Miksi amerikkalaiset aina kantaa lapsia?
Kommentit (28)
USAn valilla eroja? Jos on, niin millaisia? Vahan pidemmat kommentit veisivat keskustelua paremmin eteenpain.
paikassa saa osakseen aikamoisia epaluuloja jos on kavellen liikenteessa. Eika omalla asuinalueellamme esimerkiksi voi lapsia paastaa yksin kavellen kouluun, kauppaan, kauempana asuvien kavereiden luo kylaan tms.. Ja joka paikkaan on alyttomat etaisyydet, ei kavelyteita, pyorailykaistoja. Kylla tama yhteiskunta on suunniteltu autoilijoita varten, valitettavasti.
ja keskitytään tohon Suriin. Se saa ilmeisesti itse päättää mitä milloinkin pukee päälleen kun sillä on nähty talvituiskussakin vaan mekko vaikka äidillä on takki päällä. Omituista.
USAn valilla eroja? Jos on, niin millaisia? Vahan pidemmat kommentit veisivat keskustelua paremmin eteenpain.
Sen ainakin olen oppinut etta ei kannata aina ottaa niin vakavasti turistien ja muutaman vuoden maassa asuneiden analyyseja. Maa on niin valtava etta meidankin lahiperhe asuu kolmessa eri aikavyohykkeessa. Mika on totta ja tavallista taalla ei valttamatta ole samoin siella.
40v.
Kyllahan aikuiset ihmiset ymmartavat, etta kaikki tallaiset keskustelut perustuvat karkeisiin yleistyksiin, mutta niiden pohjaltahan keskustelut yleensa kaydaan. Ei kaikkia eroja ja kaikkia poikkeuksia voi joka keskustelussa kayda lapi. Jos meita vahemman aikaa USAssa asuneita ei kannatakaan kauheasti kuunnella, niin kerro sina nyt jotain mielenkiintoista kun sinulla tuota perspektiiviakin riittaa.
taalla ei ole aikaa tuntikausia mietiskella jonkun toisen valintoja, kukin elaa tavallaan ja se hanelle suodaan. Ihmisilla on niin monenlaiset taustat ja perimat etta elaman kirjo on paljon monipuolisempi kuin Suomessa. Ja se erilaisuus suvaitaan toisin kuin Suomessa.
ja keskitytään tohon Suriin. Se saa ilmeisesti itse päättää mitä milloinkin pukee päälleen kun sillä on nähty talvituiskussakin vaan mekko vaikka äidillä on takki päällä. Omituista.
tarkotatko tuota talvituiskua mistä tuossa iltalehden sivuilla oli linkki? siinähän Surilla kyllä oli takkikin päällä. kengät olivat kesäiset mutta uskon että ovat autolla liikkuneet eivätkä ole ulos olleet menossa että tuskin tuosta niin haittaa oli. eiköhän tyttö ole saanut kuivat vaatteet päälle melko pian :)
ja kyllähän täällä "aina" autolla mennään joka paikkaan, yleensä tosin etäisyydet on pitkät ja jalkakäytäviä ei ole. mutta kyllä esim leikkipuistossa useammalla on rattaat ja kävellen tulevat jos lähellä asuvat.
ne suhaa autolla joka paikkaan (esim. drive-in apteekki)... niin eihän niiden muksut jaksa kävellä itse kun on aina istunut autossa...