Aloitin juoksun+ kevyen ruokavalion, paino nousi 5kiloa viikossa
eli olen juossut tällä viikolla 40km yhteensä. 2 lepopäivää. synyt todella kevyesti viikon noin 1200kaloria. punnitsin äsken ja paino noussut 5 kiloa!!! voi jumalauta, kauhean turvonnut paksu olo ja jokapaikka hellänä. tosi kiva.
Kommentit (24)
itse olen 167cm ja nyt kauhukseni vaaka näytti 63kiloa tänäaamuna, kun viikkositten 5 kiloa vähemmin. oma tavoitteeni on vain vaivaiset 55kiloa. eli vain 3kilon pudotus toiveissa. tänä aamuna viimeviikolla pitämäni vaatteetkin kiristivät ja meinasin repiä juoksuhousuni :D mutta uskon nyt tämän olevan suureksi osaksi nestelastia sitten.
juoksin viimekesänä paljon mutta tavlven olen ollut tauolla ja nyt aloitin tosiaan uudestaan. häpeäkseni tunnustan juoneeni viikolla ehkä vain lasin vettä päivässä yhteensä :( ja kahvia pannullisen.. en enää ihmettele itsekään, en vain ollut tullut ajatelleeksi tuota juomistapaani ennen kuin nyt.
niin muista, että aluksi se pissattaa ihan sairaasti!! :D!! Itse aloitin viikonloppuna kun tiesin, että ekat pari-kolme ehkä neljäkin päivää menee vessassa ravaten.
Mutta muutamassa päivässä elimistö tottuu siihen ja vessakäynnit vähenevät.
Tämä vinkiksi, ettet ihmettele kuplaa otsassasi ;)!!! Se helpottaa kyllä.
12
jotain vikaa sun vaa'assa? Esim. laitoitko maton päälle punnituksen ajaksi, silloin tulee virhelukemia.
kun kerran löytyy rahkaa, lihaa, kasviksia ja hedelmiä :).
Itse olen supermainen kahvinjuoja, ja kun tajusin tuon veden merkityksen (siksi sitä ehkä liikaakin tässä tuputan... ;)) niin johan lähti paino laskuun!! Olen itse pudottanut nyt vuoden alusta -10kg. Alussa meni 1,5kk niin ettei mitään tapahtunut, vaikka kaikki oli kohdallaan. En oikeasti pysty sanomaan, oliko se veden lisääminen SE juttu, mutta siltä näyttää..
Juon nyt joka päivä noin 2l vettä. Aamulla syön omenan, lounaaksi kalaa/kanaa ja kasan salaattia sekä oliivia, raejuustoa, juustoa, tomaattia ja salaattikastiketta, päivälliseksi saman satsin kuin lounaaksi ja illalla maitorahkaa, loraus kermaa, vattuja, makeutusjauhetta (mulla on 1tyypin diabetes joten ei sokereita) ja mantelilastuja.
Harrastan zumbaa, latinobiciä ja kuntosalia x2-3 viikossa.
Paino pudonnut nyt 108kg ---->98kg. Sentit lähteneet 115cm ------> 104cm.
T: 12