Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan halua ostaa käytettyjä turvakaukaloita?

Vierailija
11.04.2010 |

Huutonet:ssa hirveesti edullisia ja ihan kunnollisia istuimia kaupan, mutta siellä pysyvät.. Miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-istuinta vieraalta ihmiseltä. Haluan käytetyn kohdalla olla varma siitä, että istuin ei ole ollut kolarissa tai muuten vahingoittunut. Kyse on kuitenkin turvavälineestä. Itse ostin kaukalon käytettynä, mutta tutulta jonka sanaan pystyn luottamaan.

Vierailija
2/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kunnon kaukalot on sitten huutiksessakin hinnoiteltu vähän liian korkealle. Itse juuri seuraan kaukaloita, kun on hankinnassa. Kyttäilen hyväkuntoista Maxi Cosin telakallista Isofix-kaukaloa, tai toissijaisesti Britaxin vastaavaa. Vielä kun löytyisi hakumatkan päästä! Noille tulee niin kovat posti/matkahuoltokulut että kokonaishinta nousee kohtuuttomaksi.

Suurin osa sielläkin on niitä halpis-kaukaloita, joita en ottaisi ilmaiseksikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin ostaisin (jos siis sattuisi juuri nyt olemaan tarvetta sille =)). En ole laisinkaan niin tarkka, ettenkö voisi käytetynkin ostaa, kunhan on hyvässä kunnossa. Nuo uusien hinnat kun tuppaavat olemaan aika korkealla.

Vierailija
4/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sai olla myynnissä jonkin aikaa ennen kuin tärppäsi ja lähti tosi halpaan hintaan.

Vierailija
5/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta ja tiesin ettei oo kolaroitu jne.

Liian vanhaa kaukaloo ei kans kande ostaa. Muoviosat hapertuu. Kaukalonikä on muistaakseni 5v.

Vierailija
6/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostinkin kaverilta, kun heillä jäi pois käytöstä. Itsekin olen aikoinaan pari kaukaloa siellä myynyt.

Vierailija
7/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta vanha Graco.

En tod. pelkää et se olis jotenkin kehnompi kun sitä on yksi vauva käyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä