Upea ja nolo tilanne
Perjantaina meillä oli tuttavapariskunta kyläilemässä ja syömässä illalla. Kävimme saunomassa (erikseen pareittain), söimme ja joimme viiniä. Myöhään illalla mieheni ja tuttava pariskuntamme nainen olivat pihalla tupakalla. Minä keittiössä hääräämässä ja tuttava miehemme tuli pyyhe ympärillä keittiöön. Otti minusta takaapäin halausotteen ja suuteli kaulaa. Annoin hänen naida minua takaapäin tiskipöytään nojaten. Tilanne kesti varmaan jotain 40 sekuntia tai jotain, en tarkkaan tiedä, mutta ei kauan. Mies ei sanonut mitään vaan panui takaisin saunaan. Minä jäin siihen huohottamaan pelästyneenä. On huono omatunto, mutta jotenkin tuo tuntui ihan mielettömän hyvältä. En edes muistanut miten kiihottavaa seksi voikin olla. Miehellä oli paljon suurempi varustus kuin omalla miehelläni ja varmaan kovempikin. Nyt on mieli aika sekaisin siitäkin, että jäänkö kotona jostain paljosta paitsi. Johtuiko tuo sitten koosta, että tuntui niin mielettömän hyvälle ja olin ihan hetkessä kiihottunut kun yleensä menee pitkään ennenkuin edes alkaa tuntua hyvältä. Mies hieroi samalla minua edestä ja yleensä en halua, että minua kosketaan ollenkaan siten ennenkuin olen kunnolla kiihottunut.
Mitä ajattelette muut? Ei kiitos kuitenkaan tuomitsevia viestejä kun asia kyllä vaivaa ihan tarpeeksi muutenkin.
Kommentit (50)
on aina märkänä, otti kuinka nopeasti hyvänsä. Jaa, onkohan sitäkin joku tuikkassut...
niin minä olen heti märkänä vain sinulle.
Mun mielestä ap:n tarina oli oikein kaunis. Ja kiihottava.
Niin kauan kuin tauteja ei tule eikä oma mies saa tietää, tuo tapahtuma oli pelkästään mukava asia.
Seksi on ilonen mukava kiihoittava asia,Annoit tunteille vallan ja himon viedä ja siinä ei ole mitään pahaa.Meitä on paljon jotka ymmärtävät sinua joten älä välitä moralisteistä.
Eihän se ole sinun mieheltä pois jos nautit ja annoit toisellekkin nautintoa.
Jos miehesi ei kuitenkaan ymmärtäisi sinua niin pitäkää asia omana tietona.
Se oli pelkkä pano rakkaus on eri asia.
Vaimoni on joskus tehnyt samoin eikä se ole parisuhdettamme muuttanut,päinvastoin.
Johan otsikkokin oli upea ja nolo tilanne. ap. elämä jatkuu. Älä tee virhettä enää muuten se on nyk. parisuhteen loppu. Miehelle ei ole syytä kertoa jos oman mokansa kestää. Tosi on että mies tiesi että räpläys eteen tehoaa varsinkin kun olit jo valm.hoidettu saunassamiehesi kanssa niin kuin ymmärsin . Helppo siinä on liukkaille jatkaa , kiihotus tuli ehkä vain siitä.Seur.kerta tuskin tuntuu samalta.Älä lankea enää.
Mun mielipide on, että älä.kerro.miehellesi! Ihan oikeasti. Mä en pidä tuota pahana juttuna, ja viime aikoina olen erinäisistä syistä saanut tietää monien ihmisten mielipiteitä pettämiseen jne, niin TOSI MONI suhteessa elävä on pettänyt, ekä koskaan kertonut puolisolleen, ja kaikki on ihan hyvin. Noita juttuja nyt vaan yksinkertaisesti sattuu! Ei sen takia kannata pistää koko asetelmaa paskaksi, olen 100% varma että monet on tehnyt paljon "pahempiakin" juttuja!
Tuossa jutussa on vaan yks paha puoli, se että sua pannut mies on teidän tuttu, senkin takia ÄLÄ KERRO! Asia kyllä ihan oikeasti unohtuu, aika tekee tehtävänsä
Älä välitä noista sulle vastanneista tuomitsijoista, luulenpa vaan että niillä ittekin tekis mieli vastaanlaisia kokemuksia... TRUST ME, tiedän mistä puhun ;)
Vähän aikaa kulunut ja pahin morkkis mennyt ohi. Olen tyytyväinen, että en pahimpien itsesyytösten hetkellä kuitenkaan miehelleni asiasta kertonut. yhden hetken takia ei kannata kaikkea oikeasti tärkeää heittää hukkaan. Niin se vaan on.
Olen miettinyt tuota tapahtunutta paljon ja nautin jo muistosta. Ei voi kieltää, että oli upeaa tavallaan. Sen verran upeaa ja kiihottavaa, että luulenpa ettei jää viimeiseksi kerraksi jos tilaisuus tulee eteen, ei voi mitään. Tuo tilannehan oli sinänsä minun puoleltani ihan suunnittelematonta ja en usko, että tuota voi toistaa ihan tuollaisena. Toinen kerta ei varmaan tuntuisi yhtään samalta ja riski tutun kanssa jäädä kiinni on liian suuri. Toinen juttu on sitten kyllä, että jos jonkun muun kanssa rupeaa johonkin niin tuollaista "työkalua" ei varmasti osu kohdalle, se on ihan varma se.
Hullu juttu siihenkin nähden, että omatunnon kanssa on ollut aikamoista kärsimystä, mutta luulenpa että silti minulla kynnys pettää aleni tämän kuitenkin aika ihanan kokemuksen myötä murto-osaan aiemmasta. Mieli on välillä vähän outo.
-ap
Tuollainen pikapano vieraan kanssa saattaa piristää seksielämää ja luoda uutta säpinää urautuneeseen suhteeseen. Näin ainakin kävi meille ex-avovaimon kanssa.
Avokin miespuolinen kaveri oli jollain itämaisella hierontakurssilla ja tarvitsi harjoituspotilaita. Se hieroi muutaman kerran avokkia kun ne oli tyttöystävänsä kanssa meillä käymässä. Yhden kerran se tuli hieromaan meille kun en ollut kotona. Kun tulin kotiin, ne oli molemmat vähän vaivautuneen oloisia. Paljastui että ne oli naineet kaksi minuutia aiemmin ennen kun tulin sisään. Tuolla miehellä oli ruvennut seisomaan kun se hieroi avokkiani, ammattimasta eikö totta. Avokillani oli pettänyt itsehillintä täysin tuon huomattuaan. Käsi verkkarin sisään ja kalu käteen. Molemmat olivat kiihottuneet tilanteesta älyttömästi. Housut pois ja panemaan. Avokkini antoi tuon äijän panna ilman kumia ja laueta sisäänsä. Hän sanoi ettei ollut ajatellut kondomia koko aikana, eikä meillä käytetty muuta ehkäisyä. Koko akti oli kestänyt ehkä kolme minuuttia. Ex-avokkini sanoi tuon olevan kiihottavinta mitä hänelle oli koskaan tapahtunut. Jos seksi ei ottanut sujuakseen niin piti muistuttaa vain tuosta tapauksesta niin homma alkoi toimia välittömästi.
varmaan taas joku äijä asialla, joka fantasioi vastaavasta tilanteesta... heh heh...
on aina märkänä, otti kuinka nopeasti hyvänsä. Jaa, onkohan sitäkin joku tuikkassut...