Uskomatonta, en saa ketään mukaan :(
En ole aikoihin käynyt ulkona ja nyt mies olisi muutaman tunnin lapsen kanssa ja itse kävisin hunkseja katsomassa.
Ei, en saa ketään kaveria mukaan, koska en halua juoda vaan olla selvinpäin ja hengähtää.
Auta armias jos kysyisin lähdetäänkö ryyppäämään niin olisi jo tungos.
Harmittaa kamalasti :(
Kommentit (9)
No ei kai kukaan sinne mukaan halua. Ei selvinpäin eikä kännissä.
Ne nyt vain sattuu olemaan lähellä esiintymässä, lyhyt matka kotiin ajoissa.
Ja kyllä muut olisivat lähteneed juomaan, jos teillä aloteltaisiin :(
Joo ei alotella, lapsi kotona, huomenna tulee miehen lapsi meille ja en halua krapulaa potea vaan käydä hengähtämässä hetken ulkona ja katsoa niitä hunkseja siinä samalla.
Ei niissä kyllä erikoista nähtävää ole, mutta enemmän kuin tervetullutta vaihtelua arkeen!!
Mutta kerta en juo niin ei saa ketään mukaankaan :( Jäädään siis kotiin kun yksin en osaa mennä.
ap
jos olisit pyytänyt vaikka jonkun bändin keikalle, eri asia...
Lähtisin ennemmin vaikka salille, elokuviin, teatteriin, ulos syömään (silloin kyllä nauttisin lasin hyvää punaviiniä pihvin kanssa, iik) uimaan jne.
Kavereiden kanssa ennenkin ne nähty ja silloin yllätys yllätys alkoholin voimin.
Nytkin moni olisi lähtenyt, mutta kun en juo.
Minua ei olisi haitannut jos muut ottaa, mutta kuulema ei ole sama jos yksi on selvänä :(
Noh, koti-iltakin voi tietty olla kiva
siellä semmosta jengii ketkä ei dikkaa juomisesta
Mä lähden sun kaa! Vedetään kunnon kännit ja puristellaan hunksei...! :D
iha mielelläni olisin selvinpäin vaikka muut ottaa.
Heitä vain tuntuu vaivaavan kun itse en ota.
Ei kuulema ole mulla mitää syytä olla juomatta kun en ole raskaanakaan. Pitääkö muka olla joku syy????
ryyppykavereita riittäisi.
lähdetäänkö kahdestaan?
mullakin mies voi olla lastten kanssa ja hunksien keikalle on pitänyt jo pitkään päästä!!
:)