Nyt naiselliset naiset, vinkkejä kiitos :)
ongelmani on siis se, että olen aina ollut lyhyt tukkainen, ja se on minun juttuni. En pitkiä hiuksia haluaisikaan, mutta minulla on ongelma.eli kun tukka nut on lyhyt niin millä saisin itseeni hieman naisellisuutta? kun tuntuu että näyttää ihan mieheltä tai joltain lätkäpelaajalta kun on lyhyt tukka :( antakaa vinkkehä meikkiin,pukeutumiseen yms...kiitos kovasti jo etukäteen.n22
Kommentit (25)
mulla itsetuntoa. Nyt kun olen paassyt taas lahtopainooni, on kiva ostella vaatteita. Naissa vaatteissa olen taas korostanut juuri sita naisellisuutta ja jattanyt ihan tavalliset t-paidat sinne kauppaan. Heti on piristanyt :) En tieda, ehtiiko tuota kymmenta kiloa pudottamaan ennen kesaa, mutta kylla sen pienemmankin painonlahdon huomaa heti!
Voi tuhti nainenkin olla ihan naisellinen, kunhan pukeutuu ja laittautuu naiselliseen tyyliin. Itseasiassa mekot sopivat ylipainoisille usein paremmin kuin housut. Mekko paljastaa vyötärön jos siitä on mitään jäljellä ja piilottaa turhan runsaat reidet, housut taas just toisinpäin.
Graafinen tukka ei rimmaa romanttiseten röyhelöiden kanssa mutta joku selkeälinjainen modernimpi mekko näyttäisi luultavasti hyvältä. Ja mitä joku ylempänä sanoi isoista korviksista ja lyhyestä tukasta on ihan totta, lyhyen tukan kanssa kannattaa käyttää näyttäviä korvakoruja.
Korkokengät. Leikkauta naisellinen malli, älä pidä miesmäistä leikkausta. Lyhyet hiukset voivat olla tosi naiselliset. Asennekin vaikuttaa. Eleet.
jotta saat raskauskilosi pois. Uskon että jo sekin saa sinulle naisellisemman olon. Ja silloin voit käyttää enemmän kauniita vaatteita.