Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maitohammas heiluu aikuisella.

Vierailija
10.04.2010 |

Apua voiko sitä enää pelastaa? ei muuta mutta kun se on tossa alhaalla edessä. Iso väli jää jos se siitä lähtee. Ei se vielä hirveesti heilu mutta kielellä vähän työntää niin tuntee :( Paljon maksaa uusi hammas tilalle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa löytyä ihan muutamalla eurolla.

Vierailija
2/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitten ole huolen häivää; maitohampaan tilalle tulee nääs pysyvä hammas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitten ole huolen häivää; maitohampaan tilalle tulee nääs pysyvä hammas.

Mulla on ikää 32v, 2 maitohammasta, ja ikinä ei niitten tilalle kasva uutta hammasta. Jos kasvais, niin se olis tapahtunut jo ajat sitte.

Vierailija
4/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ole rautahammasta.Toivottavaa olis ettei se maitohammas lähde irti enään aikuisiällä.

Mun tytöllä kuvattiin juuri hampaat ja todettiin, että hänellä on yks sellainen maitohammas jonka alla ei ole rautahammasta ollenkaan, toivotaan vaan että se ei lähde pois.Hänen isä on kohta 40v ja hänellä on edelleen yksi maitohammas.

Vierailija
5/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas rupeso heilumaan kun olin 21v ku hölmö harjasin hampaita sähköhammasharjalla. Olin onneksi silloin opiskelijana yliopistolla ja kuuluin YTHS:n piiriin. Kun hammas lähti siihen rakennettiin implantti, olin puoli vuotta ilmana hammasta (edestä) ja se oli kamalaa aikaa. Piti odottaa että tekojuuri luutui. No hammas on nyt pysynyt jo lähes 20v, eikä ole ollut ongelmia.

Silloin maksoi YTHS:llä n. 3000 markkaa, nyt voi olla sama hinta jo euroissa. en tiedä.

Vierailija
6/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantti paras vaihtoehto, mutta hinta noin 2000€. Jos naapurihampaat paikattuja, voi ajatella siltaakin (siinä viereiset hampaat hiotaan tukipilareiksi, johon silta kiinnitetään). Hinta jälkimmäisessä hieman edullisempi.

terv. hammaslääkäri :)

Vierailija
7/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös edessä kaksi maitohammasta, menee suvussa tämä ominaisuus.Huolella olen hampaitani hoitanut ihan siksi että noi maitohampaat kestäis, ja nyt pari kuukautta käyttänyt sähköhammasharjaa. Voiko tää nyt sitten jotenkin vahingoittaa hammasta?

Vierailija
8/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta taas puuttuu poskihampaita 4, sukuvika myös. Minulla on sillat...

Vierailija
9/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo tiennytkään! Aina oppii jotain uutta. :)

Vierailija
10/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oli ne hampaat ja hammaaslääkäri väkipakolla ne poisti kun olin 12v...ilman röntgenkuvauksia...

Vierailija
11/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistelin itse ihan turhaan heiluvan maitohampaan kanssa kun toivoin että se ei vielä irtoaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän