Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskaus ja alaselkäkivut

Vierailija
10.04.2010 |

Toinen raskaus menossa ja tämä on aivan erilainen kuin ensimmäinen 2 vuotta sitten...

Onko kenelläkään ollut loppuraskaudesta (laskettuun aikaan tasan vko) suoraan sanottuna helvetilliset alaselkäkivut? Kävimme eilen ihan normikävelyllä esikoisen kanssa rattailla ja viime yö meni kipuillessa. Nivuset myös kipeät, mutta selkä on niin kipeä, että tekisi tuskasta mieli huutaa.

Liitoskipuja minulla oli muutama kk sitten, mutta nekin loppuivat. Mietin nyt vain, joko tämä olisi enne, että kohta vauva haluaa ulos...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää olla supistuksia???

Vierailija
2/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan törkeitä selkäkipuja pari viimestä viikkoa. Istuminen oli välillä mahdotonta. Itse synnytyksessä kipu tuntui pelkästään selässä. Kätilön kanssa oli jotain puhetta, että supistuskivut tuntuvat joillakin selän puolella, mutta en enää niin tarkkaan muista kun aikaa on kulunut jo pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toisessa mukaan astui myös nuo nivuskivut (nyt siis viikkoja 22+0). Mulla kivut johtuu lantion löystymisestä. Mulla on jo valmiiksi normaalia löysempi lantio ja raskauden aikana paikat löystyy entisestään ja se kyllä sattuu.

Joillakin selkäkivut ovat merkki supistuksista, mutta mulla esim supparit tuntuu alavatsalla repivänä kipuna, joten pystyn selkäkivut erottamaan supistuskivuista. Missä tunsit supistuskivut esikoista synnyttäessäsi?

Jos asia arveluttaa, kehotan ottamaan yhteyttä vaikka neuvolaan. Aina kannattaa mennä jos arveluttaa. Mielummin menee ns. "turhaan" kuin huomaa, että hitsi, oliskin pitänyt mennä.

Vierailija
4/4 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne on supistuksia. Kun omat selkäkivut oli ihan alaselässä ja tuntui sellaisena jomotuksena joka tuntui kyllä koko ajan, mutta hieman aina voimistui välillä, juurikin supistuksen omaisesti... Sanoivat että saa laittaa kylmägeeliä selkään ja ottaa Panadolia. Tietysti sitten jos kestää monta tuntia eikä panadol auta niin käy sitten vaikka äitiyspolilla. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme