Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tehtyä tyhmyyksiä, joka meinaa pilata avioliittomme

Vierailija
09.04.2010 |

Olin ystäväni kanssa risteilyllä, olimme tyttöjen reissulla. Minulla on ihana 7kk poikavauvaeli ja aviomies jonka kanssa naimisissa 4 vuotta. Itse olen 26v ja mieheni 27v. Olin enismmäistä kertaa lapseni syntymän jälkeen tuulettumassa laivalla. En koskaan ajatellut pettäväni rakasta miestäni, mutta niin siinä sitten kävi, en osaa sanoa miksi.En voi syyttää alkoholiakaan pelkästään...tapasin 41v ihanan miehen laivalla ja päädyimme yhdessä hyttiin. En ole koskaan kokenut niin taivaallista seksiä, kenelläkään ei ollut kiire, ei tarvinnut pelätä laukeaako mies liian aikaisin jne. En ole kertonut kotona ko. seikkailusta, kuitenkin se seuraa minua joka päivä. Eilenkin sängyssä sain kamalan "kilarin" kun seksi oli sitä tavallista ja minä jäin vain toiseksi. Mieheni on ollut aina aika nopea ja hätäinen sängyssä, miten asia selviää,? Tunnustanko , kiukuttelenko, miten....

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta ikinä! Se on minun neuvoni. Pääset kyllä yli tuosta asiasta jos haluat. Ole aikuinen ja ota itseäsi niskasta kiinni.

mutta kun aikuisuuteen kuuluu vastuun kantaminen teoistaan. Sitähän lapsillekin opetetaan, eikö niin?

EI OLE sitä että syydetään puolison niskaan omat mokat että saadaan mielenrauha. Sillä vain pahoitetaan puolison mieli loppuikäksi.

Vastuun kantamista ON sensijaan se, että kärsitään itse omissa nahoissa teon seuraukset kunnes ne alkavat haalentua ja niiden kanssa oppii elämään. Eli olisi aivan järjetöntä kertoa miehelle!!

Tärkein asia on nyt vauva ja vastuun katnaminen siitä että pysytte perheenä. Jokainen tekee hairahduksia joskus. Nyt järki käteen nainen, ajattele kuten mies. Eli: parisuhteessa pystyt turvaamaan vauvan kasvattamisen miljoona kertaa paremmin niin taloudellisesti kuin henkisestikin.

Katsokaa miehen kanssa seksileffoja ja sitä kautta voit ehdottaa yhtä sun toista. Sano, että et ole koskaan kokeillut/et ole koskaan saanut jne jolloin mies tuntee olevansa se ensimmäinen eikä loukkaannu.

Terveisin 47v

Vierailija
42/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa lähdetään sellaisesta ajatuksesta, että ihmiset pettävät joka tapauksessa toisiaan, joten ei kannata kertoa. Todellisuudessa ihminen tekee oman valintansa siinä vaiheessa, kun menee paneskelemaan vieraan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa lääkkeitä. AIka uus juttu, pari vuotta sitten tulivat markkinoille Suomessa. Mun mies kävi hommaamassa semmoiset ja lääkäri oli sanonut että n 30% miehistä tarttis näitä.

Että jos se on ongelma niin kannattaisi kokeilla!

Vierailija
44/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta ikinä! Se on minun neuvoni. Pääset kyllä yli tuosta asiasta jos haluat. Ole aikuinen ja ota itseäsi niskasta kiinni.

mutta kun aikuisuuteen kuuluu vastuun kantaminen teoistaan. Sitähän lapsillekin opetetaan, eikö niin?

EI OLE sitä että syydetään puolison niskaan omat mokat että saadaan mielenrauha. Sillä vain pahoitetaan puolison mieli loppuikäksi.

Vastuun kantamista ON sensijaan se, että kärsitään itse omissa nahoissa teon seuraukset kunnes ne alkavat haalentua ja niiden kanssa oppii elämään. Eli olisi aivan järjetöntä kertoa miehelle!!

Mun elämässä vastuullisuutta on se, ettei petetä, ja se, että jos tehdään tyhmästi, annetaan puolison valita mitä haluaa tehdä.

Se olisi se viimeinen rakkaudenosoitus, että antaa rakkaalleen vapauden valita tulevaisuutensa suhteen mitä haluaa.

Vierailija
45/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämässä vastuullisuutta on se, ettei petetä, ja se, että jos tehdään tyhmästi, annetaan puolison valita mitä haluaa tehdä.

Se olisi se viimeinen rakkaudenosoitus, että antaa rakkaalleen vapauden valita tulevaisuutensa suhteen mitä haluaa.

Totta kai lähtökohta on se, että ei petetä, varasteta, valehdella, puhuta pahaa toisesta, tuomita ketään ihonvärin perusteella, autetaan köyhiä, annetaan kymmenys palkasta punaiselle ristille eikä tehdä abortteja.

Harva ihminen kuitenkaan on täydellinen VAIKKA HALUAISIKIN olla ja PYRKISI siihen. ihmiset tekevät virheitä.

Virheiden seuraukset jokainen kantaa itse. Niitä ei voi ujuttaa toiselle. Jokainen on itse vastuussa omista tekemisistään. Jokainen päättää täysin itse siinä tilanteessa, mitä tekee ja on siis vastuussa itse.

Vierailija
46/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisesta yhdestä risteilypanosta kertoo, asiasta tulee suhteettoman iso ja se jää kuormittamaan suhdetta, tuo puolisolle ihan turhaa pahaa mieltä. Hyvä suhde voi kaatua mitättömään asiaan. Ihan eri asia on, jos vakavasti rakastuu toiseen, se on kerrottava.

Mistä on peräisin AV:lla yleinen käsitys, että ihmisen on oltava erehtymätön ja virheetön? Miten pajon ahdistusta SE synnyttää?

Kun on tehnyt väärin, se on kannettava itse, kiukuttelematta ja muutenkin toista kuormittamatta.

Ainoa hyvä, mitä tästä jutusta seuraa on, että ap:stä tulee suvaitsevaisempi ja ymmärtäväisempi muiden ihmisten heikkouksien suhteen.

Vierailija
47/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua jatkaa miehesi kanssa, ÄLÄ kerro. Itsekästä ehkä, tai sitten ei, mutta varsinkin jos olet joka tapauksessa lopettamassa suhteenne niin mies ei tee tiedolla mitään. Jos haluat jatkaa suhdettanne se tuskin on mahdollista jos kerrot. Kadu itseksesi ja kestä syyllisyys, kyllä siitä aikanaan pääset eroon. Jos rakastat miestäsi älä satuta häntä vaan lupaa itsellesi ettei pettäminen tule toistumaan enää koskaan ja pidä kanssa lupauksesi.

Itse en ole koskaan pettänyt mutta entinen mieheni petti mua useankin kerran, ja sitten kun päätti jättää mut huikkasi häipyessään ovelta pettäneensä mua lukuisia kertoja. En olisi halunnut tuota tietää kun kerran mies oli joka tapauksessa päätöksensä häipymisestä tehnyt. Oli toki helpompi päästä hänestä yli kun tiesi millaisen idiootin kanssa olin ollut mutta ei se tuskaa vähentänyt.

Jos teidän seksielämänne kaipaa virikkeitä nin siitä kannattaa puhua, kyllä miehessäsi varmasti on potentiaalia kehittyä sillä saralla. Tärkeää on että kerrot tunteistasi ja keskustelette asiasta,ilman mitään kiukutteluja tai syyttelyjä.

Vierailija
48/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu tosiaan auttaakin asiaa.... Mutta kenen? Eiköhän siinä ala ukkokin vähän ihmetteleen missä maa makaa tai siis kuka makaa ja missä.

"Virheitä" sattuu itse kullekkin mutta mielestäni niistä pitää kantaa myös vastuu.

Voitko muuten luottaa mieheesi 110 prosenttisesti kun hän lähtee ulos kavereiden kanssa? Et varmaan voi, mutta onko sen väliäkään?

Ei taida olla avioliitto vakaalla pohjalla jos ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Varsinkin kuten sanoit ettet voi syyttää pelkästään alkoholiakaan...

Vierailija
49/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit typerästi, ja teit virheen.

Mennyttä et voi muuttaa mutta tulevaisuuteen voit vaikuttaa. Pidä huolta että tuo oli viimeinen kerta ja keskity siihen että parisuhteenne toimii paremmin. Jos seksin suhteen on ongelma, on olemassa seksologeja ja parisuhdeterapeuteillakin on neuvoja.

Pidä suusi kiinni ja unohda koko mies.

Vierailija
50/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja PÖH että toinen muka siitä kärsisi loppuelämänsä jos totuus tulisi ilmi. ihme moraalikäsitys sinullakin. Totuus voi tehdä kipeää, mutta pidemmän päälle on aina parempi tietää totuus.

Minä olen tänään todella onnellinen ja tyytyväinen siitä, että ex mieheni kertoi uskottumuudestaan. Eihän se silloin mukavalta tuntunut kun ero tuli...mutta saimpahan sitä kautta uuden mahdollisuuden löytää sellaisen miehen joka on luottamuksen arvoinen. Kammottaa ajatuskin, että eläisin edelleen exäni kanssa tietämättä sen teoista ihmetellen miksi todellinen läheisyys ja avoimuus on hänelle niin vaikeaa...kun nyt saan nauttia upeasta suhteesta uuden avoimen ja rehellisen puolisoni kanssa.

Vierailija
51/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on luvattu uskollisuutta suhteen solmimisen alussa...niin toki toisella on oikeus tietää. ei todellakaan ole kyse mitättömästä asiasta.

jos suhde kaatuu rehellisyyteen niin siinäpä sai maksaa omasta valinnastaan...mutta paljon on niitäkin jotka tuollaisen asian ilmitultua valitsevatkin anteeksiannon tien ja joiden suhde rakentuu sen jälkeen ihan uudelle aidommalle pohjalle. ja ahdistusta on tervettä syntyäkin siitä että tekee väärin toista kohtaan.

Vierailija
52/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdeterapeutti kommentoi tätä "kannattaako kertoa"- asiaa niin, että missään nimessä ei. Pettäjä lievittää kertomalla vain omaa ahdistustaan ja vyöryttää tapahtuman toisen niskoille. Omista tyhmyyksistä täytyy kärsiä itse ja on äärimmäisen itsekästä pistää toinen kärsimään.

Omaa pahaa oloaan ei käydä helpottamaan sillä, että kadetaan se paha olo toisen niskaan. Eri asia sitten, jos ap nyt alkaa jatkuvasti pettämään miestään. Sitten on kyllä oltava selkärankaa tunnustaa ja lähteä, jos mies niin vaatii.

Ap:lle siis vinkiksi, että keskustelee miehen kanssa (siis seksistä, ei siitä laivapanosta) ja yritätte ihan yhdessä parantaa seksielämäänne. Ei se sinun miehesi opi paremmaksi rakastajaksi, jos ette yhdessä asiaan perehdy. Ei hän voi tietää, ellette puhu asiasta... avoimuutta kehiin, seksistä pitää voida puhua... ja sängyssä pitää pystyä nauramaan (ei siis sille kumppanille, mutta hauskaa pitää olla).

Juu, vanhemmat miehet ovat kokeneempia ja sitä kautta ehkä parempia rakastajia. Tämä johtuu ihan puhtaasti siitä, että heillä on ollut naisia, joiden kanssa on sitten harrasteltu kaikenlaista ja he ovat oppineet. Ei kukaan koe "herätystä" täytettyään esim 35 ja muutu taikaiskusta unelmarakastajaksi.

Vierailija
53/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä se tyyppi laivalla oli taivaallisen hyvä seksissä, mutta juuri muuta et hänestä tiedäkään. Jos sulla on muuten hyvä kumppani, niin mietipä onko seksi sen arvoista, että sillä tuhoat liittonne. Anna puolisollesi mahdollisuus kehittyä myös seksin alueella.

Tällä laivahoidolla on ollut aikaa kehittyä petipuuhissa 14 v kauemmin kuin sinun miehelläsi. Muista se! Ja tietenkin voit hienovaraisesti kertoa miehellesi haluistasi ja toiveistasi. Mutta älä kaada paskalastia hänen niskaansa ts. tätä pettämisreissua!

Vierailija
54/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa toimia joissain suhteissa mutta eipä tostakaan voi mitään yleistystä tehdä. Itselleni on suurmepi loukkaus valhteleminen kuin pettäminen. Virheen voi antaa anteeksi jos puoliso katuu ja on valmis tekemään töitä liiton eteen. Pitkään jatkuneesta valehtelusta myrkyttyy niin moni asia. Sen jälkeen hyvät muistot saattaa näyttäytyä ihan toisessa valossa.

Ja entä jos asia tulee joskus myöhemmin ilmi? Joko sen toisen miehen kautta, sen tuttavien kautta, tai mikä pahinta, taudin kautta. Se riski on aina, että virheisiin törmää vielä. Kaikkea ei saa lakaistua maton alle vaikka haluaisi.

Mielestäni on törkeää että pettäjä tekee päätöksen siitä, että menee toisen matkaan ja sen lisäksi tekee puolison puolesta päätöksen, mikä tälle on parasta. Ja mikäpä estää pettämästä toista kertaa, kun on jo yksi synti omalla tunnolla, jota joutuu salaamaan ja peittelemään.

Vierailija
55/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiasiat voisit ottaa miehen kanssa puheeksi ihan suoraan. Yritä voitta ujoutesi ja fantasioida kaiken haluamasi miehelle. Ohjaa ja opasta. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jokainen mies haluaa tehdä parhaansa sängyssä ja miellyttää naista. Osa vaan tarvii enemmän sitä neuvomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä