Upea ja nolo tilanne
Perjantaina meillä oli tuttavapariskunta kyläilemässä ja syömässä illalla. Kävimme saunomassa (erikseen pareittain), söimme ja joimme viiniä. Myöhään illalla mieheni ja tuttava pariskuntamme nainen olivat pihalla tupakalla. Minä keittiössä hääräämässä ja tuttava miehemme tuli pyyhe ympärillä keittiöön. Otti minusta takaapäin halausotteen ja suuteli kaulaa. Annoin hänen naida minua takaapäin tiskipöytään nojaten. Tilanne kesti varmaan jotain 40 sekuntia tai jotain, en tarkkaan tiedä, mutta ei kauan. Mies ei sanonut mitään vaan panui takaisin saunaan. Minä jäin siihen huohottamaan pelästyneenä. On huono omatunto, mutta jotenkin tuo tuntui ihan mielettömän hyvältä. En edes muistanut miten kiihottavaa seksi voikin olla. Miehellä oli paljon suurempi varustus kuin omalla miehelläni ja varmaan kovempikin. Nyt on mieli aika sekaisin siitäkin, että jäänkö kotona jostain paljosta paitsi. Johtuiko tuo sitten koosta, että tuntui niin mielettömän hyvälle ja olin ihan hetkessä kiihottunut kun yleensä menee pitkään ennenkuin edes alkaa tuntua hyvältä. Mies hieroi samalla minua edestä ja yleensä en halua, että minua kosketaan ollenkaan siten ennenkuin olen kunnolla kiihottunut.
Mitä ajattelette muut? Ei kiitos kuitenkaan tuomitsevia viestejä kun asia kyllä vaivaa ihan tarpeeksi muutenkin.
Kommentit (50)
tai täältä lukisin, että hän vielä kehuskelee pikapanonsa kalua ja seksiä.
20 vuotta sama nainen ja seksi edelleen niin hyvää, ettei ole tarvinnut vieraissa käydä. kannattaa heti alkuun valita sellainen, joka tyydyttää ja joka haluaa opetella tyydyttämään.
Sitä sydän ei sure mitä silmä ei nää. Ehkä et taida sittenkään tietää ihan kaikkea vaimostasi.
Mutta mitäs siitä!
Jopas on melkoinen lortto huora tuo aloittaja.
Näihin arvosteluihin on pakko vastata sen verran, että tämä on tasan ensimmäinen kerta kun miestäni petän yhtään millään tavalla.
Ei varmaan riitä sekään teille perusteluksi, mutta tämä nyt vaan tapahtui, en tiedä miksi ja en usko edes että voisi tapahtua uudelleen. Ja alkoholillakin oli osuutta asiaan.
Mitä tulee nopeaan kiihotukseen niin olen kyllä synnyttänyt, mitä sitten, mutta en ole mielestäni ollenkaan löysä tai mitään sellaista. Todennäköisesti tuo onnistui helposti koska olin ollut oman mieheni kanssa saunassa hetkeä aikaisemmin. Ja varmaan nyt sitten joku näkee minut vieläkin hutsumpana.
Voi olla, että olen sitten huono ihminen, mutta omatunto kyllä vaivaa uskokaa pois ja mietin nyt tosissani, että kertoisin miehelleni tapahtuneesta, koska en osaa suhtautua häneen luontevasti tällaisen jutun jälkeen.
-ap
Sitä sydän ei sure mitä silmä ei nää. Ehkä et taida sittenkään tietää ihan kaikkea vaimostasi.
Mutta mitäs siitä!
Sinähän se tunnet paremmin naisen, jonka kanssa tämä kirjoittaja oli ollut naimisissa jo parinkymmenen vuoden ajan? Vai lieneekö taas jollakulla av:laisella itsetunto-ongelmia, kun pitää esittää omistavansa kristallipallon? Typerää ja lapsellista. Mutta monestiko av:lla muunlaista saa lukeakaan?
Se, että nautit siitä, ei vähennä sitä tosiasiaa että sinut käytännössä raiskattiin.
Mutta monestiko av:lla muunlaista saa lukeakaan?
Entä sinä?
Tilanne kesti varmaan jotain 40 sekuntia tai jotain, en tarkkaan tiedä, mutta ei kauan. Mies ei sanonut mitään vaan panui takaisin saunaan.
Ajatuksissasi kuitenkin murehdit, että se isompi tuntui paremmalta ja muutenkin uusi mies toi kiihottavaa vaihtelua. Kerro nauttineesi älyttömästi ja kerro varsinkin siitä, että se johtui isosta peniksestä.
mietin nyt tosissani, että kertoisin miehelleni tapahtuneesta, koska en osaa suhtautua häneen luontevasti tällaisen jutun jälkeen. -ap
"Raiskaus
Se, että nautit siitä, ei vähennä sitä tosiasiaa että sinut käytännössä raiskattiin."
Tämä on vähän sitä mitä olen itsekin miettinyt. Periaatteessa kuitenkin olisin varmaan voinut koko asian estää eli kai en voi syyttää kuin itseäni. Ja ei minua fyysisesti mihinkään pakotettu. En osaa selittää edes itselleni miksen kieltänyt kovempaa ja miksen yrittänyt estää, annoin vaan kaiken tapahtua. Ja vielä sitten nautin siitä.
Minulle tuli sellainenkin mieleen tätä palstaa lukiessani, että olisiko mieheni voinut sopia jotain asiasta kaverinsa kanssa. En kuitenkaan jaksa sitä uskoa.
-ap
Ei tämä ole av
eli taisin olla oikeassa tuon itsetunto-ongelman suhteen.
Eli metsään meni. Tämä ei ole av. Koita skarpata.
eli taisin olla oikeassa tuon itsetunto-ongelman suhteen.
Voisiko joku selittää mikä on tämä av keskustelu ja mitä se oikein tarkoittaa???
kun joku esittää jonkin asian tai ongelman, jengi keskittyy pelkkiin epäolennaisuuksiin. toivottavasti viestiketjun aloittaja saa tilanteeseensa ja pohdintoihinta apua jotain muuta kautta. täältä sitä on turha hakea.
En ole itse ihan noin ristiriitaisessa tilanteessa ollut, mutta meillä on "tuttavana" meitä melkein parikymmentä vuotta vanhempi mies, joka on kyllä ihan luvallakin peuhannut kanssani moneen otteeseen ... Silti se on jotenkin kauhean kiihottavaa kun antaa hänen laittaa vaikka vähän sormia sisään mieheni käydessä tupakalla tms. Muusta sitten puhumattakaan ;)
"aihe vapaa" eli tämä ei ole "aihe vapaa" -osio vaan "seksi" -osio. Ja sitten kysymyksenä, että mikä se AP n ongelma oikein on? Sekö että oli kiihottavaa saada yllättäen vierasta ja isoa munaa? Naurettava aloitus. Ellei se ole provo, niin aika yksinkertainen ihmisen täytyy olla, ellei itse osaa ajatuksiaan ja tarpeitaan selvittää.
kun joku esittää jonkin asian tai ongelman, jengi keskittyy pelkkiin epäolennaisuuksiin. toivottavasti viestiketjun aloittaja saa tilanteeseensa ja pohdintoihinta apua jotain muuta kautta. täältä sitä on turha hakea.
Tuollaiset saunabileet ovat varmaan yleisin tapahtumapaikka tuollaisille jutuille. Itsekin on tullut joskus niissä ujutettua sormi luvattomiin paikkoihin - ihan vain pikaisesti.
Ensiksi ajattelen, että aloittaja on todennäköisesti mies, jolla on huono itsetunto pienehkön kalun takia, jolloin yrittää saada kommentteja joissa vähätellään koon merkitystä. Jos aloittaja on nainen, niin ajattelen hänellä olevan luontaisesti todella märkä pillu, koska kukaan ei kiihotu 5 sekunnissa niin märäksi, että 5 cm paksu kalu menee heittämällä sisään. Toinen vaihtoehto on, että nainen on synnyttänyt jai on siksi niin väljä ja pikapano onnistuu helposti. Väljyydestä johtuen on unohtunut myös se, millaista seksi on sopivankokoisella peniksellä. Oman miehen penis ei liene enää riittävän iso, koska emätin on venähtänyt. Toki iso kalu tuntuu tiukassakin paremmalta, mutta vain jos on tarpeeksi märkä. M32
En edes muistanut miten kiihottavaa seksi voikin olla. Miehellä oli paljon suurempi varustus kuin omalla miehelläni ja varmaan kovempikin. Nyt on mieli aika sekaisin siitäkin, että jäänkö kotona jostain paljosta paitsi. Johtuiko tuo sitten koosta, että tuntui niin mielettömän hyvälle ja olin ihan hetkessä kiihottunut kun yleensä menee pitkään ennenkuin edes alkaa tuntua hyvältä. Mies hieroi samalla minua edestä ja yleensä en halua, että minua kosketaan ollenkaan siten ennenkuin olen kunnolla kiihottunut. Mitä ajattelette muut?
Naisena voin sanoa, että kyllä vain voi kiihottua märäksi 5 sekunnissa tai allekin sen!
Viime pikkujouluissa yllättäen eräs vieras nuorimies alkoi suutelemaan minua ja voin sanoa, että tunsin välittömästi alapäässäni kiihottavan "hulahduksen" kun kastuin aivan märäksi. Se oli aivan ihana tunne ja olisin ollut valmis vaikka mihin..
komppaan 40:tä.. ei siihen todellakaan tarvita kun muutama sekunti kun hulahtaa märäksi, jos vaan on jotakin tarpeeksi kiihottavaa. Jos sinä et oo saanu naisias märäksi, niin se ei tarkota että "kukaan nainen ei kostu niin äkkiä"
Jos minulla olisi tuollainen.Emäntä niin heittäisin.Laakista pihalle .Jakorasian .Itse olen ollut 16v yhdessä enkä.Liottele kyrpääni vieraissa tavaroissa.