Jos on saanut 20 pakit peräkkäin pitäisikö jo luovuttaa
Kommentit (39)
Sitä ei ikinä tiedä, että onko seuraava se todellinen sielunkumppani.
Pidä pieni tauko ja sitten taas kokoaa itsesi ja annat palaa.
Hei!
Minkälaisissa tilanteissa nämä pakit ovat tulleet? Olen aika kateellinen sinulle, että ylipäätään olet noin paljon uskaltanut lähestyä partneriehdokkaita. Itse en ole koskaan eläessäni lähestynyt naisia selvinpäin. Kuitenkin on tämmöinenkin lapamato suhteeseen päätynyt, niin mikset sinäkin, jos jaksat vielä yrittää.
kannatta keskittyä välillä siihen omaan hyvinvointiin eikä suorittaa hampaat irvessä pakkomielteisesti deittailua. Ehkä tässä tauon aikana voisi kehittää vuorovaikutustaitojaan ja miettiä osaako valita itselleen oikean kohderyhmän
Luovuttamisen vaihtoehtona voit myös miettiä mikä menee vikaan. Kysymyksessä voi olla jotkin pikkujutut, joiden muuttaminen ei välttämättä ole isokaan asia.
Itseäni ei ainakaan viehätä se, kun joku on liikkeellä asenteella "nainen/mies olisi kiva löytää". Minusta parisuhteiden pitäisi lähteä siitä, että tapaa jonkun niin ihanan ihmisen, että haluaa olla juuri hänen kanssaan. Tuollainen harrastamasi liukuhihnameininki kuulostaa karmealta.
Luulin että samalta pakit 20 kertaa. Ai ne olikin eri ihmisiä.
Jos samalta niin lopeta jo ettei poliisi tule kylään.
Olen saanut ainakin 250 pakit. Enää en jaksa edes naisille puhua.
T. kiltti mies
En oo enää pitkään aikaan liikkunut missään, JOTTA EI TARTTIS ANTAA KENELLEKÄÄN MITÄÄN PAKKEJA... se on niin raskasta mutta kun jo kokemuksesta tiedän että noista hommista ei tule mitään ja yhdenillan tms seikkailuja en todellakaan halua.
Yhdessä vaiheessa käytin sormustakin saadakseni olla rauhassa joiltakin - ei tarttenut vaivautua sanomaan mitään.
Ei, sillä 50. tai sadas voi tärpätä.
Itse sain varmaan 200 pakit ennen kuin tärppäsi. Ei pidä luovuttaa.
Mä sain yhdet ja koen olevani kelvoton. Miten ihmiset jaksavat yrittää?
Mitä karkeasti laskin, itse tein reilu 2v aikana aloitteen 400 naiselle ennen kuin tärppäsi (valtaosa toki tinderissä, missä puolet porukasta ei vastaa mitään) mutta siihen tottuu kun niitä tarpeeksi tekee. Sitten oppii olemaan liikaa jännittämättä, kun aivan turhaahan se on, kun ei siitä toisesta tiedä vielä mitään, jolloin eihän siinä sitten paljoa lopuksi menetäkään kun ei pääse treffeille tai toinen ei halua enää jatkaa tapailua. Hetki taukoa, miettii mitä mahd. teki itse väärin ja mitä voi oppia, mutta toisaalta on itselleen armollinen ja hyväksyy myös ettei sitä sitten ollut tarkoitettu, eihän sitä sellaisen kanssa tahdo olla, joka ei juuri sinua halua ja arvosta.
Alkuun tekee perhanan kipeää mutta kyllä siitä yli pääsee kunhan jaksaa uskoa onnistuvansa. Ihmiset ympärillä onnistuvat myös ja et sinä sen huonompi ole, joten mikset sinäkin onnistuisi jossain kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei, sillä 50. tai sadas voi tärpätä.
Ja moni uhkapeliongelmainen lopettaa pelaamisen juuri ennen jättipottia.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos haluaa mahdollisuuden edetä parisuhteeseen, niin parantaa mahdollisuuksiaan useimmiten kummasti, jos on itse aktiivinen ha aloitteellinen, eikä usko täälläkin joidenkin ylläpitämää väitettä siitä, että (mies) kyllä lähestyy ja tekee aina aloitteen jos on (naisesta) oikeasti yhtään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ainakin 250 pakit. Enää en jaksa edes naisille puhua.
T. kiltti mies
Siitä, että et olisi lainkaan yrittänyt sinua ei voi moittia mutta uskaltaisin olla varma siitä, että pakkien saamisesi ei johdu kiltteydestäsi. - Ellet sitten ole alleviivannut ja korostanut "kiltteytäsi" liian paljon, joka onbtehnyt sinusta enempi rasittavan kuin mitenkään erityisen kiltin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos haluaa mahdollisuuden edetä parisuhteeseen, niin parantaa mahdollisuuksiaan useimmiten kummasti, jos on itse aktiivinen ha aloitteellinen, eikä usko täälläkin joidenkin ylläpitämää väitettä siitä, että (mies) kyllä lähestyy ja tekee aina aloitteen jos on (naisesta) oikeasti yhtään kiinnostunut.
Mulla ehkä on se että todella harvoin kiinnostun kenestäkään eikä sellainen liukuhihnameininki, jossa treffaillaan sunnilleen ketä tahansa, tunnu yhtään omalta. Jostain Tinderistä kestää aikaa löytää ihminen jonka edes haluaisin tavata ja jos sellaiselta sitten treffien jälkeen tulee pakit, tulee epätoivo etten enää koskaan löydä ketään josta kiinnostuisin samalla tavalla. Ja mä kyllä uskon sataprosenttisesti tuohon että kiinnostunut mies tekee aloitteen, jos tarpeeksi kiinnostava nainen osuu kohdalle. Joten taidan jatkaa odottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä on se että todella harvoin kiinnostun kenestäkään eikä sellainen liukuhihnameininki, jossa treffaillaan sunnilleen ketä tahansa, tunnu yhtään omalta. Jostain Tinderistä kestää aikaa löytää ihminen jonka edes haluaisin tavata ja jos sellaiselta sitten treffien jälkeen tulee pakit, tulee epätoivo etten enää koskaan löydä ketään josta kiinnostuisin samalla tavalla. Ja mä kyllä uskon sat
Eihän tuossa "odottamisessa" ole mitään pahaa, jos viihtyy ja nauttii sinkkuna olosta. Mutta osa meistä saisi tai joutuisi varautumaan siihen, että saisi elää ja olla loppuikänsä sinkkuna..
On nuutoin jännää, että tiettävästi niissä paikoissa, joissa elää eniten ihmisiä, kuten suurkaupungeissa ja metropoleissa in tutkitusti eniten yksinäisiä.
Itsekin olen sinkku ja luulen, että se johtuu paljossa siitä, että en aktiivisesti hae seuraa. Ja kun ole lainkaan somessa, tinderissä tai millääb mmuula alustalla hakemssa kumppania ja vietän hyvin vähän aikaani paikoissa, joissa on alkoholia läsnä, niin voin sanoa, että ei mahd kumppanin löytäminen, ainakaan merkittävästi ole helpottunut opiskeluvuosien jälkeen.
Joo, tavallaan. Koska sulla voi nyt olla melkoinen epätoivo tai katkeruus päällä. Sellainen ei tuota hyvää tulosta. Keskity nyt itsesi piristämiseen. Tee välillä jotain muuta ja suhtaudu muutenkin asiaan "go with the flow". Niin se minunkin 4v aktiivinen nettideittailu (pakkeja pakkien perään) ja sinkkuus tuli päätökseensä 10v sitten.