Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälaisesta rintojen hyväilystä pidät ?

Vierailija
15.11.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirveen arat nännit ja siksi ei ole aina kivaa, jos mies niitä alkaa sorkkimaan. Jos ihan superhellästi hipelöi, niin sit kikatuttaa ja krouvimpi käsittely sattuu. Siks mä ohjaanki miehen kädet heti pillulle.

Vierailija
42/49 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena hyvinkin epäonnistunut tässä. Nänneissä ei ole tuntoa, nännipihat ovat isot ja rumat, rinnat ovat rumat ja suipot, tämän vuoksi en todellakaan halua että niihin kosketaan.

Voisinpa leikkauttaa rinnat pois, niillä ei tee mitään, etenkään silloin kun ne on rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena hyvinkin epäonnistunut tässä. Nänneissä ei ole tuntoa, nännipihat ovat isot ja rumat, rinnat ovat rumat ja suipot, tämän vuoksi en todellakaan halua että niihin kosketaan.

Voisinpa leikkauttaa rinnat pois, niillä ei tee mitään, etenkään silloin kun ne on rumat.

Höpsis, kaikki rinnat ovat ihania ja isot nännipihat ovat aivan mahtavat.

t. pervo-kake

Vierailija
44/49 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 17:09"]Tuleehan noita akan tissejä hiplattua, kun tiedän, että tykkää. Ihan sillai alan sen homman, että ekana sanon vaimolle, että siellä ne minun kaksi pientä possuani jo odottaa.

Sitten kaivan tisut esiin ja alan hellästi hivellä niitä kämmenissäni niin, että nännit koskettavat vain hiukan kämmenieni keskiosaa.

Siitä sitten jatketaan suukottelemalla nisiä hellästi ja välillä vähän imutetaakin. Kun nännit ovat aivan piukeina pystyssä, niin tuikkaan pari sormea tussuun samalla suukotellen edelleen nisiä.

Tässä vaiheessa akka jo voihkii ja perse hytkyy. Jatkan panemalla päältä molon sisään ja samalla hieron toisella kädellä tissiä. Ei siinä kauaa mene, kun akalta tulee ja saa itekkin ruiskia spermat palleista.

Possut, risut, lisät??!? YÖK

Mun mielestä tämä oli kyllä kiihottava selostus. Tykkäisin itsekin jos mies tekisi mulle noin. Aivan sama mitä nimityksiä käyttää, se on itselleni epäolennaista.

Harmittaa tällainen älytön tuomitseminen, lukisin mielelläni enemmänkin siitä, miten miehet kokevat seksin.

N38

Vierailija
45/49 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulen hyväilemään rintojasi nännejä Haluan olen 53v 178cm 99kg vapaa sinkku mies Oulu Temmes Aku.tolkkinen @gmail.com

Vierailija
46/49 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun mies koutaisee rinnst käsiinsä ja puristaa nännit vierekkäin ja imee ja ahmii nännejä vuorotellen samalla puristellen käsillään vaikka rinnat meinaavat karata pois.

Vierailija
47/49 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti miehen päällä ratsastaessa, kun hän karheilla käsillää hieroo tissejäni ja sitten puristelee kovettuneita nännejä. Välillä pyydän nipistämään vielä vähän kovempaa, tuntuu tosi hyvältä. Alaspäin kumartuessani ottaa nännin suuhun ja vuorotellen nuolee ja imee samalla hieroen toista.

Mukava yllätys mieheltä oli muutama aamu sitten, kun keittiössä tason edessä jotain tehdessäni tuli alasti taakseni ja veti hitaasti pikkareitani alaspäin. Sitten tuli ihan selkääni kiinni ja molemmin käsin hieroi tissejä takaapäin puristellen hellästi nännejä sormien välissä samalla suudellen niskaa. Siihen jäi aamupalan teko, tuli pöydälle muuta käyttöä...

Omat tissit on sellaiset käteen sopivan kokoiset, isommat eivät ehkä saisikaan samanlaista hierontaa.

Vierailija
48/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen ja nautin rintojen voimakkaista otteita, ensin kevyemmin. Näin naisena ajattelen, et muutkin iso rintaiset kokee samoin. Minäkin katson, et isot rinnat = miehistä kiihottavammat. 

Vierailija
49/49 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa miehen kosketus. En ole antanut miehen koskea rintoihin moneen vuoteen.

N 63 v