Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesarin yleisönosastolla kirjoitti nainen, että hänestä hänellä on ollut

Vierailija
10.04.2010 |

yhtä moraalinen oikeus synnyttää kolme vakavasti häiriöistä lasta siinä missä muilla terveitä lapsia. Mitä mieltä olet asiasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla lapset ovat häiriöisiä? Onko hän jokaisessa raskaudessa tiennyt etukäteen lasten sairauksista, tai muuten ollut tietoinen riskeistä?

Vierailija
2/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä varmaan tekisi toista, en ilman tutkimuksia. Onneksi osa sairauksista saadaan selville nykyään tosi aikaisin. Varmaan keskeyttäisin raskauden. Työkaverillani on kaski lasta jolla molemmilla sama perityvä sairaus, joka hohtaa halvaantumiseen, toisella helpompi muoto. Silloin ei asiaa voinut tutkia ja pidentiin epätodennäköisenä että toinenkin olisi vammainen. Molemmat ovat kyllä henkisesti ihan normaaleja, opiskelleet yliopistossa, mutta nuorempi on täysin auttettavissa, ei voi syödäkään itse.

Jokaisen täytyy tehdä oma ratkaisunsa, sellaisen, jonka kanssa voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin valitsisin abortin tai ehkäisyn, jos olisi todennäköistä, että lapsista tulisi näin vammaisia.

Vierailija
4/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän niistä häiriöistä ja vammoistakin, sekä siitä onko tuon tehnyt täysin tahallaan. Jos on tietentahtoen tehnyt noin, tietäen että lapsilla on mitä luultavimmin vakavia vaurioita, niin on todella itsekästä. Tota voisi jo verrata tilanteeseen, jossa alkkis vetoaisi omiin oikeuksiinsa synnyttää FAS-lapsia, koska alkoholismihan on myös sairaus.