Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi pk-seudulla HYVÄT IMETYSLIIVIT?

Vierailija
09.04.2010 |

Mistähän lähtisin etsimään?

Mistä saisi hyvää ja asiantuntevaa palvelua?

Ja suuria kokoja? (ennen raskautta mulla ollut D-kuppi, nyt varmaan tarttis sitäkin isompaa..)

Missä vaiheessa raskautta kannattaa ostaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka löytyy Kampista. suosittelen lämpimästi Bravadon liivejä. En muita enää edes kokeile.

Vierailija
2/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostin kun täällä niin kehuttiin. Ihan kamalat, eivät tukeneet yhtään ja vielä paksut ja hoistavat. Prismastakin olen löytänyt hyvät triumfit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saumattomista liiveistä, tosi ihanat päällä vaikka rinnat olisi kuinka arat ja kipeät aluksi. Raskausaikanani valmiiksi ostamiani Triumpheja yms. en ole voinut käyttää lainkaan, niin hirveät hiertimet ne on päällä.

Vierailija
4/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut toppimallisia dropcup-liivejä, tosi tukevat ja hyvät ja mukautuvat rinnan koon mukaan.

Vierailija
5/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut toppimallisia dropcup-liivejä, tosi tukevat ja hyvät ja mukautuvat rinnan koon mukaan.

näyttivät kyllä mukavilta, hintakin oli mielestäni halpa, verrattuna moniin muihin, joita olen katsellut.

ap

Vierailija
6/6 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaisille löytyi jos jonkinmoista härpäkettä, mutta oma tissit olivat TODELLA raskaat.

Kuppikokoni oli jotain G ) :

OStin monet, tilasin jopa ulkomailta. En ymmärrä, että olin suomen ainoa raskastissinen nainen, joka ei halunnut tissien roikkuvan polvissa. Changesta löysin sitten second best. Ei ollut Bebeseissä raskaalle povelle kunnon liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi