Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan miten luopua toivosta jota ei ole ja jatkaa elämäänsä?

Vierailija
11.04.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lakata haaveilemasta. Alkaa rakentaa elämää niistä eväistä, jotka oikeasti ovat olemassa. Kipua tulee olemaan, mutta se menee ohi, ja parin vuoden päästä voit jo ihmetellä, miksi edes elättelit sellaisia kuvitelmia.

Prosessi on vain käytävä läpi, hetki hetkeltä. Ei se ole helppoa tai kivaa, mutta sen jälkeen olet taas vahvempi ihminen ja ymmärrät itseäsi paremmin.

Vierailija
2/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meille kaikille tavallaan pienestä asti tankataan että ei saa luovuttaa ja kun oikeasti onkin tilaanteessa että niin on tehtävä niin siinä ei pysty onnistumaan...hetkellisesti kyllä pystyy mutta ei pysyvästi... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toivoo Bratt Pittin tulevan soittamaan ovikelloa, niin kyllä, silloin suosittelen luopumaan toivosta kokonaan.

Tai jos toivoo mummonsa heräävän henkiin.

Mutta sitten jos kyse onkin jostain "en ikinä löydä tosirakkautta" tai "en ikinä löydä työpaikkaa". Silloin kehoittaisin lähinnä avaamaan silmänsä ja sydämensä- kyllä se jostain tupsahtaa.

Vierailija
4/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi asia puuttuu, joka on ollut aina haaveiden kärjessä...sitä en tule koskaan saavuttamaan tai en ainakaa todellakaan lähiaikoina...asia syö kaiken energiani enkä pysty nauttimaan olemassa olevista asioista mikä on omasta mielestäni täysin järjen vastaista...=( ap

Vierailija
5/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on helpompi vastata!

Vierailija
6/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on lähinnä siitä että miten suunnata energiansa toisaalle...olen koittanut painia itseni kanssa siinä onnistumatta..ap

Vierailija
7/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave/toive on niin naurettava etten haluasi sitä kirjoittaa... kyse on lähinnä siitä että miten suunnata energiansa toisaalle...olen koittanut painia itseni kanssa siinä onnistumatta..ap

Tää on AV! Oot varmaan ainakin jonkin verran pyörinyt täällä, ja nähnyt, miten kummallisia asioita ihmiset täällä kertovat. Sä kirjoitat nyt nimettömänä. Se, että et voi asiaa edes täällä myöntää, ei ainakaan auta pääsemään eteenpäin elämässä. Kakaise ulos, niin ainakin minä lupaan olla nauramatta. Ihmisillä on niin paljon erilaisia haaveita, että miks juuri sun haave olis erityisen naurettava? Kakaise ulos vaan, se helpottaa!

Vierailija
8/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on elämän vuoro opettaa sinulle, että kaikkea ei vain voi saada. Hyväksy se.

Vierailija
9/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia..=D

No haluan normaalin miehen ja erityisesti läheisyyttä olen kuolla sen puutteeseen...Joka puolella on vaan kaiken sortin idiootteja jotka ei kiinnosta vähääkään...kaikki päivät menee pohtiessa että miten, mistä ja nyt äkkiä heti...

Mulla on hyvä työ, ihanat lapset etc kaikki kunnossa ja vaahtoon päässäni vaan tota miestä, ei ole kovin tervettä mielestäni...ap

Vierailija
10/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut jo niin paljon että pitäisi pystyä olemaan tyytyväinen nykytilanteeseen eikä parkua näinkin naurettavan asian suhtee..ap

Vierailija
11/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia..=D

No haluan normaalin miehen ja erityisesti läheisyyttä olen kuolla sen puutteeseen...Joka puolella on vaan kaiken sortin idiootteja jotka ei kiinnosta vähääkään...kaikki päivät menee pohtiessa että miten, mistä ja nyt äkkiä heti...

Mulla on hyvä työ, ihanat lapset etc kaikki kunnossa ja vaahtoon päässäni vaan tota miestä, ei ole kovin tervettä mielestäni...ap

Ja kaikilla ihmisillä on omat ongelmat, niitä on paha suhteuttaa toisten ongelmiin. SInä elät oman ongelmasi kanssa (joka ilmeisesti vaikuttaa negatiivisesti sun elämään), naapurin Lissulla on syöpä, mutta se ei silti poista sun ongelmaa tai helpota sun oloa mitenkään. Ja tiedät varmasti, että et ole ollenkaan yksin tuon asian kanssa.

Oot varmasti kuullut sen kliseen, että kun lopettaa etsimisen, niin löytää etsimänsä. Varmaan se pitää osittain paikkansa. Se, että sulla on "pakkomielle" saattaa vaikeuttaakin miehen löytämistä.

Muuten, Internet-deittailu ei ole pelkästään luuserien hommaa: mulla on yksi tuttavapariskunta, joka on tavannut netin deittipalvelun kautta. He ovat molemmat hyvännäköisiä, fiksuja, koulutettuja ja kaikin puolin mukavia sekä vastakkaisen sukupuolen parissa suosittuja (siis molemmilla on ollut suhteita ennen kuin tapasivat). Nyt he ovat naimisissa ja heillä on lapsi. Joten ehkä kannattaa ainakin kokeilla?

Vierailija
12/12 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihmiset lähipiirissäni yleisesti pitävät...nettideittailut kokeiltu..sitä kautta ei löydy etsimiäni ihmisiä...mutta kiitos kuitenkin neuvostasi..niin ja todellakin haluaisin asian edes päiväksi tai viikoksi pois mielestäni mutta en pysty siihen..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän