Millainen se synnytystä edeltävä limatulppa on?
Millainen on synnytystä edeltävä limatulppa ja kauanko meni aikaa ennen kuin synnytys käynnistyi irtoamisen jälkeen?
Kommentit (9)
maanantaina tulee neljä viikkoa limatulpan irtoamisesta enkä ole vielä synnyttäny.. Ettei se mikään tarkka enne ole yhtään mistään.
ja aina jos limatulppa on tullut niin synnytys on käynnistynyt vuorokauden sisään. Eli mulla se kyllä on merkki synnytyksen käynnistymisestä.
Limatulppa on semmoista limaa jossa on veriviiruja.
kahdessa raskaudessa limatulppa mennyt ja vuorokauden päästä syntyneet. ekasta limatulppa oli sellainen kirkas "juokseva" lima(n.desi) ja toisessa rusehtava "flubberiköntti"
limatulpan huomannut. Selkeä melko iso ja kiinteä (pysyi muodossaan) limaklöntti pöntössä kun kävin pissalla. Synnytys alkoi muutaman tunnin kuluttua.
Kolme lasta olen synnyttänyt, mutta yhtään limatulppaa en ole nähny.
Mulla ensimmäisestä lapsesta limatulppa oli kuin iso keltanen räkäklöntti. Puolituntia sen tulemisesta käynnistyi synnytys.
Toisesta lapsesta limatulppa oli vaan limaa jossa oli veriviiruja. Sen tulemisesta meni n.4h kun synnytys käynnistyi.
Nyt kolmas lapsi mahassa, ja limatulppaa (vaaleata runsasta limaista vuotoa) tullu yöllä ja aamulla, mutta synnytys ei ole vielä käynnistynyt...Tosin mahassa on "menkkatunne" ja suolisto toiminut yöllä ja aamulla, että eiköhän tässä ole lähtö ihan käsillä ;) Niin ja naamassa on finnejä, sama homma oli viimeksi...
tuli mulla ja kolmen päivän päästä oli nyytti sylissä :)) limaa tuli kaikki nuo päivät vähäsen, jossain vaiheessa isompi klöntti.
Nyt on kohta kaksi viikkoa siitä kun tuli ja vielä on vauva mahassa. Näytti siltä kuin olisin niistänyt aivan väärää kautta. Eli siis sellainen kellanvihreä limaknööli.
synnyttänyt.