Kiva juttu,mies pudotti 2kk ikäisen poikamme lattialle!!!
On niin kiireinen pelikonsolinsa kanssa. Käskin katsoa poikaamme sen aikaa että laitan ruokaa. Annoin pojan miehelle syliin. Mies oli sitten laittanut pojan jalkojensa päälle makoilemaan ja pieni sitte siitä kellahti naama edellä lattialle!Miten helvetissä tuo idiootti ymmärtää että 30-vuotiaan ei pitäisi istua päivät pitkät kaikki vapaa-aikansa konsolin ääressä??ei mene jakeluun
Kommentit (23)
ja myös moni äiti (kuitenkaan tiputtamatta vauvaa) istuu päivisin netissä surffaten vauva sylissä. Sen ajan vois kans seurustella vauvan kanssa ja surffailla vaikka päiväuni aikaan.
Meni vähän aiheen vierestä, mutta ymmärrän et sua ketuttaa!1
ukko sanoo,että konsolilla pelaaminen on hänen harrastuksensa ja ettei hänkään kiellä minulta lenkkeilyä!ärsyttävää,ihankuin pikkukakara jota saa joka päivä asiasta huomauttaa.Kohta lentää tuo konsoli seinään.
AP
ukko sanoo,että konsolilla pelaaminen on hänen harrastuksensa ja ettei hänkään kiellä minulta lenkkeilyä!ärsyttävää,ihankuin pikkukakara jota saa joka päivä asiasta huomauttaa.Kohta lentää tuo konsoli seinään. AP
Odottaisitte kunnes ne kasvaa miehiksi.
omakin on 1v pudonnut ostoskärryistä pääedellä kaupan betonilattialle. kuhmu ja aivotärähdys tietysti tuli mutta siinä se.
Turha sitä on vauhkota ennakkoon...
Kyseessä on KAHDEN KUUKAUDEN ikäinen pikkuvauva.
Kai sä ap käytit lapsen lääkärissä? Pään kolahtamisesta voi noin pienelle tulla pahojakin seurauksia, itse veisin ainakin lapsen lääkäriin.
Mä en ymmärrä noita 'eihän tuo mitään' kommentteja. Itse olin ihan paniikissa kun meillä 3v nosti vajaa 2kk vauvan pystyyn ja päästi sitten irti, niin että vauva kaatui 3cm patjan päälle. Onneksi meidän vauvalle ei silloin käynyt mitään pahempaa.
Pikkuvauvoja kuuluu käsitellä hyvin varovasti ja suojella kaikilta kolhuilta.
t: 8 lapsen äiti
että on ihan ok pudottaa vauva? Ja tässä jutuss a suurin ongelma on se että mies pelaa???
Tekipä mitä vaan, niin vauvaa ei saa pudottaa. Tai muuten sais tulla muutama sossutäti pitämään ensin pienen luennon, ja jos se ei auta, niin hakemaan vauvan parempaan talteen.
Miehesi ei varmasti tarkoittanut pudottaa vauvaanne lattialle ja olen ihan sataprosenttisen varma, että tapahtunut tuntuu hänestä kauhealta, ilman sinun tuomitsemistakin.
Minä olen vastuussa oman 2,5kk ikäisen vauvani putoamisesta kovalle laattalattialle. Olin metrin päässä pyykkitelineen luona viikkaamassa kun vauva sai huidottua itsensä alashoitotasolta. En ikinä voi unohtaa pientä rakastani makaamassa kylmällä lattialla kasvot kovaa laattaa vasten, kädet heilahtaneena sivuille :( Ihan kauheaa, olen kamala äiti kun annoin noin tapahtua omalle pienelleni!
Olen varma, että miehesikin on yhtä kauhuissaan tapahtuneesta ja kokee hirveää syyllisyyttä että tapahtunut pääsi tapahtumaan. Ja varmasti hän tästä oppii eikä enää ole niin huoleton vauvan kanssa. Toivottavasti vauvanne voi hyvin ja selvisitte järkytyksellä. Me käytimme vauvaamme lääkärissä ja selvisimme säikähdyksellä, vauvat ovat aivan hirvittävän sisukkaita-ei edes aivotärähdystä saatikka mustelmaa. Silti minusta tuntuu ihan kamalalta, olen pettänyt vauvani luottamuksen.
lapselle tehdään ADHD diagnoosia muutaman vuoden kuluttua.
Suuttuisin ukolle kyllä kympillä ja kone olisi jo lentänyt roskiin jos tuo tilanne olisi tapahtunut meillä.
Mitä se mulkku äijäsi sanoi tuon onnettomuuden jälkeen.
lapseni tipahtaa sängystä . Vauvana tisutteli mun vierellä isossa sängyssä ja jotenkin pääsi vierähtämään sitten sängyn laidalta, kun en itse ollut sängyssä. Jätin nukkuvan vauvan sänkyyn. Kauhea näky kun poika huutaa lattialla... :(
Miten adhd liittyy tähän aiheeseen? viittaan edelliseen.
Näin niitä ylivilkkaita lapsia tehdään...
toi mikään paha juttu ole jos lapsi on niin matalalta vaan pyörähtänyt lattialle. Meidän 4kk ikäinen tykkäää iskän sylissä katsoa kuin isi pelaa pleikkaria. Tulee aina iloiseksi ja nauraa ja jokeltelee.
Kyllä niitä lapsia tippuu jatkuvasti sängyltä, sohvalta, sitteristä jne vaikka niitä kuinka vahtisi. Jotkut ovat niin nopeita liikkeissään ettei valppaampikaan vanhempi pysy perässä ellei valjaissa pidä!
tuntuu ett kaikil on netit ja konsolit...näin täälläkin:S
ja eksäl oli...
huoh...
no ite roikun netis ihan liikaakin..mut täält netist mie nyksän löysin ja saatiin vauva viel:D
relata.. Odottakaa vaan kun se vaavi alkaa nousta tukea vasten ylös... Sitten niitä pieniä kolahduksia tulee alvariinsa. Ihan normaalia että pieniä muksahduksia tulee. Jos on hysteerinen niin voi tulla aika kiireistä aikaa teille mammoille kun ette voi mitään muuta tehdä kuin pitää taaperostanne kiinni. Ei ne lapset mitään silkkipaperia ole.. :)
lailla eri asia jos lähes vuoden ikäinen kolhii ITSE itseään, kuin jos isä pudottaa 2kk ikäisen lattialle.
Pienet vauvat ovat hauraita, isommat kestävätkin sitten jo paremmin kolhuja.
ja onneksi mies ei syytellyt. Ei olisi pitänyt jättää, mutta vein vaipan roksiin ja jätin sängyn päälle... oli ilmeisesti riehakkaasti potkiskellut itsensä alas : (
En usko että oli siis teilläkään tahallista ja AIVAN VARMASTI tästä nyt opittiin, eikö?
toi mikään paha juttu ole jos lapsi on niin matalalta vaan pyörähtänyt lattialle. Meidän 4kk ikäinen tykkäää iskän sylissä katsoa kuin isi pelaa pleikkaria. Tulee aina iloiseksi ja nauraa ja jokeltelee.
Kyllä niitä lapsia tippuu jatkuvasti sängyltä, sohvalta, sitteristä jne vaikka niitä kuinka vahtisi. Jotkut ovat niin nopeita liikkeissään ettei valppaampikaan vanhempi pysy perässä ellei valjaissa pidä!
tyynnytellä vauvaa. Just heränneenä köllöttelee kyllä tyytyväisenä sylissä, mutta väsyneenä ja rintaa kaipaavana tarvisi liikettä pystyasennossa. Sitä mies ei osaa tehdä vaan manailee, kun vauva huutaa sylissä makuulla. Olen yrittänyt opastaa, että nousisi sieltä sohvalta ja liikkuisi, niin pieni pysyisi sen hetken hiljaa, kun saan askareeni loppuun ja vauvan otettua syötettäväksi. Mutta ei, aina kaikki keskeytyy, kun vauva huutaa ja mies masentelee sitä, kun "ei se tykkää musta". Ja kyseessä jo kolmas lapsi... Mies on hyvä isä, mutta vauvojen kanssa vähän huono. Isompien kanssa osaa tehdä kaikkea, leikkiä ja touhailla.
ei oo tosi ett pudotti:0
kyl täälki pelaa,mut tyttö on sitteris...
...mutta välillä tekee mieli kivahtaa kun heti töistä tullessa istathtaa koneelle ja vauva keikkuu siinä kainalossa. Eikö sitä voisi sen tunnin kun vauva on hereillä seurustella vauvan kanssa?!?!
Eli ymmärrän tunteesi, jos meillä tippuisi mieheltä vauva, voisi tulla tältä äidiltä mielipide jos toinenkin asiaan...