Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä olin tänään varmaan karmea miniä
11.04.2010 |
Oltiin miehen kanssa just tapeltu muutamista asioista (mm. sitä, ettei hän siivoa koska on kotonaan opetettu siihen ettei miesten tarvitse yms.)
Anoppi osui sitten yllättäen kahville juuri tämän tappelun jälkeen, ja olin vielä pahalla tuulella.
Tuli siinä sitten äkäisesti valitettua piilovittuillen (tai en nyt tiedä oliko nyt edes kovinkaan PIILOvittuilua) anopille hänen kelvottomasta pojastaan.
Anoppi, joka on yleensä hyvin puhelias ja iloinen, istui nyt hyvin hiljaa kahvipöydässä, ei juuri vastaillut mitään, joi kahvinsa hätäsesti ja yritti keskittyä vaan lasten touhuiluihin (touhusivat sivummalla).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
rehellistä palautetta. Ei kai se niin vaarallista ole, jos muuten hyvät suhteet anoppiin. Ei aina voi olla ihanne miniä kuten ei anoppikaan.