Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö tapauksia, jotka menevät töihin nopeasti. koska eivät rakasta lapsiaan oikeasti?

Vierailija
10.04.2010 |

Käyttävät siis töihimenoa verukkeena niille tosiasioille, etteivät halua hoitaa lapsiaan, ovat hankkineet lapset vääristä syistä ja alusta alkaen haluavat vain päästä eroon tuosta riippakivestä?

Tunnetteko tällaisia itsekkäitä epäkypsiä äitejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika järkyttävää, että edes epäilet äitien olevan tuollaisia. Vai yritätkö itse käyttää epäitsekkyyttäsi ja kypsyyttäsi verukkeena kotonaololle.

Vierailija
2/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noille tosiseikoille? No tiedänpähän vaan, näkeehän sen jo kauas. Ja on tapana ajatella negatiivisesti ja paheksua jokaista ihmistä, joka tekee toisin kuin minä, ja toisaalta nautin tällaisilla mässäilystä.

t. urpo nro 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noille tosiseikoille? No tiedänpähän vaan, näkeehän sen jo kauas. Ja on tapana ajatella negatiivisesti ja paheksua jokaista ihmistä, joka tekee toisin kuin minä, ja toisaalta nautin tällaisilla mässäilystä.

t. urpo nro 2

t. ap

Vierailija
4/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti voi olla vielä epäkypsä äidiksi, sellaisia on nähty.

Esim.oma itsekkyys vielä niin vahvaa ettei kykene päästää irti omista turhanpäiväisistä haluistaan lapsen takia.

Eikä ymmärrä miten lyhyt se aika on, kun lapsi on pieni.

Oman vapauden saa takaisin sitten myöhemmin...

Vierailija
5/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän pari tapausta, joka on tehnyt yllätyslapsia kesken opiskelun ja sitten valittaa, miten vaikeeta on viedä opiskeluja loppuun, jonkinlaista kypsymättömyyttä se kai osoittaa

Vierailija
6/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen vihainen ja pettynyt työelämään, menen kyllä sinne jos sopiva paikka tarjoutuu. Näin ollen saatan jättää alle vuoden ikäisenkin isän hoiviin, ja tämä saa varmasti minut näyttämään huonolta äidiltä. En -alunperinkään- halua jäädä työelämän ulkopuolelle, mutta toisille vain käy niin.

Vierailija
7/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on neljä lasta ja menee töihin heidän vauva-aikanaan. Tekee kolmivuorotyötä eli on öitäkin pois kotoa sen takia. Ja nimenomaan ilmoittaa itse töihin että haluaa tulla.

En pysty käsittämään, lapset itkevät kotona äitiä ja isä hajoaa heidän kanssaan kun hänenkin pitää aamulla nousta töihin kuitenkin ja järjestää pienimmille jotain mummua hoitajaksi jne.

Vierailija
8/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen tuntemani äiti rakastaa lapsiaan. Mutta niitä tunnen kyllä, jotka eivät vain pärjää lastensa kanssa niin hyvin kuin luulivat. Eivät kestä hyvin lastensa kiukkua tai uhmaa, eivätkä tiedä miten siitä selvitä. Tai yllättyvät siitä, että lasten kanssa kotona oleminen ei olekaan olemista, vaan työtä- ilman palkkaa. Ja siksi menevät mieluummin töihin, josta se palkka maksetaan.

Vierailija
9/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liian monta sellaista luuseri-äitiä, jotka vievät vanhemman lapsen muiden hoidettavaksi, vaikka ovat kotona toisen lapsen kanssa.

Näköjään se rakkaus omaan lapseen voi lähteä toisen lapsen synnyttyä.

Vierailija
10/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä on. Eihän siitä ole pitkä aika kun telkkarista tuli briteissä kuvattu dokkari jossa äitit (en muista oliko mukana isiä) ´puhui siitä kuinka heillä ei ikinä olisi pitänyt hankkia lapsia. Osa puhui ihan suoraan vaikka lapset oli vieressä. En harmi vain pystynyt katsomaan ku ehkä 5min. Mutta aika hurjaa kuultavaa oli...

Vierailija
11/11 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aikainen töihinmeno ollut hänelle veruke, vaan hän kertoi aivan avoimesti minulle, työkaverilleen, ettei rakasta lastaan ja siksi halusi palata heti töihin. Oli hankkinut lapsen miehensä tahdosta ja katui sitä heti lapsen synnyttyä. Olin hänen kanssaan yhteydessä noin kolme vuotta lapsen syntymän jälkeen, eivätkä hänen tunteensa muuttuneet tuona aikana. SAnoi suoraan rakastavansa perheen koiraa enemmän kuin lastaan. Tämä on ainoa tietämäni tapaus, jossa äiti tunnustaa ettei rakasta lastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän