Minulla on mama nuudeleita ja pyrkki tonnikalaa, minusta tuntuu että minulla on parasta ruokaa mitä voi olla
Se on parasta kun voi syödä juuri sitä mitä haluaa. Minä söin äsken MacDonalds ja nyt odottaa nuudelit ja tonnikala.
Syö mitä haluat.fi
Kommentit (14)
Noi on epäterveelisiä, eivät sula mahassa ja hirveästi suolaa. Voi tulla huono olo. Ei kunnollista energiaa. Itselle tuli juuri nuudelista niin kipeä maha, että jouduin ottaa vapaapäivän.
Nro. 2 söin just ruisleipää shrirachalla ja tabascolla sekä kaksi paistettua well done kananmunaa, juomaksi vettä. Tulee kato kuitua ja valkuaisainetta. Hyvää oli.
Kai sitä tuollaistakin sontaa voi pitää hyvänä ruokana jos ei ole tietoa paremmasta.
Sä söit McDonalsin, mä söin Burger Kingin ja naapuri Hesen. Tuli loppu pikaruokapaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä tuollaistakin sontaa voi pitää hyvänä ruokana jos ei ole tietoa paremmasta.
Minä tiedän jaiken ruoanlaitosta ja tunnen kaikki tärkeimmät raaka-aineet keittiössä.
Ap
Mamat on mun lemppareita. Voisin elää pelkästään niillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en. 1/3 jäljellä ruoasta ja tökkii
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa kiertää video, jossa mama nuudeleita tiirataan mikroskoopilla. Ei ollut kivaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?? Donald Trumpkin, USAn Presidentti, koko Vapaan Maailman Johtaja syö pelkkiä Mcdonaldsin hampurilaisia. Mäkkärin hampparit ovat hyvää ruokaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa kiertää video, jossa mama nuudeleita tiirataan mikroskoopilla. Ei ollut kivaa katsottavaa.
häh, oliks niissä jotain ötököitä?
Makuasia, mutta se ei palstan psykopaateille olekaan itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, ötököitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, ötököitä oli.
Kuten pastassa. Mutta keittämällä ne kuolee.
Ai. Mä söin just mustikoita ja maustamatonta jogurttia.
Kiva kun osaat olla onnellinen elämän pienistä asioista.