Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ei arvosta itseään?

Vierailija
10.04.2010 |

Tuntuu hassulta katsoa naisia jotka on sinut itsensä kanssa ja pystyvät flirttailemaan ja näyttämään miten nauttivat siitä.

Mulle se olisi vaan kauhistus. Ikinä en pystyisi kellekään kehumaan itseäni - epäilisin että mies kuitenkin ajattelee että "mitähän toikin tossa yrittää" ja vetäisi paskaiset naurut päälle. Tuontyylistä tapahtui joskus kouluaikana, se kai musta teki näin estoisen. Monet naurut ja torjunnat jätti jäljet. VOisikohan tästä jollain vielä 3-kymppisenä nousta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät naiset itseänne maan alle lyökö. Negatiivinen ajattelu itsestä on väärin ja kaikki sen sisimmissään varmasti tietää. Täytyy vaan tehdä töitä sen eteen, että oppii arvostamaan itseään. Lukeminen, eri näkemysten ja ajattelutapojen opetteleminen auttaa.

Vierailija
2/8 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut parempi, jos en olisi koskaan syntynytkään. Pelkkää murhetta tuottanut muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muutamat miehet on kehuneet kauniiksi, mutta en näe itseäni sellaisena ollenkaan. Mussa on aivan liikaa virheitä. Lisäksi ajattelen muistakin naisista, jos niillä on hyvä itsetunto, että eikö tuo tajua, että sillä ei ole lainkaan rintoja tai ohuet hiukset tai ylipainoa, miten se voi olla tyytyväinen itseensä..kohdistan vissiin sisäisen epävarmuuteni ulkonäköön, ja pidän sitä syynä huonolle itsetunnolle.

Vierailija
4/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi työhaastattelussa. Ja kohtuudella sielläkin.

Mies hakusessa?

Vierailija
5/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti voi olla sinut itsensä kanssa.

Arvosta muita sellaisena kuin ovat, samalla opit arvostamaan itseäsikin.

Toimii varmasti.

Vierailija
6/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä en nyt ole.

Ehkä mä vaan epävarmana ihmettelen ja kadehdin niitä naisia jotka ovat sinut itsensä kanssa.

Vierailija
7/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en arvosta itseäni.ainut mitä arvostan ovat lapseni,se että olen heidät saanut aikaiseksi.

muuta en sitten olekkaan...

olen paskakasa...

millään ei ole väliä paitsi lapsillani...

Vierailija
8/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kovasti haluaisin pitää itsestäni ja arvostaa itseäni, ja arvelen sen olevan mahdollista, tai siis etten varmaan todellisuudessa ole niin huono, että minun kuuluisi pitää itseäni täysin arvottomana paskana, mutta se on vain vaikeaa. Olen siis tuo, joka katsoo kriittisesti kaikkia muitakin ihmisiä. En ymmärrä ollenkaan esim. sitä, että rakastutaan johonkin ja pidetään sitä alussa ihan täydellisenä, mä huomaan ihmisissä aivan ensimmäiseksi virheet ja epätäydellisyydet.