Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt naiselliset naiset, vinkkejä kiitos :)

Vierailija
10.04.2010 |

ongelmani on siis se, että olen aina ollut lyhyt tukkainen, ja se on minun juttuni. En pitkiä hiuksia haluaisikaan, mutta minulla on ongelma.eli kun tukka nut on lyhyt niin millä saisin itseeni hieman naisellisuutta? kun tuntuu että näyttää ihan mieheltä tai joltain lätkäpelaajalta kun on lyhyt tukka :( antakaa vinkkehä meikkiin,pukeutumiseen yms...kiitos kovasti jo etukäteen.n22

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lyhyet hiukset, mutta koen itseni naiselliseksi. Hiukset ovat taipuisat, tikkusuora siilikampaus pukee yhtä naista miljoonasta ;) jätä pidempi osio vaikka otsahiuksiin, teetä raitoja/monivärjäys. esim. rihannalla on pidempi otsis. Korosta meikissä silmiä tai huulia.

http://www.hairspotlight.com/images/rihanna-short-crop.jpg

Vierailija
2/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se malli jossa on lyhyt takaa ja sivuilta mutta otsis pitkä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on olen jonnekin bileisiin menossa niin on meikki ja vaatteet kohdallaan mutta kaipaisin erityisesti sellaista arkipäivän naisellisuutta :) ap

Vierailija
4/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en tosiaan näytä mieheltä vaikka mulla lyhyt tukka onkin. Ja tukkani on mielestäni naisellinen lyhyydestä huolimatta.

Vierailija
5/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tuntuu välillä todella epänaiselliselta. :( minulla on sellainen rihanna tyylinen tukka että pitkä otsis toisella sivulla ja sivut ja takaa lyhyt.ap

Vierailija
6/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan hiukseni aina hyvin, käytän koruja korvissa ja kaulassa + muutenkin. Rintavana käytän oikean mallisia paitoja (kaula-aukot), jotka korostavat sopivasti rintoja. Siinäpä niitä aluksi.

Vierailija
7/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan silmät suht vahvasti arkenakin, muuten sit kevyt meikki.

Vierailija
8/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuntuu että ihan kuin hiuksistani johuten ne eivät sopisi minulle, kuin mekko vaatisi pitkän tukan tai jotain sellaista :) kuullostaapa tyhmältä :)ap

Vierailija
9/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty yritän olla vähän vähemmällä. onko vinkkejä helppoon mutta näyttävään silmämeikkiin jonka voi tehdä arkenakin? minulla on musta tukka ja vaalea iho sekä siniset silmät.olen miettinyt myös olisiko hiusvärini syypää että tuntuu epänaiselliselta.ap

Vierailija
10/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne eivät sopisi lyhyeen tukkaan ollenkaan, siksi pidänkin aina vain jotain pieniä nappikorviksia tms.muita koruja en käytä juuri lainkaan.ap

Vierailija
11/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne nimenomaan sopii lyhyeen (tai kiinni olevaan) tukkaan! Silloinhan ne näkyy parhaiten.

Vierailija
12/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyn kuitenkin pieniin ja huomaamattomiin.viime aikoina olen jopa jättänyt korvakorut kokonaan pois.olisi kiva saada tulevaa kesää varten edes vähän lisää naisellisuutta. antakaa vinkkejä naisellisista kesävaatteista jos ei nyt ihan mitään mekkoja osaa pitää?:)ap

Vierailija
13/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tunsin itseni poikamaiseksi lyhyissä hiuksissa. Toisaalta olin vartaloltani myös poikamainen eli lauta eikä kasvonikaan ole mitenkään naisellisen sirot. Kun katson tuon ajan kuvia niin näen edelleen poikatytön tai tyttömäisen pojan. Nyt vanhemmiten on lantio kyllä levennyt, mutta rintoja ei edelleenkään ole. Vieläkään en uskalla lyhyitä hiuksia uudelleen leikkautta, vaikka mieleni tekisi kovasti. Pelkään, että tunnen itseni taas miehiseksi.

Minusta nainen, jolla on normaalit rinnat (ja näillä tarkoitan A-kupista lähtien) näyttävät naisellisilta, kun ovat laittaneet hiukset, meikanneet edes hieman, käyttävät koruja ja naisellisia vaatteita. Jos sinun kohdallasi nämä toteutuu niin ehkä ongelma on omissa silmissäsi eli näet itsesi vähemmän naisellisena kuin oikeasti olet.

Vierailija
14/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetut, lakatut kynnet! Pitsiä puserossa tai muista kivoja yksityiskohtia. Käytä vaikka sokkarin pukeutumisneuvojaa.

Vierailija
15/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitan meikiksi vaikka vain meikkivoiteen,puuterin ja silmiin ainoastaan ripsaria niin näytän kyllä niin kauhealta että ehkä lenkille voisin juuri ja juuri sen näköisenä lähteä. alan olla jo vakuuttunut että tämä kaikki johtuu hiuksistani, eli pitänee alkaa kasvattaa.ap

Vierailija
16/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että malli on sellainen rockahtava ja moderni, ja ei ehkä tosiaan passaa kaikkein romanttisimpiin mekkoihin.

Jos yrittäisit vähän sellaista "rockimpaa" tyyliä,e esim lyhyt tunikan tyylinen mekko, alle lyhyemmät leggarit, gladiaattorin sandaalit.

Vierailija
17/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitan meikiksi vaikka vain meikkivoiteen,puuterin ja silmiin ainoastaan ripsaria niin näytän kyllä niin kauhealta että ehkä lenkille voisin juuri ja juuri sen näköisenä lähteä. alan olla jo vakuuttunut että tämä kaikki johtuu hiuksistani, eli pitänee alkaa kasvattaa.ap

Siis jos sulla on naisellinen vartalo eli rinnat ja sä teet jotain ulkonkös suhteen, niin varmasti olet naisellinen, sä et vaan itse "tajua" sitä. Musta tuntuu, et kaikki johtuu sun omasta katsantotavasta.

Mä tunnen itseni edelleen poikamaiseksi, vaikka kasvatin ne pitkät hiukset, ei se siitä miksikään muuttunut. Ja niin haluaisin ne Rihanna-tyyliset hiukset, mutten uskalla.

t. 14

Vierailija
18/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameita tai mekkoja niin kesällä voisit kokeilla esim. caprihousuja (tai naisellisia) sortseja tyköistuvan (kaulus-)paidan ja korkojen kanssa. Sellaiseen 50-luvun pin up -tyyliin.

Vierailija
19/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se on hyvä, tiukat vaatteet tuovat naisellisuutta. Mikäli olet ylipainoinen, suosittelen laihdutusta.

Vierailija
20/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa n.10kg..ja tuntuu että se kaikki on jäänyt keskivartaloon. olen nyt 168/75:( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän