Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälaisesta rintojen hyväilystä pidät ?

Vierailija
15.11.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan noita akan tissejä hiplattua, kun tiedän, että tykkää. Ihan sillai alan sen homman, että ekana sanon vaimolle, että siellä ne minun kaksi pientä possuani jo odottaa.

Sitten kaivan tisut esiin ja alan hellästi hivellä niitä kämmenissäni niin, että nännit koskettavat vain hiukan kämmenieni keskiosaa.

Siitä sitten jatketaan suukottelemalla nisiä hellästi ja välillä vähän imutetaakin. Kun nännit ovat aivan piukeina pystyssä, niin tuikkaan pari sormea tussuun samalla suukotellen edelleen nisiä.

Tässä vaiheessa akka jo voihkii ja perse hytkyy. Jatkan panemalla päältä molon sisään ja samalla hieron toisella kädellä tissiä. Ei siinä kauaa mene, kun akalta tulee ja saa itekkin ruiskia spermat palleista.

Vierailija
22/49 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisemmin pidä,että niihin kosketaan...

Imetin lastani 2 vuotta ja sen jälkeen en ole ollut innostunut,et niihin kosketaan. Nyt ne ovat minun omaisuutta vain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille tisuille täysi huomio aloittaen koko rinnoista ja keskittyen vähitellen nänneihin. Nännien kiertelyä, voimakasta imemistä niin kauan, että tärisen nautinnosta ja haukon henkeä. Mies jatkaa joskus kiusoittelevan hitaasti, tietää, että saan kohta orgasmin. Vasta sitten siirtyy alemmas tai aloittaa saman uudestaan. Olen tilassa, johon sisältyy kiihottuminen äärimmilleen, joskus orgasmit rinnoista ovat voimakkaammat kuin pillun käsittelystä tulevat.

Miksei kaikki miehet tee naiselleen tuota? Toki ei kaikki naiset haluakaan, mutta kokeilkaa.

Vierailija
24/49 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille tisuille täysi huomio aloittaen koko rinnoista ja keskittyen vähitellen nänneihin. Nännien kiertelyä, voimakasta imemistä niin kauan, että tärisen nautinnosta ja haukon henkeä. Mies jatkaa joskus kiusoittelevan hitaasti, tietää, että saan kohta orgasmin. Vasta sitten siirtyy alemmas tai aloittaa saman uudestaan. Olen tilassa, johon sisältyy kiihottuminen äärimmilleen, joskus orgasmit rinnoista ovat voimakkaammat kuin pillun käsittelystä tulevat.

Miksei kaikki miehet tee naiselleen tuota? Toki ei kaikki naiset haluakaan, mutta kokeilkaa.

Kunpa minakin saisin kokea joskus tuollaisen!

Saan parhaimmillaan vain minuutin lipityksen (ja joskus vain ja ainoastaan toiseen rintaan)..

Vierailija
25/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes saa mieheltäni seksiä:( Kerran sain yhdeltä toiselta mieheltä kännissä, ikää minulla vasta 24v ja kukaan ei halua minua ...

Vierailija
26/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä todella pienirintaisia naisia? Mitä niille pitäisi oikein tehdä? Omalla tyttöystävälläni on melkeimpä olemattomat rinnat eikä hän oikein reagoi mihinkään, kun niitä hyväilee. Nännit kyllä kovettuvat, mutta sekin vaatii voimakasta stimulointia. Toki voi olla ettei mitkään konstit auta, eikä hän saa mitään erityistä tissien hyväilystä, mutta haluaisin olla kokonaisvaltainne rakastaja.

Vierailija
27/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2012 klo 04:20"]

Sinnulahan ihme mies on,en voi sanoa et kokemusta on mut muutama,nainen haluaa minä myös esileikissä tissit on tärkeä osa ennen yhdyntää,sieltä alkaa pimpparellan kostuminen.

[/quote]

"pimpparella"? Oletko vielä peruskouluiässä ja pimpit on vähän vielä jännittäviä?

Vierailija
28/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kuka jaksaa imeä rintoja? "Imeväisten hommaa" ;D

Miksi miehen pitäisi nähdä hirveää eforttia asian suhteen, kun nainenkaan ei juuri koskaan tee mitään muuta kuin kellahtaa selälleen, tai jos oikein roisilla tuulella on menee polvilleen. Mies saa duunit hoitaa.

Toisaalta kun panee ja laittaa kiertoon, niin aivan se ja sama... Mutta en todellakaan jaksa imeskellä.

