Vaimolla väljä
Ajattelin erota 12v jälkeen kun olen kyllästynyt väljään tavaraan. Miten muut miehet ovat pärjänneet väljän tavaran kanssa? Tekee kokoajan pakkomielteisesti tiukempaa
Kommentit (48)
Voiko asennoilla vaikuttaa tuohon väljyyteen?
Saahan. siihen kaluun treenattua paksuutta. Ja rengasta voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Saahan. siihen kaluun treenattua paksuutta. Ja rengasta voi käyttää.
Keinot ovat monet; ei pidä vaipua epätoivoon.
Itse ratkaisin asian vaihtamalla nuorempaan. Ne jotka väittää ettei naiset vanhetessaan väljene, valehtelee. Tai puuttuu kokemus
Sen huomaa helposti jo yhden illan jutuissakin.
Tapailen yhtä upeaa eronnutta rouvaa. Hänen alatiesynnytyksensä ja episiotomiansa eivät olleet menneet nappiin. Hänellä oli repeämä, jota ei oltu osattu korjata, mutta nyt hän on leikkausjonossa. Aviomies oli ottanut eron, koska "vaimo oli pilalla". Rouva oli sittemmin saanut hyvän vinkin. Anukseen paksuhko anaalitappi ennen yhdyntää. Täytyy sanoa, että toimii. Tappi työntää välilihaa minun kulliani vasten ja edelleen kullia G-pistettä vasten. Molemmat nautimme ja saamme orgasmeja. Rouva on aivan innoissaan ja minun kullini "joutuu" hommiin aina, kun lapsi nukkuu. En todellakaan valita.
Litinä ei kyllä ole mikään väljän merkki ja oli synnyttäny ta iei se ei vielä tee värkistä väljää,ihan riippuu kuinka kiihottuu miten värkki alkaa toimia,toki jos sitä ei ole paljoa käytetty alkaa lihaksetkin olla huonolla tolalla niin e ise hyvää tee