Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä tulisi asiakaspalvelussa rouvitella?

Vierailija
20.01.2009 |

vihjettä, ohjetta... mistä sen tietää kuka on rouva?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että vähän vanhemmat eli me lähes 50v ei erityisesti pidetä teitittelystä, itse teen työtä vanhusten parissa ja yleensä he heti kättelyssä sanovat, älä teitittele. Viimeisen vuoden aikana varmasti yksi sadasta 75-97v asiakkaasta, ei ole toivonut sinuttelua.

Vierailija
22/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän huomio pitää kiinnittää isossa ihmisjoukossa. Esim. ollaan kaupassa ja ohi menee koko ajan ihmisiä. Minä huomaan, että olet pudottanut mennessäsi hanskan. Olet jo parin metrin päässä ja kovaa vauhtia katoamassa. Normaalisti mä huutaisin:" Hei anteeksi, rouva, teiltä putosi hanska!" Mitä mä nyt huudan? "Hei, nainen, sulta putosi hanska!" Kuulostaa vähän töykeältä, varsinkin kun olet mua keskimäärin kymmenen vuotta vanhempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias ja lapsen saanut eli rouva :).

Vierailija
24/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin sitten rouvasta tai naisesta, ellen jostain syystä ole siellä ainoa nainen, niin että ei tarvi puhutella mitenkään. Käännän kuitenkin joka tapauksessa päätäni jos takaa kuuluu vaan kiljuntaa, että anteeksi, putosiko tämä teiltä, tai vaikka vaan että hei, sä pudotit tän, niin että se toimii hyvin. Ja jos se oli minun hanska niin olen iloinen että sain sen takaisin vaikka mua sanottaisiin Mika Häkkiseksi.

Vierailija
25/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeluaikoina rattkaisin ongelman puhumalla passiivissa. Olihan niitä keski-ikäisiä mammoja silloinkin naamat närpällään kyttäämässä.

Vierailija
26/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen sanomatta koska minulle on itsestäänselvyys että lapset saadaan avioliitossa :).

Vierailija
27/27 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias ja lapsen saanut eli rouva :).

Lapsen saaminen tuo mukanaan äiti-tittelin. Jos olet naimisissa, olet rouva.