Vierailija
29/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta olla kommentoimatta, että itse en lainkaan tykännyt, kun yksi mies 'kierteli nännejäni' kuin vesihanoja. Minusta se pikemmin sattui. Aivan toista on, jos kielellä tai kostutetulla sormella hyväilee ympäri. En myöskään kaipaa mitään gorillaotteita rinnoista.

N57

Vierailija
30/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin mies mutta ksymys? eikö teistä kukaan käytä hierontöljyä. Vaimoni kiihoittuu siitä kun hieron rintoja hirontaöljyllä, sama saunassa kun saippuoin ja "pesen" niitäM50+.

Vierailija
31/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että rintoja puristellaan, hivellään, purraan, imetään. Ja lopulta yhdynnän aikana on ihan huippua, jos mies läpsii niitä samaan tapaan kuin pakaroita takaapäin.

Vierailija
32/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mistä tahansa muusta, mutta en puristelusta. Nännit ovat tosi herkät ja kuten joku totesi, jos mies jaksaa hetken keskittyä rintoihin, saa palkinnoksi varmasti märkää naista.

Oma mieheni valitettavasti 1) puristelee 3) sipaisee rintoja ja on sen jälkeen heti työntämässä kättä alapäähän

Vierailija
33/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2013 klo 17:09"]Tuleehan noita akan tissejä hiplattua, kun tiedän, että tykkää. Ihan sillai alan sen homman, että ekana sanon vaimolle, että siellä ne minun kaksi pientä possuani jo odottaa.

Sitten kaivan tisut esiin ja alan hellästi hivellä niitä kämmenissäni niin, että nännit koskettavat vain hiukan kämmenieni keskiosaa.

Siitä sitten jatketaan suukottelemalla nisiä hellästi ja välillä vähän imutetaakin. Kun nännit ovat aivan piukeina pystyssä, niin tuikkaan pari sormea tussuun samalla suukotellen edelleen nisiä.

Tässä vaiheessa akka jo voihkii ja perse hytkyy. Jatkan panemalla päältä molon sisään ja samalla hieron toisella kädellä tissiä. Ei siinä kauaa mene, kun akalta tulee ja saa itekkin ruiskia spermat palleista.
[/quote]

Possut, risut, lisät??!? YÖK

Vierailija
34/49 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.

Possut, risut, lisät??!? YÖK
[/quote]

Siis tisut, nisät ja oliko vielä tussukin. Oletkohan oikeasti naisten mielestä yhtä kunkku sängyssä kuin itse luulet olevasi?

Vierailija
35/49 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännejä pitää nuolla pehmeällä ja märällä kielellä, ei kovalla. Ja sananmukaisesti siis nuolla, niin että pää tekee liikettä alhaalta ylös samalla. Hitaasti herkutellen (aluksi) ja sitten myöhemmin voi vähän rajumminkin nuolla. Sama juttu kuin suuseksissä, vakoa kunnolla alhaalta ylös pehmeällä ja märällä kielellä, hitaasti. 

Vierailija
36/49 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä jaksaa hiplata, puristella, nuolla ja lutkuttaa mun tissejä vaikka miten kauan ♡.♡ sen käsittelyssä on ihana olla varsinkin ku sillä on vähä karheat kädet niin se tuntuu ihan helvetin hyvältä nänneissä

Vierailija
37/49 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho jopas nyt juttuja naisilta,en ole tienyt että nainen tykkää tissin imemisestä.Olen luullut että vain mies tykkää se on tosi ihanaa se tissien hyväily kyllä siinä pillu jää toiseksi.Olisiko täällä joku nainen joka opettaisi minulle tissin käyttö alkeita.t.Urvelo

38/49 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hyväilee molempia rintoja,pyörittelee kieltä taidokkaasti ja puree hellästi,tykkään älyttömästi.naidessa ei tarvi kuin muutamia imuja ja laukean ekan kerran

Vierailija
39/49 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma orgasmi aina, kun mieheni nuolee ja imee hellästi toista rintaa, hieroo toista rintaa kädellä ja hieroo vielä klitoristakin samalla.

Mä olen aina pettynyt, jos mennään oikein pikapanolla, niin rinnat eivät ehdi saamaan tarpeeksi huomiota. Tykkään kun oikein pitkään ja piinallisesti kiusoitellaan rintoja.

N23

Vierailija
40/49 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sellainen mies on ihan paras, joka niinku syöksyy himokkaasti "syömään" ja imemään tissejä samalla hellästi, mutta napakasti leipoen niitä samalla päästäen alkukantaisia ääntelyjä, sillai örisee.