Olen saanut parasta pillua alle 160 cm pituisilta
ja vartalon malliltaan pyöreän naisellisilta naisilta.
Yli 170 cm pituisilla naisilla on liian iso römpsä. Pituus tuntuu korreloivan myös römpsän kokoon.
Myös vartalon malli tuntuu ennakoivan tulevaa.
Kiinteän pyöreät figuurit ovmaavat naiset ovat kiinteän tuntuisia myös sisältä. Luisevat naiset ovat "kovia", eivätkä ne helli heppiä yhtä mukavasti ja tunnokkaasti.
Nyt pitää vielä tähdentää, että pyöreällä figuurilla tarkoitan nimenomaan kiinteätä naisellista vartaloa. Löllyvä ja roikkuva vartalo ei anna samaa tunnetta. Liha hieroo paremmin kuin löllyvä läski.
Onko muilla vastaavaa kokemusta ja uskovatko naiset empiirisen väitteeni todeksi ?
Kommentit (108)
Parhaimmat panot oon saanut 150 cm pituisilta aasialaisilta. He ovat olleet sellaisia tasku Venuksia joita on helppo kantaa ja pyörittää. Tiukkoja ovat olleet ja sqruittaavia.
Mä olen 160 cm ja 64 kg. On tissiä (70F) ja persettä, mutta ihan kiinteetä lihaa, kun jonkun verran treenaan. Kiva jos herätän tällaisia tiukkoja mielikuvia miehissä 😄
Tän suuntaisia kokemuksia on mullakin. Otanta tosin vain 2 naista. Tiukkoja. Toisen kanssa ihan perusseksiä pillun nuolemisesta panoon ja munan imemiset, Toisen kanssa persekin nuoltiin ja muutenkin sillä kertaa lensi sylki, hiki ja kusi molemmin puolin.
Naisen mittasuhteet venyvät luonnottomiksi kun mennään yli 160 cm ja varsinkin 170 cm lähestyessä. Kiihotun valtavasti juurikin 160 cm tai alle naisista. Tiukka viivapillu sen tekee.
Alle 160 cm naiset on aika harvinaisia!
Niin totta että 160cm ja paino siinä kuuluissa -110 pituudessa niin voi juma mitä kyytejä..ylipainoiset mammat varmaan toista mieltä..läski se on joka kyytiä antaa....
Naisystäväni on 157 cm, itse 175, ja on juuri oikeankokoinen ja tiukkapilluinen nainen takaapäin pantavaksi. Edellinen oli 174 cm, ja aika löysä neljän alatiesynnytyksen jäljiltä. Mutta siinä oli se hyvä puoli, että minulla kesti kauan laueta hänen kanssaan jolloin hän usein ratsasti rauhassa parikin orgasmia ennen kuin oli minun vuoroni ruiskia spermat. Ex-vaimo oli 168 cm ja tiukkuudeltaan näiden kahden puolivälistä.
M53
Aika väsyneitä noi sun läpät.