Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et valkaisisi hampaitasi?

Vierailija
11.04.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodapuhdistuksessa käyn.

Vierailija
2/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten joutuu ravaamaan siellä koko ajan, viikoittain, kun juo yhdenkin kupin kahvia niin ne olisi taas keltaiset....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niin paljon paikkoja, ja paljon ikivanhoja amalgaamipaikkoja, joita ei edes uskalla uusia, kun hammasluuta on niin vähän jäljellä.

Valkaisemisesta olisi näin ollen enemmän haittaa kuin iloa...

Vierailija
4/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska minulla on luonnostaan valkea ja mallikas jenkkihymy ;)

Vierailija
5/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa aineista on hirveitä myrkkyjä hampaille, enkä todellakaan lähtisi kiilteen kustannuksella leikkimään.

Jos siis olisi rahaa, niin kävisin hammaslääkärillä, turvallisilla aineilla. Eikä valkaistut hampaat todellakaan tarkoita mitään posliinista jenkkihymyä, kyllä siitä tuloksesta saa ihan luonnollisenkin.

Vierailija
6/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En halua ylimääräisiä myrkkyjä kehooni, niitä saan ihan tarpeeksi muutenkin.

2) En halua kuluttaa rahaa turhakkeisiin.

3) Pidän luonnollisesta ulkonäöstä, en haluaisi hampaideni näyttävän esim. tältä:

http://www.abc.net.au/reslib/200710/r191154_719588.jpg

4) Mulla ei ole mitenkään erityisen keltaiset hampaat. Käytän Yotuel-hammastahnaa, koska tarvitsen paljon fluoria eikä mulle sovi tavallinen hammastahan, jossa on hankausainetta. Yotuel myös valkaisee kevyesti.

Vierailija
7/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun on - menen viivana! (tai itseasiassa luulen saavani äitienpäivälahjaksi)

Vierailija
8/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua luonnottoman valkoisia kuten usealla nykyään on (rumaa!), toisessa etuhampaassani on laminaatti ja todennäköisesti tämä erottuisi muista hampaista valkaisun jälkeen tummempana.

Vierailija
9/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten joutuu ravaamaan siellä koko ajan, viikoittain, kun juo yhdenkin kupin kahvia niin ne olisi taas keltaiset....

saa jalansijaa Suomessa. Ei kukaan ravaa viikottain hampaidenvaalennuksessa.

Vierailija
10/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies myös.

Vierailija
11/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö hampaisiin sellaista, että pinnoitettais, laitettais valkoiset kuoret? Ettei tarttis omaa hammasluuta / kiillettä tuhota?

Vierailija
12/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö hampaisiin sellaista, että pinnoitettais, laitettais valkoiset kuoret? Ettei tarttis omaa hammasluuta / kiillettä tuhota?

miljoonia paivittain, ei niista mitaan haittaa ole. Tietysti voi laittaa laminaatit mutta ne maksaa.

Vierailija
13/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodapuhdistuksessa käyn.

mitä se tekee.. miten se tehdään.?

Vierailija
14/14 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoonia paivittain, ei niista mitaan haittaa ole. Tietysti voi laittaa laminaatit mutta ne maksaa.