äitiyspakkaus 2010-joko ollut jaossa
hei vaan , onkohan kukaan perhe saanu jo tän vuoden mallia äitiyspakkausta? kolmas tulossa nyt vois johakea mut eiole kuvat kelan sivuilla vaihtunu vielä...
Kommentit (19)
Pakkaus tosiaan esitellään Lapsimessuilla, 23.-25.4., mutta pakkauksen vaihtuminen venynee toukokuun puoliväliin.
eikös aiemmin ole ollut puhetta että tänä vuonna pakkaus olisi vaihtunut aiemmin kuin yleensä koska vauvoja on syntynyt paljon enemmän. Mutta ehkä niin moni on sitten kuitenkin jättänyt pakkauksen ottamatta ja siksi venyy..
Eli nyt on reilun viikon saanut 2010 pakkausta! Itse hain sitä viime keskiviikkona ja tasan viikon päästä siitä ke tuli KELAn ilmoitus että pakkaus on myönnetty ja seuraavana päivänä ilmoitus postista että pakkaus on haettavissa :) Tämähän ei siis ole paikkakuntakohtaista että minkä pakkauksen saa vaan kaikki tulevat samasta paikasta. Minulla LA 1.8. että aika myöhään vaihtui tämän vuoden pakkaus... Mutta niin kai se on ollut lähes joka vuosi.
Kelan sivuillehan kuvat tulee tyypillisesti vasta huhtikuun vikalla viikolla.
kuvat tulee kyllä kelan sivuille kun alkavat uutta pakkausta jakaman. Kerrotko minkälainen makuupussi ja haalari saamassasi paketissa on?
jos joku uuden pakkauksen on jo saanut. Kelan sivujen mukaan edelleen jaetaan vuoden 2009 pakkausta.
mä ainaki luulin et sain 2010 paketin.. tammikuussa sain..
joka siis oli myös ihan ok.
Mutta toi 2010 on ihan mahtava, just sellaiset värit ja kuosit josta olisin tykännyt : )
Ite ainakin ottaisin 2010 pakkauksen, jos kysyttäisiin. No enää en ota mitään pakkausta, sillä vaatteita on yllin kyllin seuraavaa lasta ajatellen.
pakkauksen, koska toi uusi on tosi ruma.
Oma paketti postissa, ja pelkään pahoin että -09 sielä on. Jos joku haluaa vaihtaa niin postia osoitteeseen jimikkon@hotmail.com Pidän vielä pariviikkoa laatikonkannen kiinni niin mahd. uusi omistaja saa oikeasti uuden pakkauksen.
En usko että porvoossa olis saanu aiemmin uutta, kysyin asiaa Kelasta ja sanottiin että kaikki laatikot lähtee samasta osoitteesta.
mä ainaki luulin et sain 2010 paketin.. tammikuussa sain..
jos laittaa hakemuksen huhtikuun puolivälissä menemään, voisi saada jo tämän vuoden pakkauksen?
Onko jollekulle tullut jo vuoden 2010 pakkaus? Itse hain eilen oman pakettini postista ja pettymys oli pienoinen, kun sain vielä viime vuoden mallin. Mutta olen kuitenkin tyytyväinen, että edes jonkin pakkauksen sain :)
Onko jollekulle tullut jo vuoden 2010 pakkaus? Itse hain eilen oman pakettini postista ja pettymys oli pienoinen, kun sain vielä viime vuoden mallin. Mutta olen kuitenkin tyytyväinen, että edes jonkin pakkauksen sain :)
Kauanko kesti paketin tulo?
Kauanko kesti paketin tulo?
Hakemuksen hyväksymisestä meni hieman yli viikko, kun paketti oli noudettavissa.
tänään sain 2009 pakkauksen, kuulin että joltain olisi kelalla oikein kysytty että kummanko paketin haluaa, mutta epäilen kyllä