Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tehtyä tyhmyyksiä, joka meinaa pilata avioliittomme

Vierailija
09.04.2010 |

Olin ystäväni kanssa risteilyllä, olimme tyttöjen reissulla. Minulla on ihana 7kk poikavauvaeli ja aviomies jonka kanssa naimisissa 4 vuotta. Itse olen 26v ja mieheni 27v. Olin enismmäistä kertaa lapseni syntymän jälkeen tuulettumassa laivalla. En koskaan ajatellut pettäväni rakasta miestäni, mutta niin siinä sitten kävi, en osaa sanoa miksi.En voi syyttää alkoholiakaan pelkästään...tapasin 41v ihanan miehen laivalla ja päädyimme yhdessä hyttiin. En ole koskaan kokenut niin taivaallista seksiä, kenelläkään ei ollut kiire, ei tarvinnut pelätä laukeaako mies liian aikaisin jne. En ole kertonut kotona ko. seikkailusta, kuitenkin se seuraa minua joka päivä. Eilenkin sängyssä sain kamalan "kilarin" kun seksi oli sitä tavallista ja minä jäin vain toiseksi. Mieheni on ollut aina aika nopea ja hätäinen sängyssä, miten asia selviää,? Tunnustanko , kiukuttelenko, miten....

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitupas nyt!

Tämän kertomasi perusteella nyt on parasta unohtaa laivaseikkalut - ja äkkiä. En suosittele, että kertoisit miehellesi. Sinulla on pieni lapsi ja perhe, miksi pilaisit avioliittosi??

Vierailija
2/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun ole pakko kestää sun ukkos tupelointia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne, mutta kiukutteleminen nyt ainakin tuntuu typerältä vaihtoehdolta. Miten se korjaisi tilannetta?

Haluatko jatkaa avioiliittoasti miehesi kanssa?

Helppohan täältä sivusta on huudella, mutta sänkykilareiden sijasta olisi rakentavampaa kertoa miehellesi, että tämä ei tydytä sinua ja toivoisit seksin olevan erilaista. Olisi tietenkin hyvä, että olisit tehnyt sen jo ennen laivareissuasi.

Suosittelen tunnustamista. Miehesi on tiedettävä totuus voidakseen valita. Älä kuitenkaan yhdistä sitä 'sain muuten parempaa seksiä' -viestiin.

Ja onhan varmasti niin, että laivakumppanisi ja sinun välillä ei vaihdettu yhteystietoja? Edellyttäen siis, että haluat avioliittosi jatkuvan.

Vierailija
4/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustamalla pettämisen saisit mieheltäsi parempaa seksiä?

Vierailija
5/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitupas nyt!

Tämän kertomasi perusteella nyt on parasta unohtaa laivaseikkalut - ja äkkiä. En suosittele, että kertoisit miehellesi. Sinulla on pieni lapsi ja perhe, miksi pilaisit avioliittosi??

Mutta miksi tuo jälkimmäinen? Aikamoinen riski avioliiton tuhoamiseen otettiin, kun hyttiin mentiin. En usko, että se kertominen pilaa littoa niinkään kuin itse teko.

Musta miehellä on oikeus tietää, ja avioliiton kannalta on syytä keskustella asiasta ja siihen johtaneista seikoista.

Vierailija
6/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin seksielämämme olevan ihan normaalia, nyt se tuntuu ihan kliseeltä. Ihan hatustako vedän että parempaa seksiä, kun aiemmin en ole mitään vaatinut...vai syyttäisinkö hormooneja.

niin ja suurin syy on mieheni nopea laukeaminen ja hän ei oikein jaksa sytytellä minua kovin kauan. Olen aina itse saanut tehdä osan hommasta itselleni, laivalla ei tarvinnut. Voi räkäkäkä.

Vierailija
7/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiasiat keskusteluun. Jos et ole mitään seksitavoista valittanut, miehesi olettaa, että olet tyytyväinen ja jatkaa totutulla tavalla. Tee ehdotuksia ja esitä omia toivomuksiasi seksielämän rikastuttamiseksi. Kiukuttelu ei asiassa auta, tarvitaan rakentavaa keskustelua. Muutoin teillä ei ole kohta seksiä ollenkaan jos miehelle tulee suorituspaineita.

Vierailija
8/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun neuvoni. Pääset kyllä yli tuosta asiasta jos haluat. Ole aikuinen ja ota itseäsi niskasta kiinni.

Miehesi ehkä voi kehittyä vielä huomaavaisemmaksi sängyssä, jos juttelet asiasta hänelle. perhettä en lähtisi rikkomaan yhden kiihkeän yön vuoksi.

Jos kerrot asiasta miehellesi, hän ei tule koskaan pääsemään asiasta yli. Juttu tulee kalvamaan välejänne ja todennäköisesti päädytte eroon. Sitäkö haluat?

Vierailija
9/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten totta että kun mies vanhenee hänen kyvyt paranee e´li onko toivoa yleensä miehen ikääntyessä?

Vierailija
10/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä harvinaisen itsekäs pikkupissis. Siis petät miestäsi, ja nyt oot sille vihainen, kun se ei ole yhtä hyvä sängyssä kuin se mies, jonka kanssa petit?? Ja vielä mietit, pitäiskö sun kiukutella miehellesi tämän takia? Suosittelen, että kerrot tuosta miehellesi, niin se voi löytää itselleen huomattavasti paremman naisen. Sä voit mennä jatkamaan laivaseikkailuja. Veikkaan muuten, että ette käyttäneet ehkäisyä.

Vierailija
11/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi ja lapsi hänelle kanssa.

Vierailija
12/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen suhde kariutui vähän samallalailla. Petin ja aloin kiukutella loppujen lopuksi jokaisesta asiasta silloiselle miehelle. Pettäminen pyöri vaan takaraivossa ja mikään ei ollut hyvin. Yritin olla normaali mutta se ei onnistunut..vitutti jopa miehen pärstä lopussa ja jätin hänet. Joskus miettinyt asiaa ja kyllä tympäisee kun käyttäydyin häntä kohtaan niin typerästi.

Vierailija
13/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutte parisuhdeasioista miehesi kanssa ja keskustelette kummankin seksuaalisista tarpeista, oletko siis tähänsaakka valehdellut? Se on aivan oma vikasi sit.

Vierailija
14/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korrelaatiksi voidaan laskea myös koko edeltävä lause.

Vierailija
15/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin myös, että älä tunnustakaan. Tässähän on kyse hairahduksesta, kertapanosta. Mutta muista tämä kun miehesi lähtee risteilylle, Leville, pikkujouluihin tms. Tiedät nyt omasta kokemuksesta, että jokainen voi hairahtua ja voit siksi olla suvaitsevaisempi.

Sinuna keskittyisin teidän avioseksin kehittelyyn ja parantamiseen.

Vierailija
16/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten totta että kun mies vanhenee hänen kyvyt paranee e´li onko toivoa yleensä miehen ikääntyessä?

ellet osaa sitä vaatia nyt jo mieheltäsi, ei hän koskaan opikaan mitään muuta. Ei ole mitenkään väärin vaatia huomiota sängyssä myös itselle.

Etkä tietenkään kerro miehellesi mitään, onpahan jotakin mitä muistella kiikustuolissa.

t: 41 v

Vierailija
17/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta ikinä! Se on minun neuvoni. Pääset kyllä yli tuosta asiasta jos haluat. Ole aikuinen ja ota itseäsi niskasta kiinni.

mutta kun aikuisuuteen kuuluu vastuun kantaminen teoistaan. Sitähän lapsillekin opetetaan, eikö niin?

Vierailija
18/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt olevan parempaa seksiä olevan. Ennen miestäni olen ollut kahden miehen kanssa suhteessa , ja seksi ollut ihan samanlaista kuin aviomieheni. Olikohan tuo laivaseksi sitten tavallisesta poikkeavaa kuitenkin siis ei normaalia? Hän halusi tuottaa minulle mielihyvää, käski nauttimaan, halusi katsella minua ja kehui minua. Hän myös kosketteli itseään ja ohjaili hienovaraisesti tekemään itselleen hyvää. Voi jos ymmärtäistte ja tai olisitte kokeneet sen, eilenkin ajattelin että olisko se ollut vaan unta?

tai mies toiselta planeetalta

Vierailija
19/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mitään kehittymistä ei tarvitse, mitään uutta ei kokeile jne. niin eihän se itsestään tapahdu. Monilla se kehitys kai tapahtuu useiden kokemusten myötä, mutta yhtä hyvin se voi tapahtua pitkässä parisuhteessa, jossa molemmat haluavat kehittää seksielämäänsä. Tai paremminkin se voi tapahtua pitkässä parisuhteessa, mutta vaatii molempien panostusta - ja myös naisen "kehittymistä".

Vierailija
20/55 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun aikuisuuteen kuuluu vastuun kantaminen teoistaan. Sitähän lapsillekin opetetaan, eikö niin?

Ei sen siirtäminen MIEHELLE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme