytää paremman naisen sinun jälkeesi.
m42
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
Mikä siinä on niin vaikeaa. Käy vaan panemassa sitä vakipanoa ja jatka elämää. Lopulta se vakarikin lakkaa kiinnostelemasta. Sitten vaan uutta kehiin
14v vanha ketju
Ja yhä sama ongelma pohdituttaa ihmisiä... surullista. Aihetta on tarpeen pohtia, usein tuntuu, että:
Toiset eroaa ihan liian helposti, keskustelematta
Toiset ei millään eroa, vaikkei saada asioita kuntoon
Huom! Jokainen on Itse Vastuussa Elämästään, joita meillä on Tasan Yksi