Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeistä syrjintää...?

Vierailija
11.04.2010 |

Miksi jotkut ihmiset evät käsitä että olen ihan sama ihminen kuin ennen eroa? Meillä erosta aikaa 3 vuotta ja ero tuli kun mies löysi toisen naisen ja lähti hänen matkaansa, jätti minut ja kaksi sairasta lasta + saatanasti velkaa.

Nyt olen jo toipunut, elämässä kaikki hyvin.

MUTTA esim. miehen sukulaiset ovat hylänneet minut täysin, eivät ole missään tekemisissä enää. Ensin yritin, kutsuin heidät esim. lasten synttäreille mutta olen jo itsekin ymmärtänyt lakata yrittämästä.

Tuntuu ettemme kelpaa enää lasten kanssa pariin muuhunkaan paikkaan eron takia. Erään pariskunnan kanssa oltiin kuin paita ja peppu avioliiton aikana ja nyt meitä ei kutsuta enää juurikaan mihinkään. Ei minua eikä ex-miestäkään. Eikä he käy meilläkään.

Myös serkkuni jonka kanssa olen ollut tosi läheinen lapsesta saakka, on hylännyt minut ja lapseni täysin josta olen tosi surullinen. Hän ei ole esim. kolmeen vuoteen käynyt meillä kertaakaan :( Olen kysynyt häneltä kaksi kertaa suoraan asiasta saamatta vastautta.

Miksi ihmiset hylkää juuri silloin kun eniten ystäviä tarvitsee? Miksi en kelpaa enää yksinhuoltajana? :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla niin, että pelkäävät, että "joutuvat" jollakin tapaa auttamaan tai kuuntelemaan ikäviä asioita. Olettavatko, että haluat puhua liitostanne tms.?Ilmiö taitaa olla aika tuttu, ihmiset karttavat ikäviä asioita, ihan kuin ne tarttuisi. Kurjaa! Toivottavasti saat uusia kontakteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla