Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut parasta pillua alle 160 cm pituisilta

Vierailija
22.08.2010 |

ja vartalon malliltaan pyöreän naisellisilta naisilta.

Yli 170 cm pituisilla naisilla on liian iso römpsä. Pituus tuntuu korreloivan myös römpsän kokoon.

Myös vartalon malli tuntuu ennakoivan tulevaa.

Kiinteän pyöreät figuurit ovmaavat naiset ovat kiinteän tuntuisia myös sisältä. Luisevat naiset ovat "kovia", eivätkä ne helli heppiä yhtä mukavasti ja tunnokkaasti.

Nyt pitää vielä tähdentää, että pyöreällä figuurilla tarkoitan nimenomaan kiinteätä naisellista vartaloa. Löllyvä ja roikkuva vartalo ei anna samaa tunnetta. Liha hieroo paremmin kuin löllyvä läski.

Onko muilla vastaavaa kokemusta ja uskovatko naiset empiirisen väitteeni todeksi ?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs 180cm pitkä nainen ja mielestäni tavarani ei ole kovin kireä, olen synnyttämätön.

Ei kukaan ole koskaan sanonut siitä, mutta tiedostan sen että löysä on.

Seksin jälkeen kun laittaa sormet sisälle, siellä tuntuu iso onkalomainen kohta, eikä puristusta todellakaan ole koko matkalla. Yritän treenata lantionpohjalihaksiani.

Seksiin kelpaan kyllä, ja asentojen kanssa kikkailemalla minustakin saa lopulta tuntumaa pienelläkin munalla, mutta se riippuu täysin kemiasta seksikumppanin kanssa.

Taidat jakaa hehtaarihalliasi aika paljon

Oletko ottanut maksua ja

Aika väsyneitä noi sun läpät.

Vierailija
102/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat panot oon saanut 150 cm pituisilta aasialaisilta. He ovat olleet sellaisia tasku Venuksia joita on helppo kantaa ja pyörittää. Tiukkoja ovat olleet ja sqruittaavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160 cm ja 64 kg. On tissiä (70F) ja persettä, mutta ihan kiinteetä lihaa, kun jonkun verran treenaan. Kiva jos herätän tällaisia tiukkoja mielikuvia miehissä 😄

Vierailija
104/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän suuntaisia kokemuksia on mullakin. Otanta tosin vain 2 naista. Tiukkoja. Toisen kanssa ihan perusseksiä pillun nuolemisesta panoon ja munan imemiset, Toisen kanssa persekin nuoltiin ja muutenkin sillä kertaa lensi sylki, hiki ja kusi molemmin puolin.

Vierailija
105/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mittasuhteet venyvät luonnottomiksi kun mennään yli 160 cm ja varsinkin 170 cm lähestyessä. Kiihotun valtavasti juurikin 160 cm tai alle naisista. Tiukka viivapillu sen tekee.

Vierailija
106/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160 cm naiset on aika harvinaisia!

Vierailija
107/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta että 160cm ja paino siinä kuuluissa -110 pituudessa niin voi juma mitä kyytejä..ylipainoiset mammat varmaan toista mieltä..läski se on joka kyytiä antaa....

Vierailija
108/108 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni on  157 cm, itse 175, ja on juuri oikeankokoinen ja tiukkapilluinen nainen  takaapäin pantavaksi. Edellinen oli 174 cm, ja aika löysä neljän alatiesynnytyksen jäljiltä. Mutta siinä oli se hyvä puoli, että minulla kesti kauan laueta hänen kanssaan jolloin hän usein ratsasti rauhassa parikin orgasmia ennen kuin oli minun vuoroni ruiskia spermat. Ex-vaimo oli 168 cm ja tiukkuudeltaan näiden kahden puolivälistä.

M53