Joensuu-Kontiolahti
Olen 27-vuotias kotiäiti. Kaikki elämässä muuten oikein hyvin, mutta ystäviä ei ole. Hyvänpäivän tuttuja on, mutta sydänystävä puuttuu. Ja se onkin TOSI iso puutos. Omasta mielestäni olen ihan OK tyyppi, iloinen ja puhelias. Toivottavasti tätä kautta saisin uutta sisältöä elämääni.
Kommentit (10)
Hei.
Olipas hyvä, että eksyin tänne palstalle. Täällä siis yksi 29-vuotias äiti Joensuusta etsii myös ystävää. Meillä on kohta 9 kk ikäinen poika. Mukava olisi saada samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä.
Voiko täällä miten laittaa yksityisviestäi käyttäjälle?
Ei taida pystyä laittamaan yv:tä. Jos ei halua näin "julkisesti" keskustella niin ehkä olisi helpointa luoda itselleen sähköpostiosoite, jonka tässä voi ilmoittaa. Minun s-postiosoite on: miiatuulia81@gmail.com. Saa kirjoittaa.
laitoin sulle s-postia. Toivottavasti tuli perille.
siis laitoin postia teille molemmille.
Täällä olisi myös yksi kahden lapsen äiti vailla ystäväseuraa. Olisiko teillä kiinnostusta pitää joskus "äititapaamista" ? Ollaan kaikki suurinpiirtein saman ikäisiä ja samalta seudulta niin olisi mukava tutustua!
Ryhmätapaaminen olisi hyvä idea! Ehdotan paikaksi Carelicumin Mukulakatua. Ainakin ennen sinne on ollut sisäänpääsymaksu 2,5e/hlö.
käy ainakin minulle ! Sitten pitäisi löytää vaan sopiva aika.
Täällä 30v äiti vailla ystävää. Päiviin haluaisin muutakin sisältöä kuin yksinäistä vauva-arkea, joten laita viestiä tarvaisen@gmail.com niin tutustutaan!