Huuto.netin helmiä....
Kyllä on ihmisillä pokkaa :D
http://www.huuto.net/kohteet/brio-yhdistelma-vaunut/134382357
Kommentit (89)
Minulla on varmaan vähän outo käsitys käytetyn tavaran myynnistä ja ns. kirppareista yleensäkin.
kokeile hakusanalla, esim polkupyörä 16" tai pelkkä polkupyörä, niin eiköhän sieltä löydy sitten ihan sitä mitä etsit.
Ja huuda vain niitä, jotka ovat edullisia ja joiden kunto vastaa sitä mitä haet.
Kyllä siellä edullisiakin on olemassa, myynnissä siis.
Hintavaraukset on hankalia, kun aina ei tiedä mikä on se lopullinen hinta, mutta voithan ehdottaa tuotteesta hintavahdin kanssa sen, mitä maksimissaan olet valmis maksamaan, tai laittaa siihen huutoon heti sen summan, mitäolet valmis maksamaan, jos joku huutaa ohi, niin sitten menee...
Joskus kyllä kauppa käy kummallisesti. Mulla oli iso vaatepaketti, jonka lähtö oli xx ja eka huuto x euroa. Joku huusi samantien sille 20 euron korotuksella!!!! Seuraava huusi sillä vakiokorotuksella, ja hän sai sen. Paketille tuli siis aika huikea hinta..
mä löydän sieltä nimenomaan vain tollasta kamaa, josta huudellaan samaa tai korkeampaa hintaa kuin uusista vastaavista. Aloituksessa oli kyllä aika räikeä esimerkki. Aikanaan koitin löytää vaunuja, totesin, että kannattaa ostaa uutena noilla hinnoilla (noh, saatiinkin sitten tutuilta ostaa oikeasti vähän käytetyt vaunut edullisesti). Nyt koitan etsiä polkupyörää... ja taas totean, että kannattaa hakea uutena, kun hintaero on vain parikymppiä. Ihme touhua... tutut tekevät sieltä tosi hienoja löytöjä pikkurahalla. Onko mussa siis jotain vikaa? Ja, jos joku nyt haluaa nuo vaunut, jotka tossa aloituksessa on linkitetty, niin... Meillä on ihan samanlaiset mummolavaunuina (maksoivat mummulle vissiin 15e), joten mä voin myydä ne satasella eteenpäin, jos joku tahtoo :D
ja se on huutanut itse itseltään.
tai voihan olla,että vaimo on huutanut mieheltä tai mies vaimolta. ei sekään ole sallittua, samasta osoitteesta huudellaan ristiin..... ja korotellaan. no,napsahti omalle kohdalleen:)
http://www.huuto.net/kohteet/brio---yhdistelmavaunut-huippu-ei-hv-_-ost…
Mielestäni tuossakaan ei ihan hinta/laatusuhde kohtaa...?
Tulee vaan mieleen, että voiko tuo myyjä oikeasti luulla, että joku ostaa nuo vaunut tuolla hinnalla!?
No aika hyvä hinta nuissa ekoissa:D ei silti..mulla vastaavanlaiset oli puolvuotta käytössä..ja nyt lähtevät mummolaan vaunuiks..
tai taitaa mennä 80-luvun loppuun?
ja on aivan varmasti homeessa.....
myynnissä huutiksessa.
Mitä te pyytäisitte viime vuonna ostetuista Brio:n ruskeista yhdistelmistä? Joissa ilmapyörät. Sisällä säilytetty, maksoi uutena 549,-
Mä ostaisin kirkuen jos nyt vaan testi näyttäis plussaa... Haluaisin ehdottomasti ruskeat Briot. Maksaisin varmaan noin 300-400 jos on tosi hyvässä kunnossa:)
Joku sinne on jo heittänytkin kysymystä :D Oliko kenties joku tämän ketjun kommentoijista??
Minulla on varmaan vähän outo käsitys käytetyn tavaran myynnistä ja ns. kirppareista yleensäkin. Eikös tarkoitus ole päästä itselle vanhasta/uudesta, tarpeettomasta tuotteesta eroon. (Ja ehkä saada siitä joku pieni korvaus ellei vaan anna pois.) Hintapyynnöt on ihan pimeitä. Pyydetään samaa kuin uusista ellei jopa enemmän. Jotenkin tuntuisi, että vähintään puolet pois ja hintapyyntö jotain sen alle tms.
No jokainen tavallaan, ja eihän se ole tyhmä joka pyytää.
Itsekin olen tehnyt joitakin hyviä löytöjä (lähinnä lastentarvikkeita), mutta euroina en ole niistä montaa maksanut.
Semmoisia miettii hän...
Meillä poika synty -92 helmikuussa.Ja saman oloisella kuosilla oli meitin yhdistelmät.
Olivat tosin eri merkkiset,eli voisi olla -91 mallia...
Toi ketjun ensimmäinen myyjä myy myös tällaista. Onkohan ihan tosissaan liikkeella?
Ehkä toi hänen kielenkäyttönsäkin kertoo jo jotain. Ihme, että tollaisella äidinkielellä voi päästä edes yläastetta läpi. Turva kaukalo, lasten rattaat, kenkä pussi...
Hehee, kurkkaapa sen ekan vaunumyyjän turvakaukalo. Huudetaanko kilpaa, maksaa vain 80 € :-D
styrox-hökötys.hirveetä paskaa sillä myynnissä.
Hintapyyntö sentään noissa ei ollut niin mieletön, mutta tuollaisesta romusta silti liikaa.