Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upea ja nolo tilanne

Vierailija
11.04.2010 |

Perjantaina meillä oli tuttavapariskunta kyläilemässä ja syömässä illalla. Kävimme saunomassa (erikseen pareittain), söimme ja joimme viiniä. Myöhään illalla mieheni ja tuttava pariskuntamme nainen olivat pihalla tupakalla. Minä keittiössä hääräämässä ja tuttava miehemme tuli pyyhe ympärillä keittiöön. Otti minusta takaapäin halausotteen ja suuteli kaulaa. Annoin hänen naida minua takaapäin tiskipöytään nojaten. Tilanne kesti varmaan jotain 40 sekuntia tai jotain, en tarkkaan tiedä, mutta ei kauan. Mies ei sanonut mitään vaan panui takaisin saunaan. Minä jäin siihen huohottamaan pelästyneenä. On huono omatunto, mutta jotenkin tuo tuntui ihan mielettömän hyvältä. En edes muistanut miten kiihottavaa seksi voikin olla. Miehellä oli paljon suurempi varustus kuin omalla miehelläni ja varmaan kovempikin. Nyt on mieli aika sekaisin siitäkin, että jäänkö kotona jostain paljosta paitsi. Johtuiko tuo sitten koosta, että tuntui niin mielettömän hyvälle ja olin ihan hetkessä kiihottunut kun yleensä menee pitkään ennenkuin edes alkaa tuntua hyvältä. Mies hieroi samalla minua edestä ja yleensä en halua, että minua kosketaan ollenkaan siten ennenkuin olen kunnolla kiihottunut.

Mitä ajattelette muut? Ei kiitos kuitenkaan tuomitsevia viestejä kun asia kyllä vaivaa ihan tarpeeksi muutenkin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän tuohon sanoisi

itsellä kävi vähän samalla tavalla siinä mielessä, että petin miestäni humalassa kerran ja tuo täyttyvyyden/täynnä olon tunne ja samalla uutuuden viehätyksen tuoma kiihkeys sai minut koukkuun. Miehellä siis oli myös iso ja ikäänkuin pääsin makuun. Myöhemmin kyllä huomasin, että enemmän koon sijasta kuitenkin oli merkitystä juuri sillä, että seksi tuntui uuden ihmisen kanssa niin paljon kiihottavammalta.

Hetken aikaa olin melkein kuin rakastunut ja kaikki tuntui ihanalta. Sittemmin tuli pahoja ongelmia ja näin jälkeenpäin ajatellen ei olisi missään tapauksessa kannattanut.

Vierailija
2/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten upealle kuulostaa.

Minä voisin kutsua tämän samaisen pariskunnan saunomaan. Huh.. Oispa kiihottavaa salakatsella kun vaimo otetaan sillai yllättäen ja kovaa, isolla...

Kaikilla on oma moraalinsa, kaikilla on omat peikkonsa sekä traumat. Minä rakastan vaimoa ehdoitta juuri sellaisena kun hän on :)

älä suotta pilaa elämäniloasi tällä. Miehesi ei ehkä halua tietää, mutta ehkä tämä sitten sopivasti vapauttaa sun ajatusmaailmaa ja voitte ehkä joillain ehdoilla nauttia elämästä molemmat.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niitä elämän suoloja, jotka kantavat taas seuraaviin päiviin.

Vierailija
4/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas miehistä näkökulmaa taas vastauksissa.

Itse olisin varmaan aivan paniikissa, jos minulla tuolla tavoin kontrolli pettäisi. Enkä usko, etteikö olisi minullekin ihan hyvin mahdollista jos sopiva tilanne vaan osuisi kohdalle vaikka uskollinen olenkin ja haluankin olla.

Toivon, että saat asian mielestäsi ja unohdat koko asian. Luulen, että tuo hyvältä tuntuminenkin johtui ihan vaan tilanteen yllättävyydestä ja siitä johtuvasta kiihottumisesta yms. tuskin mistään sen kummemmasta. Enkä kyllä menisi kertomaan miehellesi missään tapauksessa. Tällaista vaan joskus tapahtuu, eikä asiaa voi oikein mitenkään päin selittääkään.

Vierailija
5/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, eli tällaista todellakin tapahtuu aikuisten ihmisten välillä, varsinkin kun alkoholia on pelissä, ja yllättävän useinkin.

Eli älä ota tuosta liikaa huolta itsellesi. Nautiskele muistikuvalla tapahtuneesta ja jatka elämääsi niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Tuollaisestahan ei normaalisti vaan koskaan mitään puhuta ja siinä mielessä tällainen palsta on kyllä todella hieno asia, että voi keskustella todella yksityisistäkin itseä hämmentävistä asioista.

Itse olen antanut itselleni käydä jotain vähän vastaavaa (tosin ei sattunut olemaan isoa=)) parikin kertaa, mutta minulla ei ole tapana murehtia menneistä.

Vierailija
6/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa ihan naisenakin myös ap:lle, että kylläpä kirjoitit tapahtuneesta ihanan kiihottavasti kuvaten. Voin oikein silmien edessä nähdä miten tuo kaikki tapahtui. Piristää tätä arkista ja tylsää seksielämää ja kelpaisi minullekin. Tai en tiedä oikeasti..

Vierailija
7/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten pahan mokan tehnyt ihminen ajattelee vain itseään ja mistä ehkä on jäänyt paitsi. Uskomattoman itsekästä minusta.

Ajattele hetki miestäsi, joka varmaan rakastaa sinua ja ei varustuksensa kokoa ole itse valinnut. Olet tehnyt hänelle hirveän teon ja tuo ei todellakaan ole mitään normaalia mitä vaan tapahtuu ihmisille ja sille ei mitään voi. Enkä todellakaan usko, että tuollaista tapahtuu tavallisille järkeville ihmisille, anteeksi vaan. Aikuiset ihmiset kyllä pystyvät sanomaan ei ja ovat vastuussa toiminnastaan. Minun sympatioitani et saa ja sinulla kuuluukin olla paha olo tuollaisesta.

Vierailija
8/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se moraalinvartijatäti mukaan keskusteluun. Miksi luet tällaista palstaa, jossa sinua avoimemmin, estottomammin ja enemmän elämästä nauttivat ihmiset keskustelevat elämän iloista.

No, en halua sinullekaan pahaa mieltä, mutta itse en ymmärrä sitä, että tuntemattomallekaan ihmiselle toivotaan pahaa oloa, varsinkin kun asia ihan selvästi jo vaivaa muutenkin tarpeeksi.

Ihmiset tekevät virheitä ja sillä siisti ja moralisointi ei siihen auta.

Vierailija
9/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ymmärrystä moraalinvartijalle. Itse olen vielä sinkku ja vietän aika monipuolista seksielämää, mutta en todellakaan ymmärrä, että tuollaista voi kenellekän yhtäkkiä tapahtua. En sitten mitenkään.

Joku lobotomiakännitila ehkä voisi selittää, mutta kuka nyt antaa persettä yhtäkkiä tutun pariskunnan miehelle ilman mitään puheita ja vielä kun oma mies on melkein ihan vieressä. Eri asia sitten ihmiset, jotka pettävät ihan sumeilematta milloin vain, mutta ei kukaan ns. tavallinen naimisissa oleva nainen tuollaista tee vai olenko ihan pihalla ja tietämätön siitä, että kaikkihan irstailevat salaa jokapuolella minkä ehtivät?

Minulla tuosta lähinnä herää epäilyt onkohan tuo kertomus edes totta?

Vierailija
10/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista toimintaa, ei voi muuta sanoa. Pettää törkeästi, miettii vain itseään ja sitten kerjää vielä täällä sympatioita.

Vierailija
11/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyn kanssa? Kävikö tuolla urholla ollenkaan mielessä että saattaisi saada lapsen alkuun?

Vierailija
12/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä sinä ajattelet jos miehesi olisi astunut sen tupakkakaverinsa kuistilla? Päättyisikö liittonne siihen, voisitko enää koskaan luottaa mieheesi? Entä miltä tuntuisi rakastella miehesi kanssa tapahtuneen jälkeen, siis antaa "käytetyn" miehen panna sinua?

Vierailija
13/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja kysymyksiä, jotka eivät helpota täällä oloa.

Ehkäisyä ei tietenkään tuossa kukaan miettinyt kun ei miettinyt muutenkaan ja sitä ei siis ollut. Onneksi ei kuitenkaan kovin paha ajankohta siinä mielessä. Tauditkin huolestuttaa kieltämättä, mistä sitä tietää mitä tuollakin on ollut tai on.

Täytyy sanoa suoraan sanoen, että en pystyisi antamaan miehelleni anteeksi vastaavaa. Tuskin mitenkään pystyisin.

-AP

Vierailija
14/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittaja olla oikeen jakorasia, levittää pillun kenelle tahansa.

Vierailija
15/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt vuosia sitten samanlainen moka työkaverin kanssa. Alkoholilla oli osuutta asiaan, mutta silti väitän, että seksi hänen kanssaan ei ollut millään tavalla ollut mielessä ja niin kuitenkin kävi. Tai ehkä nyt mielessä voi kaikenlaista käydä, mutta varsinainen toteuttaminen on kuitenkin ihan eri asia.

Työkaverini rupesi lähentelemään ja heti ensimmäinen ajatus minulla oli, että ei todellakaan. En edes ottanut tosissani ja vähän naureskelin vaan kun oli minusta lähinnä huvittavaa yritystä ja olin vähän huppelissa.

Hänpä kuitenkin sitten aika pian kaivoi peräti kovana olevan kalunsa esille siihen silmieni eteen ja jostain minulle vieläkin aivan käsittämättömästä syystä en sen jälkeen pystynyt vastustamaan ollenkaan ja hän suurinpiirtein kellisti minut siihen paikkaan. Muistan, että hänellä oli paksumpi vehje kuin olin koskaan luonnossa nähnyt ja jotenkin se kai oli ihan vastustamatonta siinä tilanteessa. Kaikki estot katosivat ihan hetkessä eikä enää ajateltu järjellä mitään. Jälkeenpäin lähinnä hävetti ja kadutti ja ei edes ollut lopulta niin kummoista vaikka olin itse ihan valtavan kiihottunut tilanteessa.

Eli kyllä tällaisia sattuu ja pidän itseäni ihan järki-naisena ja itseasiassa luotettavanakin.

Vierailija
16/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuo kaikki johtuu. Kirottu olkoon hän joka koko epätoimivan instituution aikanaan kehitti. Kamalaa kun täysikasvuista nisäkästä näyttelee koko elämänsä toisilleen ja tutuilleen jotain mitä ei oikeasti haluaisi edes tehdä. Yök.

Vieraissa käyminen piristää yksinkertaisesti siksi, että siinä saamme toteuttaa itseämme juuri siten kuin haluamme. Piste.

Vierailija
17/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa eroottiselta novellilta ja ihanalta siihen asti kunnes todellisuus iskee päin kuin märkä rätti..

eli ap ei hyväksyisi samaa mieheltään, sietääkin siis olla paha olo..

jos tapaus on tosi, miehen tarkoitus olikin vain koukuttaa, tietää että on isompi kaluinen ja tietää että naisen jää varmasti tekemään mieli lisää.. eli tarkoituksella tiesi mitä teki.. oikea riidankylväjä perheenrikkoja jolle oma kalu on se tärkein,, on noita nähty.. 100% pettäjä omalle vaimolleen,, surullista..

ehkä ap:n kannattaa punnita jatko tarkkaan, oletko valmis elämään salaisuuden kanssa, entä seuraavan kerran kun tapaat ko miehen, pystytkö vastustamaan vai annatko jatkaa kun tuntuu vaan niin hyvältä. oletko valmis eroon kiinnijäädessäsi, ja miten oikeasti selität asian jos ja kun miehesi saa tietää. tuskin hänelle riittää tuo lapsellinen "se vain tapahtui ei voinut mitään" jatkossa vaikeinta varmaan kohdata ko mies neutraalisti ja se taas vaikuttaa keskinäisiin suhteisiin kunnes joku huomaa että jotai on sattunut,,,

onnea elämään,

osta miehesi kalua isompi sauva ja käytä sitä jos on koosta kiinni ja syvenny niihin reginan novelleihin jotta saat jännitystä riittävästi..

Vierailija
18/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli paljon suurempi varustus kuin omalla miehelläni ja varmaan kovempikin. Nyt on mieli aika sekaisin siitäkin, että jäänkö kotona jostain paljosta paitsi. Johtuiko tuo sitten koosta, että tuntui niin mielettömän hyvälle ja olin ihan hetkessä kiihottunut kun yleensä menee pitkään ennenkuin edes alkaa tuntua hyvältä.

Mitä ajattelette muut? Ei kiitos kuitenkaan tuomitsevia viestejä kun asia kyllä vaivaa ihan tarpeeksi muutenkin.

Vierailija
19/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ajattelen, että aloittaja on todennäköisesti mies, jolla on huono itsetunto pienehkön kalun takia, jolloin yrittää saada kommentteja joissa vähätellään koon merkitystä.

Jos aloittaja on nainen, niin ajattelen hänellä olevan luontaisesti todella märkä pillu, koska kukaan ei kiihotu 5 sekunnissa niin märäksi, että 5 cm paksu kalu menee heittämällä sisään. Toinen vaihtoehto on, että nainen on synnyttänyt jai on siksi niin väljä ja pikapano onnistuu helposti.

Väljyydestä johtuen on unohtunut myös se, millaista seksi on sopivankokoisella peniksellä. Oman miehen penis ei liene enää riittävän iso, koska emätin on venähtänyt. Toki iso kalu tuntuu tiukassakin paremmalta, mutta vain jos on tarpeeksi märkä.

M32

En edes muistanut miten kiihottavaa seksi voikin olla. Miehellä oli paljon suurempi varustus kuin omalla miehelläni ja varmaan kovempikin. Nyt on mieli aika sekaisin siitäkin, että jäänkö kotona jostain paljosta paitsi. Johtuiko tuo sitten koosta, että tuntui niin mielettömän hyvälle ja olin ihan hetkessä kiihottunut kun yleensä menee pitkään ennenkuin edes alkaa tuntua hyvältä. Mies hieroi samalla minua edestä ja yleensä en halua, että minua kosketaan ollenkaan siten ennenkuin olen kunnolla kiihottunut.

Mitä ajattelette muut?

Vierailija
20/50 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan riittävän kiva kalu mun mielestä.

mun miehellä saattaa muuten olla visvasyylä, mutta

ei tietääkseni mitään vakavampaa tällä hetkellä.

viime vuonna tosin oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi