Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö lapsesi perhepäivähoitajalle, jonka kodin pihasta n. 50 m päässä virtaa joki

Vierailija
20.01.2009 |

ja aitaa ei ole. Jos kunta ei osoittaisi muuta paikkaa, vaan sanoisi, että ota tai jätä, muuta ei ole. Mitä tekisit???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisenpaa se on kun vesi vaikka 70m päässä!

Vierailija
22/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut järvenrannalla koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Erittäin hyvin ollaan minä ja veljeni säilytty hengissä :)

Eihän täällä maailmassa kohta mitään voi tehdä jos aina pitää pelätä, että entä jos.. mitäpä jos kuitenkin. Maailmassa kun on paljon pahempaakin kuin joki, mikä on todella valitettavaa sekä surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisikin pph:n pihan ja joen väliin aitaa.

Tsunamissa kuoli tuhansittain lapsia, mikä oli todella valitettavaa ja surullista, muttei se lohduta pätkääkään jos oma lapsi kuolee.

Tosiaan enemmistö lapsista on jäänyt henkiin vaikka ovat joskus nähneet vesistön, mutta liian paljon niitä hukkuu edelleenkin.

Vierailija
24/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee heti karmivasti mieleen se parin vuoden takainen Uusikaarlepyyn tapaus, kun 2,5 vuotias poika ehti parissa minuutissa karata pph:lta ja hukkua jokeen.

Vierailija
25/25 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti onkin se, että jos itsellä on hyvä kokemus vedestä ja sen kanssa "sopusoinnussa" elämisestä, niin ei sitä silloin ajattele heti pahinta. Kyllä meillä toteltiin vanhempia, kysyttiin lupa jne. Ei sinne veteen ominpäin pieninä menty läträämään.

Eihän se mikään voi lohduttaakaan oman lapsen kuolemaa. Annoin vain pointin, että ei se vesistö ole huono juttu, mutta tietysti vaara piilee kaikkialla. Harmilliselta vain se tuntuu, että kaikkea pitää nykyisin varoa todella paljon.