Miltä tuntuu olla ilkeä provoilija?
Haluan todella tietää? Millainen ihminen tehtailee provoja, joiden tietää sattuvan? Esim. nämä lapsettomuudesta kärsiville, puhkiuupuneille kotiäideille, reissumiesten vaimoille suunnatut ilkeilyt.
Jollain tasolla vielä ymmärrän nämä provot, joissa kehitellään joku aivan uskomaton tilanne ja katsotaan, mihin se johtaa, mutta että joku oikein potkii jo valmiiksi maassa makaavaa? Eikö nämä ymmärrä, että puhuvat oikeiden ihmisten kanssa netissäkin, vai eikö ne vain välitä?
Kommentit (12)
kun itse kirjoittaa vain ja ainoastaan totta? Tietyllä tavalla elämästä vieraantunutta, jos ei käsitä, että joillakin elämä voi olla todella erilaista, tai jopa kummallista, verrattuna siihen omaan norsunluutorniinsa.
oletko ap humorintajuton? sinähän HUOMAAT kun se on provo, mikä on vahinko siinä hommassa? löysää nutturaa
millaisia ihmisiä nämä provoilijat ovat livenä. Ehkä hiirulaisia jotka ei uskalla mitään sanoa naamatusten? Sitten on täällä hyvä ilkeillä, kun ei tarvitse nimeään kertoa.
millaisia ihmisiä nämä provoilijat ovat livenä. Ehkä hiirulaisia jotka ei uskalla mitään sanoa naamatusten? Sitten on täällä hyvä ilkeillä, kun ei tarvitse nimeään kertoa.
en vaikka ihan nimettömänä saisi vittuilla ja toisia loukata.Ei vaan sovi mulle,ei mulla siitä tule sen parempi mieli vaikka toista loukkaan.
nyt oikein tiedä millaisia provoilijoita ap tarkoittaa, mutta minua ihmetyttää yleensäkin ilkeästi vastaavat ihmiset, ei pelkästään provojen tehtailijat. Eivätkö he oikeasti ymmärrä olevansa ilkeitä, yrittävätkö olla hauskoja, luulevatko he olevansa aina oikeassa vai onko joku muuten vain heidän päässään vialla?
en vaikka ihan nimettömänä saisi vittuilla ja toisia loukata.Ei vaan sovi mulle,ei mulla siitä tule sen parempi mieli vaikka toista loukkaan.
täällä. Minusta keskustelu ei ole enää mukava, jos alkaa ilkeilemään. Tykkään kyllä väitellä ja vääntää rautalankaa ja inttää typeristäkin asioista, mutta ilkeilemisessä ei ole mielestäni mitään järkeä eikä iloa.
oletko ap humorintajuton? sinähän HUOMAAT kun se on provo, mikä on vahinko siinä hommassa? löysää nutturaa
Olen vain jossain vaiheessa useampi vuosi sitten ollut itsekin sellaisessa mielentilassa, että jokainen paha sana sattui. Ei se silloin ollut hauskaa, kun oli pohjalla. Se tuntui pahalta.
Sitähän tässä juuri ihmettelin, että millainen ihminen lyö lyötyä? Ei muhun nyt tietenkään mikään paha sana netissä, tai tosielämässä, satu, kun olen itseni kanssa sovussa!
Ap (nuttura löysällä)
provoilin imetyskeskustelun yhteydessä lähinnä huumotimielessä ja samaistuin hytöseen, tuohon kituliaslihaksiseen balettitanssijapojan isäpuoleen.
Minulla on niin paha olo, että sitä pitää purkaa johonkin.
purkautuuupahan sitten ainakin jotain?