Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä asioilla voisin saada itsestäni nätimmän?

Vierailija
09.04.2010 |

Kerro joku vinkki, mikä ei välttämättä tulisi ekana mieleen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano: "minä olen kaunis ja tärkeä". Päivä alkaa hyvällä mielellä, ajan kanssa siihen uskoo ja se kaunistaa sinua, kun hymyilet ja säteilet itseluottamusta.

Vierailija
2/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä pääsee jo pitkälle. muuta en osaa neuvoa, koska en tiedä lähtötilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos illalla on tärkeä meno niin paras vinkki on ottaa pienet kauneusunet ennen sitä.

Vierailija
4/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskin nainen näyttää kauhealta, jos nyyhöttää kyyryssä.

Muutenkin, älä pelkää naisellisuutta. Suomalaiset tuppaa edelleen ajattelemaan, että naisellinen=hutsahtava. Ja samalla kadehditaan ranskattaria ja italialaisia, jotka kantaa itsensä niin kauniisti!

Vierailija
5/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat, tyyliisi sopivat vaatteet.

Vierailija
6/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin loistaa ihmisenä rentona ja hyvänä olona. Osta vain vaatteita joista pidät. Panosta hyvin istuviin housuihin ja alusvaatteisiin. Tee joka päivä jotain ihan omaa juttuasi, tai ainakin haaveile siitä. Ihmiset, joilla on rikas sisäinen maailma, on aina mielenkiintoisia ja viehättäviä. :)

Vierailija
7/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakarvojen nyppimistä :-) Kuulostaa hassulta, mutta huolitellut kulmakarvat antavat hyvän kehyksen kasvoille ja jos vielä karvasi ovat vaaleat niin anna kosmiksen kestovärjätä ne. Edullinen face-lifting!

Vierailija
8/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskin nainen näyttää kauhealta, jos nyyhöttää kyyryssä.

Muutenkin, älä pelkää naisellisuutta. Suomalaiset tuppaa edelleen ajattelemaan, että naisellinen=hutsahtava. Ja samalla kadehditaan ranskattaria ja italialaisia, jotka kantaa itsensä niin kauniisti!

on, että naisellinen=ei-tasa-arvoinen ja se on suomalaisille naisille monesti kirosana. mielestäni tasa-arvoa on se, että on lupa olla oma itsensä ja silti tasavertainen.

Vierailija
9/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli usko kauneuteesi. Nuku. Juo vettä. Pidä hyvä ryhti (siinä auttaa korolliset kengät, ei tartte olla stiletit, mutta unohda balleriinat, jos olet täyttänyt 35v.)

Sitten pinnallisempaa :-)

Meikinpohjustusvoide, vaikka ihan Lumenen. Tehotipat ja muut "kirkastusaineet" heleyttää. Opettele käyttämään valokynää, pelasti mut keski-iän ulkonäkökriisissä :-)

Hiuksissa se hyvä leikkaus ja ihonväriisi sopiva väri. Pidä niissä vähän enemmän pituutta kuin kampaajasi jättäisi, niillä usein kumma into saksia niitä kanaperseitä tai polkkatukkia. Ei pitkä tukka valahduta piirteitä, vaan on helpompi tuntea itsesi naiselliseksi. (Tämä siis minun kauneuskikkani, ei toimi sellaisilla, joille lyhyt tukka sopii paremmin ;-))

Vierailija
10/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paljon hyviä vinkkejä ja aion toteuttaa niitä. Kiitos.

ap

Vierailija
11/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Siistit, nypityt ja värjätyt kulmakarvat

-Kevyt rusketus

-Iloinen ilme

-Vaatteet, jotka paitsi sopivat minulle, ovat mukavia päällä -> hyvä olo

Vierailija
12/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat nilkkurit joissa pieni korko n 3-4cm.

Vaikka olen 170cm. Tuntui kyllä että olo on vähän naisellisempi.

Eli jos olet pitkä niin ei tarvitse olla mitenkään korkeat korot kengissä.

Hiukset on kyllä sellanen juttu että itse kiinnitän kyllä huomiota niihin. Vaikka en itse värjää hiuksia mutta ne saada myös hyvällä leikkauksella siistiksi.

Mua ärsyttää että mä en voi leikata hiuksia mihinkään polkkatukan mallin koska mulla on sen verran taiupuisat hiukset(aavistuksen kihartaa)

Muuten olisin melkonen hampputukka ellen suoristelisi raudalla joka kerta niitä.

Mä pidän hiuksi aina jollakin kiinni tai jos sattuu olemaan pitkät hiukset ja permis niin silloin saatan pitää auki.

Vierailija
13/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikenlisäksi järkyttävän paksu tukka.

En sitten tiedä sopisiko mulle ihan lyhyt. ns. poikatukka

Vierailija
14/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pure kevyesti huulia tai harjaa niitä hammasharjalla just ennen sitä hetkeä ku pitää näyttää nätiltä ;) Tulee elävämmän näkönen ku posket vähän punottaa ja nätimpi ku huulet on turpeammat (ellei sit oo luonnostaan jo "liian" isot huulet)!

Vierailija
15/15 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit kai kasvojumpalla voi saada esim kaksoisleukaa häivytettyä. Ja kirkkaat värit vaatteissa mun mielestä tekee hyvännäköiseksi! Siis ei mitään sikin sokin värejä mut et ei kaikki ois mustaa tai harmaata et ois vaik kirkkaan keltanen/sininen/vaaleenpunanen paita.