Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö tapauksia jotka pykäävät uusia lapsia välttääkseen töihinpaluun?

Vierailija
09.04.2010 |

Ja näin ollen saavan sosiaalisesti hyväksyttävän syyn oleskella kotona pidempään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaplaavan mamman, jolla tuli ikä vastaan 5 lapsen jälkeen. Kun töihinmeno uhkasi, hän alkoi sijaisvanhemmaksi. Näitä lapsia otettiin 2. No, lapset varttuivat kouluikään ja jotain oli tehtävä...

Perheeseen otettiin vammainen sijaislapsi, jonka turvin mamma voi olla kotona koko loppuikänsä. Tai ainakin seuraavat 16 vuotta.

Vierailija
22/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin valehtelen sukulaisille ja tutuille erinnäisistä elämänratkaisuistani suut ja silmät täyteen. Totuutta ei tiedä kukaan muu kuin mieheni eikä minä, eikä tule tietämään. Tiedän että joku voi pitää kertomiamme syitä noloina, mutta paskat minä siitä välitän. En halua kertoa totuutta, se on mulle henkilökohtaisesti paljon nolompi kuin noi valheet, vaikka jollekulle muulle ei ehkä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotku mustalaiset sekä muut epäsosiaaliset..muutamia tunnen ja on sanoneet ett uus laps ennenku 3 täyttää edellinen

Vierailija
24/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh veljeni heittäytyy aina juovuksissa parvekkeelta ja taittaa jalkansa. Hän vihaa työntekoa, mutta rakastaa sairaslomaa ja olutta!

Vierailija
25/25 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaikka kuinka yrittäisin ajatella pahansuovasti ja ilkeästi - en vain löydä tällaisia tuttavapiiristäni. Niitä kyllä, joilla on monta lasta ja jotka hoitavat lapsia kotona - mut he ovat oikeasti kyllä hyvin perhekeskeisiä ja lapsirakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi