Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä mä teen tämän suhteen kanssa?

Vierailija
09.04.2010 |

Mä oon oikeesti niin loppu tämän suhteen kanssa, etten tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Mies on viikot töissä toisella paikkakunnalla, tulee viikonloppuisin kotiin. Ei osallistu millään tavalla kodin hoitoon tai lapsen kanssa olemiseen (viikonloppuisinkaan). Viikolla jos mulla on mahdollisuus laittaa lapsi hoitoon ja rentoutua ihan omassa rauhassa, mies soittelee ja laittaa viestiä koko ajan ja kyselee onko mulla miehiä tai oonko menossa jonkun luo. Tai sit hän sanoo ettei lasta saa viedä hoitoon, että en mä mitään omaa aikaa tarvii. Viikonloppuisin en saa liikkua kotoa mihinkään, mies kyllä saa mennä miten haluaa ja minulta ei kysellä. Jos joskus sattuu niin hyvä tuuri käymään että pääsen jonnekin lähtemään, mies vahtii ovella että mitä laitan päälleni ja miten meikkaan, ja siitäkin tulee valitusta että oon menossa miehiä iskemään kun noin hienosti laittaudun. En kuvitellut elämää tälläseks sillon kun lapsen hankin tän miehen kanssa, mä oon niin kyllästyny tähän tossun alla olemiseen. Onko tässä enää muuta vaihtoehtoa kun eroominen? Mies ei suostu mihinkään terapiaan lähtemään ja asioita ei saa selvitettyä puhumallakaan... Mä haluan oman elämäni takas enkä elää tällä tavalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tason mustasukkaisuus ei tuosta ainakaan helpommaksi muutu.

Vierailija
2/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollasta ukkoa en kattelis sekuntiakaan! Sä olet ap ihminen etkä mikään lihakimpale...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- onko miehesi sovinisti?

- oletko kotiorja?

- haluaako miehesi sinulle hyvää vai uuvuttaa sinut?

vinkkejä:

- mies maksaa sinulle lasten- ja tai siivoushoitoapua 10 / tunti MLL hoitsu, siivooja 25-35 e/ tunti, että pääset rentoutumaan viikonloppuisin

- mies hoitaa lapsen vkl nurkumatta( johon ei tod. näk suostu)

- miehesi kutsuu sukulaisiaan lasta hoitamaan ja lähdette yhdessä vapaallle

- perheneuvola( parishdeterapoia JONKA MIES MAKSAA

Vierailija
4/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi muuttua, joo muuttui pariksi kuukaudeksi ja sama homma jatkuu taas. Mua pelottaa lähtee tästä suhteesta, koska tiedän millasta mun elämä on eron jälkeen.. En pääse tästä tyypistä eroon ollenkaan, puhelin soi koko ajan ja saattaa autolla ajella mun perässä ja kytätä missä meen ja kenen kanssa. Änkee samoihin paikkoihin ja saattaa tulla kutsumatta mun kotiin.. Et en tiiä onko mulla helpompaa olla erossa vai yhdessä, teit mitenpäin vaan niin elämä on yhtä helvettiä.. -AP

Vierailija
5/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiorja mä ainakin oon, kuvittelee varmaankin tekevänsä mulle hyvää mutta todelluus on aivan toinen. Sillä ei oo rahaa auttaa mua, paskat työt, paska palkka ja sukulaisiltaan ei pyydä mitään apuja koska se on minun velvollisuus hankkia apua oman sukuni puolelta(hänen mielestään). eikä suostu parisuhdeterapiaan. Eli onko tässä enää vaihtoehtoja? -AP

Vierailija
6/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja ilmeisesti lähestymiskielto. Ei kukaan voi elää tuolla lailla. -2

Vierailija
7/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarpeen tehdä töitä noin? Tosin jos suhde tuntuu pahalta niin se on sitä kun myöhemmin katsot asiaa taaksepäin. Ero alkaa kun vaihdat lukot. Kämppä miehellä lienee siellä toisella paikkakunnalla. Jos mies ei lähde terapiaan sano mitä siitä seuraa: ero. Jos ei kiinnosta panostaa sen vertaa tai taivu niin miksi olette yhdessä?

Vierailija
8/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkaa sun kyttäämistä nii sit kerrot poliisille et sulla on ahdistelija. En kyl tiedä miten tosissaan poliisit ottaa nykyään tällaset jutut, mutta kai ne vois antaa miehelles jonku varotuksen tai sakkoja ja jos ei usko nii sit lähestymiskieltoa... En tiedä miten käy, mutta sulla selvästikin on paha olla ja en ihmettele, joten et voi vain jäädä tuohon tilanteeseen. Se on monilla alistetuilla naisilla se suurin virhe; syntyy oravanpyörä kun mies alistaa niin lopulta sitä alkaa ajatella itsestäänkin ettei musta ole lähtemään. Mutta kyllä susta on!! Elämän ei tarvi olla yhtä helvettiä!

Vierailija
9/9 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majailee viikon isänsä luona. Ei suostu lopettamaan töitä, tai edes kyselemään uutta työpaikkaa meitä lähellä, syyksi sanoo että pakko olla töissä kun työnantaja tarvii häntä. 800e kuukausipalkasta huolimatta ei ole mitään kiinnostusta hakea muuta työtä paremmalta firmalta. Eli tässä on vielä sekin, että kun miehellä on noin pieni palkka, minä elätän kotihoidontuella kolme ihmistä ja miehen rahat menee lainanlyhennykseen (350€) ja loput oikeastaan bensaan ja ties mihin. Minä hoidan ruokakustannukset ym. ja mulla ei jää itselläni rahaa mihinkään omaan.. -AP