Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silitättekö vauvojenne vaatteet?

Vierailija
09.04.2010 |

Poden huonoa omatuntoa, kun en ehdi silitellä pienten kaksospoikieni vaatteita. Anoppi aina pyytää, että saisi silittää niitä, kun tulee kylään. Hän tietää, etten itse silitä ja tulee vähän laiskiaisolo, kun sitten annan hänen kuitenkin niitä silittää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki kangasvaatteet silitän, mutta bodeja, potkareita yms. en. ap

Vierailija
2/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silitä. Mutta olenkin av-raadin mukaan homssu-äiti, en silitä edes omia vaatteitani. Mieskin joutuu silittämään itse työpaitansa. Kaameaa lusmuilua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes petivaatteita eikä tuo ole siitä koskaan mitenkään kärsinyt! =)

Vierailija
4/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole silittänyt lasten vaatteita ja hyvin toimivat

Vierailija
5/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopetin aika pian kun huomasin, ettei se todellakaan ole tärkeimmästä päästä kotitöitä. Tiskit, pyykit, imurointi ja ruuanlaitto menee heittämällä ohi ja on välttämättömiä :)

Vierailija
6/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole yhtään häirinny itseäni eikä miestä. Niin ja mies silittää itse paitansa. Mikä laiskimus olen... Silti koko ajan hommaa tuntuu olevan, olen muuten kotiäiti.

Vierailija
7/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole silittänyt mitään reiluun vuoteen. Mies on paitojaan jne, mutta usein hänkään ei viitsi.

Vierailija
8/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harsot on melkein pakko silittää ja pyyhkeet

Vierailija
9/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhot pitää silittää, koska ne näyttää rumalta ryttyisinä, mutta miksi ihmeessä jotain trikoisia bodeja pitäisi silittää??

Vierailija
11/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tungin niitä kaappiin ennen vauvan syntymää ;)

En ole sen koommin jaksanu vaivautua, muuta kun juhlavaatteet muutaman kerran silittämään ja tietty harsot ja pyyhkeet kun meillä ei ole kuivuria.

Vierailija
12/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä niitä harsoja pitäisi silittää?

Vierailija
13/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pyyhkeitä. eikä meillä ole kuivuria. en tajua miten nämä asiat liittyvät toisiinsa.

Vierailija
14/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kankaisten astiapyyhkeiden silittämisen, mutta että harsoja ja froteepyyhkeitä?

Tai kai se riippuu siitä mihin niitä käyttää: itse käytän harsoja lähinnä puklun, rään, muiden roiskeiden ja pepun pyyhkimiseen, ja niitä kuluu päivässä 5-10. Mistä ihmeestä niiden silittämisen ajan oikein repisi!

Vierailija
15/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menevät pienempään tilaan kaappiinkin, kun vähän niitä silittää.Eihän niitä nyt mikään pakko ole silittää tietenkään.

Vierailija
16/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silitän koska en käytä huuhteluainetta eikä ole sitä kuivuria ja harsot jää koviksi kuten pyyhkeetkin...

Mieluummin pyyhin vauvan kasvoja pehmoseen harsoon kun kovaan, vaikka puklua sillä pyyhkisinkin. En itsekään niistä kovaan paperiin kun pakon edessä... ja vauvan pyllypyyhkeet saa mielestäni olla pehmeitä, en itsekään takamustani hiekkapaperilla raavi...

Jokainen tavallaan ;)

Vierailija
17/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolta.

Kannan mielummin huolta tämän maapallon kestävyydestä kuin silittämisestä.

Oletko kovin nuori äiti?

Mummoäidit eivät tuollaista mieti ( ;

Vierailija
18/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silitän koska en käytä huuhteluainetta eikä ole sitä kuivuria ja harsot jää koviksi kuten pyyhkeetkin... Mieluummin pyyhin vauvan kasvoja pehmoseen harsoon kun kovaan, vaikka puklua sillä pyyhkisinkin. En itsekään niistä kovaan paperiin kun pakon edessä... ja vauvan pyllypyyhkeet saa mielestäni olla pehmeitä, en itsekään takamustani hiekkapaperilla raavi... Jokainen tavallaan ;)

kun vähentää pesuaineen määrää ja pesee puuvillan kuudessakympissä, niin tulee puhtaaksi. Huuhteluaineeksi loraus etikkaa, värit säilyy kirkkaina, kone puhtaana, kukkaro kiittää ja luonto myös :) -minä silitin harsot myös joskus, mutta nykyisin on jo muutakin hommaa :D

Vierailija
19/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää kun "nuhjaa" niitä käsien välissä, niin ovat pehmeitä.

Meillä niitä käytetään myös vaippoina, eikä tulisi mieleenkään silittää niitä. Kuten ei juuri muutakaan, jotain harvoja juhlavaatteita lukuunottamatta. Eikä tuo ole se asia, josta itselleni tulee huono äiti -olo ;)

Vierailija
20/23 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kanssa! En todellakaan silitä lasten vaatteita, lakanoita, saati harsoja! Täällä on ihan älyttömästi äitejä jotka ottaa ihan megapaineet silityksestä ja siivouksesta yms. Relatkaa. Aika moni avioliitto ja koko oma elämä voisi paremmin kun hyppäisi lapsen päiväunien ajaksi sohvalle lepäämään eikä stressaisi kotitöistä. Naisen, äidin, vaimon ja ylipäänsä ihmisen arvoa ei niillä mitata.

Ja silitän kyllä ne vaatteet, jotka sitä materiaalin takia pakosti edellyttävät, mutta muuten en voisi keksiä typerämpää ja turhempaa hommaa.